Sırrın Bende Saklı-Yorum



 Leydilerin Amatör Dedektiflik Kulübü'nde kimler var? Gerçek hayatta yaşanan gizemleri çözmek için bir araya gelen sıra dışı, dört güzel kadın mı?

 Yoksa Evlenme umudunu yitiren, yirmi yaşını geçmiş, zaman geçirebilecek herhangi bir şey bulamayan dört yakın arkadaş mı?

 Babasının paha biçilemez Antik Mısır heykelinin çalınmasıyla Leydi Amelia Watersfield'in kurduğu dedektiflik kulübünde işler karışır. Asıl oyun şimdi başlamaktadır. Amelia bu davada kendisine yardımcı olacak yakışıklı, zeki ve nefes kesici dedektifi daha yakından tanımak için can atmaktadır. Kim bilir belki de bu adam rüyalarını süsleyen dedektif Sherlock Holmes'un ta kendisidir.

 Dedektif Colin Brindley kendisini adeta Watson olarak gören bu tatlı belayı başlangıçta başına sarmak istemez. Ama Amelia güzel olduğu kadar cesur ve zekidir. Ve usta hırsızı yakalamak için giriştikleri bu kovalamaca sonunda, çalınan en değerli hazine Colin'in kalbi olacaktır.

*********************************************************

 Kitap 2014 çıkışlı ve sanırım benim bu kitabı almam, çıkışından 1 ay sonraydı. İlk 58 sayfayı okuduktan sonra niyeyse okumayı bırakmıştım. Serinin 2. kitabı gelmeseydi hala da dururdu kütüphanemin bir köşesinde. Yaklaşık 1 hafta önce yine başladım kitaba ve son bıraktığım sayfa ile 6 Mart arasından 501 gün geçmiş Vikitap'a göre. 

 Robyn Dehart, hem ülkemizde hem kendi ülkesinde bilinen bir yazar değil. Fakat az biliniyor olması kötü bir yazar olduğu anlamına gelmez.Ben genel anlamda kalemini ve kurgularını seviyorum. Yazdığı hikayeler günümüz aşk romanlarının, historical'e uyarlanmış hali şeklinde.

 Yazarın okumuş olduğum 2. kitabı da beni hayal kırıklığına uğratmadı. 

 Grubun kurucusu olan Amelia'yı çok sevdim ben. Her ne kadar kendisini diğer arkadaşlarına göre çekingen bulsa da öyle biri değil. Yeri geldiğinde tam bir maceraprest.  Colin'e de kanım baya ısındı. Geçmişi yüzeysel anlatılmış olsa da o geçmişin kendisini ne derece etkilemiş olduğu karaktere başarılı yansıtılmış. Fakat kendisi kesinlikle bir Sherlock değil. Sherlock okumadığım için kıyaslama yapmam yanlış gelebilir ama bence Colin, Sherlock'tan daha nazik bir karaktere sahipti. 

 Ayrıca kitapta 4 arkadaşın birbirlerine verdiği değer ve sevgi iç ısıtan cinsten. 

 Dedektiflik bakımından fazla kafa yormayan fakat çiftimizin heykeli bulmak için yapmış oldukları araştırmaları okumak oldukça zevkliydi. 

 Puanım: 5/5

Yorumlar

  1. Bu az önceki romanın ilk serisi ... Ben tersten başlamışım yani ..
    Dedektiflik ve lady dedin aklımı çeldin ama sanırım ben fazlasıyla huysuzum .. Nasıl tam doğru ifade edebilirim bilmiyorum ama hani kitap kapağı sanki insan posteri gibi duranlar hoşuma gitmiyor . Sanki moda kataloğu vs için özel poz verilmiş gibi ...
    Bilemedim doğru ifade ettim mi

    YanıtlaSil
  2. Ne demek istediğini anladım. Çoğu romantik türündeki kitap kapakları bu şekilde oluyor genelde. Hele historicallarda nedense erkeklerin üstü açık ve kadınların da elbiselerinin sırtları açık bir şekilde. Sevdiğim yazarın bir kitabı o şekil olunca ister istemez alırken birazcık utanma sorunu yaşıyorum.
    Bu arada böyle fantastik bir saatte cevap yazdığım için kusura bakma. Okulun vizeleri yaklaştığı için sabahlama modum açık bir şekilde geziniyorum :D Ayrıca biri yorum attığında benim maile mesaj gelmediği için yorumları biraz geç fark ediyorum. Hala onun ayarını yapmayı bulamadım. :(

    YanıtlaSil
  3. Listeme aldım özlemcim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder