Kitap Alışverişim-1


 Herkese merhaba. Biliyorum bu siteyi çok fazla boşluyorum ama bugünlerde baya işler çıktığı için yorum yapacak zamanım kalmıyor. Yakında kısmet olursa daha sıklıkla ve yeni kitap yorumlarıyla gireceğim umarım.

 Kitap bloglarında, blogerların yaptıkları kitap alışverişlerini takip etmeyi çok seviyorum. En son alışverişimi Tüyap zamanı yapmıştım ve baya kitap aldığım için onları bitirmeye çalışıyorum. Fakat tembel ben, aldıklarımı okuyacağıma daha çok pdf kitaplara sarmış durumdayım. -_-

 Sonraki alışverişim için CNR Fuarı'nı bekliyordum -ki hala bekliyorum aslında- fakat dün havaların güzel olması sonucu bana bir neşe geldi ve kendimi D&R'ın önünde buldum. Hal böyle olunca da elimde güzel cicilerimle eve dönmüş oldum. İşte yeni bebeklerim *-*



 Aslında oraya son çıkan 12. Doktor'un kitabı için gitmiştim. Kendisiyle ilgili okuduğum ilk kitabı Siluet çok güzeldi *-* . Ama sonrasında bu güzellikler de çantama girdi.

 Emma Chase'in bizde son çıkan kitabı Sıkı Fıkı merakla beklediğim kitaplardan biriydi. Bu kitap için CNR'ı bekleyecektim ama kapak + kitaptaki yan çiftimizin birbirlerine aşık olma süreçleri beni baya meraka sürüklediği için dayanamadım almış oldum, hatta okumaya başladım bile. Bitince mutlaka yorumumu buraya ekleyeceğim.

 Epsilon'a aralıktan beri ne olduysa aman Allah bozmasın diyorum. Çünkü yavaş yavaş eskiye dönmeye başladı. Fakat pürüzler çıkarmaya devam ediyorlar. Johanna Lindsey ve Julie Garwood'un son kitaplarının çıkış sürelerini baya uzatmışlar. Gerçi Lindsey'in kitabını dün gördüm kitapçıda ama duyurusunda itibaren sanırım 1 ay kadar sonra çıkmış kitap, kendisini okumadığım için o gelişmeyi fazla takip etmedim.

 Neyse konuyu biraz dağıttım gibi. Benim aldığım kitap Robyn Dehart'ın çıkan son kitabı Büyülü Bir An İçin oldu. Ben yazarın bizde çıkan Camdan Kalp kitabını okuyup çok beğenmiştim. Sonrasında çıkan kitabı Sırrın Bende Saklı'yı da aldım ama yarıda bıraktım. Aslında gayet güzel bir konu ve anlatım var ama tembelliğime denk gelen bir kitap oldu. Sonrasında bu kitap da çıkınca bari ikisini bir arada okuyup tamamlarım dedim.

 John Steinback, bayadır okumak istediğim bir yazar. Geçen Tüyap'ta Fareler ve İnsanlar kitabını göremeyince baya hayal kırıklığına uğramıştım. Sonrasında fazla kitabım olduğu için kendisi aklımdan çıktı. Dün D&R'da görünce dayanamadım aldım. İnci kitabını arkadaşımdan ödünç alacaktım ama az sayfa + konu güzelliği olunca dayanamayacağımı anladım, o da çantama giriş yaptı.

 Gabriel Garcia Marquez, alışverişimin sürprizi oldu benim için. Tüyap'ta başka bir kitabını almış olsam da hala okuyamadım. Kitapçıda gezerken kitabı tesadüfen gördüm ve almış oldum.

 Sanırım bu alışverişin olumlu yanı CNR'da taşıyacak fazladan kitap olmaması oldu. CNR için baya planlarım var, özellikle temin edemediğim Pegasus ve Epsilon için. Umarım fuar yaklaştıkça çıkardıkları tarihi aşk romanları artar. Özellikle Pegasus'tan bir Branda Joyce ve Teresa Medeiros çıksa harika olur.

Yorumlar

Yorum Gönder