Hayaller Gerçek Olunca-Yorum




Gerçek aşkı bulmak için tek şansları evlenmekti...

 Hakkında karanlık söylentiler olan Aidan toplumdan dışlanmış, yakışıklı ve gururlu bir adamdır. Yine de Anne Burnett bir evlilik sözleşmesi imzalayarak kendini bu gizemli Tiebauld Kontu'na bağlamıştır. Aidan'la daha önce karşılaşmamış olsa da attığı imzaya sadık kalıp gerçek bir evlilik sürdürmeye kararlıdır.

 Anne olaylı bir yolculuk sonunda ulaştığı Kelwin Kalesi'ne ve kalenin yakışıklı lorduna hayran kalır. Aidan gündüzleri halkının sadakatini ustaca kazanmakta, geceleriyse masumiyetini ona vermesi için Anne'i baştan çıkarmaktadır. Genç lord bedenini ona vermeye hazır olsa da kalbini teslim etmeye direnmektedir. Anne bu gizem perdesinin arkasındaki gerçeği öğrenip kocasının kalbini kazanabilecek midir?








 Bu roman da Asi ve Güzel gibi önceden okunup geç yorumlananlardan.

 Cathy Maxwell'in kalemiyle ilk olarak Evlilik Sözleşmesi kitabıyla tanımıştım ve o hikayesini beğenmemiştim.

 Bu hikayeden de fazla umudum yoktu ama beklentimin üstünde bir kitap çıktı. Kitap bir peri masalı şeklinde ilerledi fakat hikaye gerçekçiliğini de kaybetmedi.

 Anne'yi çok sevdim ben. Eğer siz de ayakları yere sağlam basan kadın karakterleri seviyorsanız Anne kalbinizi çalacak. Aidan ise bir nevi hayallerimin erkeği. Fazlasıyla zeki, yumuşak kalpli ama yeri geldi mi sertliğini ortaya koymasını bilen biri.

 Kitapta Aidan'ın annesi sinirlerimi bozsa da bir yerden sonra kadın için üzülmeye başladım.

 Kitabı sevsem de artık Pegasus'un bu yazarın yeni kitabını çıkarmasını istemiyorum. Ki Goodreads'ta bile yazdıkları çok sevilmiyor. Pegasus zayıf ve orta dereceli historical yazarlarına yoğunlaşacağına  Elizabeth Hoyt, Tessa Dare ve ÖZELLİKLE Brenda Joyce ve Teresa Medeiros'un yeni kitaplarını çıkarsın bizlere!!!! Bilmem anlatabildim mi Pegasus?

 Puanım:4,5/5

Yorumlar

  1. Kapaklar hep aynı... Güzel kadın yakışıklı erkek... İlgimi çekmiyor ya... :(

    Bu arada benim de kitabım çıktı... :) Bloguma beklerim... :) Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir hikayeye benziyor. Dada önce hiç duymamıştım. Bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir hikayeye benziyor. Dada önce hiç duymamıştım. Bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Umarım beğeneceğim bir hikaye olur. Takibe aldım seni :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder