Pegasus Yayınları 2016 Yayın Kataloğu İlkbahar-Yaz




 Selam millet. Bugün üst üste iyi haberler almaktayım. Bunlardan biri de Pegasus'tan geldi. Pegasus'u takip edenler bilirler ki yayın evi yılın belli zamanlarında katalog yayımlarlar. Bana göre Pegasus'u, katalog bakımından diğer yayın evlerinden ayıran bir özelliği var. O da yakın zamanda çıkacak olan kitapları görmektir. Belki başkalarında da görülüyordur ama daha önceden aldığım bazı yayın evlerinin kataloglarında sadece çıkan kitaplar görülüyordu. 

 Neyse efendim, benim bunu yazmamdaki sebep hem sizlerin ilgisini çeken kitaplar bulacağınızı düşünmem hem de katalogtaki 1-2 kitap hakkında düşüncelerimi belirtmek istedim.




Yeminle bu yazarın herhangi bir kitabını görünce bir soğuma, bir nefret geliyor bana. Sen bu yazarı ne çok sevdin Pegasus!  

 Aslında bu kitabın yayınlayacaklarını yılın başında belirtmişlerdi. Yine de gördüğüm an yine bir baş ağrısı yarattı bende.

 Aynı zamanda yazarın çıkan son ve Goodreads En İyi Tarihi Kurgu ödülünü alan kitabıdır.











 Cecelia Ahern'in yeni kitabının çıkmasına sevindim. Not: Seni Seviyorum'u okumasam da filmini beğenmiştim. Aşık Kuşlar kitabına ise bayılmıştım :) 













Konusu bana biraz "Uyumsuz" serisini hatırlattı. Fakat " distopik genç yetişkin " severlerin beğeneceğini düşünüyorum. Fakat bu kitabı paylaşmamın sebebi başka. Sizce de şu ikili korkutucu değil mi? Sakın bana bunlar insan demeyin çünkü değiller. Kızda ileride dünyamızı istila etmeyi planlayan robot, oğlanda bilmem ne gezegeninden gelen uzaylı tipi var. 










Yok, kız için fikrimi değiştirdim. İşler Güçler dizisini hatırlıyorsunuzdur. Orada Sadi'nin başına bela olan bir psikopat vardı hatırladınız mı? Hah, işte kızın ismi Hale ve bu kızda onu görüyorum şu an. Bilmeyenler için Hale:














Benzerliğin böylesi :D :D
















 Uuuuu baby! Adı resmen beni oku dedirtiyor. 















 Bu kitap bizlere bir sorunun cevabını veriyor: Harika Piç serisinin novella kitapları da basılacak mı?

 Görünüşe göre evet :)  Yalnız Pegasus'un bu yazarı unuttuğunu düşünmeye başlamıştım. Malum bu kitapla önceki kitap arasında 1 seneye yakın bir zaman dilimi var. Hele de ilk 3 kitabın çıkış aralığının kısa olduğu düşünülürse. Bence 2. novella da aynı anda çıkabilirmiş. 










 İçimden bir ses bu seriyi beğeneceğimi söylüyor. Gerçi "Bu Adam" için de aynı şeyleri düşünüyordum ama beni karakterler bakımından hayal kırıklığına uğratan bir seri oldu. Lütfen "Bu Adam 2" faciası yaşamayım.









 İzninizle sinirden ağlamak istiyorum. Yani sen git tarihi aşk romanı çıkar ama en okunmayan yazarlarından birini çıkar. Yazarın kendisi bile seriden umudu kesmiş arkadaşım, neyin kafasındasın sen? Ne olurdu bir Teresa Medeiros çıksaydı? Yok ille de gıcıklık yapacak Pegasus -_- 




 Ama bunu görünce de mutluluktan ağlamaya başladım. Sonunda can yazarlarımdan biri geliyooooooor. Ayrıca benim için bir soru işareti daha çözüldü. Kitap de Waranne serisinin 3. kitabı arkadaşlar. 2. kitaba ne oldu derseniz şöyle açıklayım. Serinin 2. kitabı aslında başka bir seriye ait. Sanırım erkek karakterin ailesinden biri, de Waranne soyundandı ama onun kitaba herhangi bir katısı yoktur.

 Maalesef Elizabeth Hoyt'un yeni kitabını göremedim sevgili historicalseverler ve baya yıkıldım :( . Vicdansız yayın evi, ben Winter istiyorum -_- . O da olsaydı çifte bayram yapacaktım. 

 Benim ilgimi çekenler bunlar. Bakalım siz neler düşüneceksiniz? :)

Yorumlar

  1. whooowww bunların ve bu bilgilerin hiç birini bilmiyorum ... Tebrik ediyorum seni canım benim ...
    Sıkı takipçi ve okuyucusun . Bravo sana
    Emeğine ve yüreğine sağlık

    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’mız kutlu olsun ...
    Tüm çocukların ve yüreği çocuk kalanların bayramı mutlu , kutlu olsun ..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle 23 Nisan'ın kutlu olsun :) Aslında bugünle ilgili olumlu şeyler söylemeyi çok isterdim fakat günümüz şartlar ne kadar el verir bilmiyorum. Neyse sen anladın demek istediğimi.
      İltifatın beni çok mutlu etti, teşekkür ederim :) Aslında pek sıkı takipçi olduğum söylenemez. Daha çok takip ettiğim yayın evlerini bilirim. Örneğin Doğan Yayınları en son ne çıkarmış desen hiçbir fikrim yok. Keşke böyle katalogları başka yayın evlerinden de görsek.

      Sil
  2. Yazı harika olmuş. Ellerine sağlık. Katalogu duymuştum ama bakmamıştım, yazıyı okuduktan sonra onu da karıştırdım. Hale benzetmesine kahkaha attım :D Ben en çok Harika Sürtük'le Brenda Joyce kitabına sevindim. İtaatkâr'la Karga Kız'ı çok merak ettim ben de ^_^

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler, bu seferki katalog hoşuma gitti. Fakat o young adult kitap sayısını azaltıp historical artışı olsaydı harikulade olurdu. Brenda'yı görünce zaten havalara uçtum :D Bir de Teresa, olmadı Hoyt olsaydı daha iyi olurdu. Belki Pegasus ara sürprizi yapabilir. Harika Sürtük'e ben de sevindim. Ben Pegasus yazarı cidden unuttu diye düşünürken güzel bir sürpriz oldu benim için.
    Ah, Hale :D Dizide en sevdiğim karakterlerden biriydi ama ömrünün kısa olması beni üzmüştü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katalog bence de çok başarılı olmuş bir katalog olarak. Yoksa Hoyt ve Teresa eksikliği bence de yazık olmuş. Harika serisi ve Brenda sevinci de hiç yoktan iyidir. Hale'yi ve diziyi ben de çok severdim. "Saaaadiiii..." :)

      Sil
  4. Ayrıntılı ve acayip güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık canıiim 😊 şu seriler hakkındaki bilgilerine de hayranım söylemeden gecemiycem 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an kendimi öldürmek istiyorum. Kuzum, ben niye senin mesajı neredeyse 2 ay sonra görüyorum? Lanet olası ayarlar, ne zaman biri yorum yazsa bana mesaj gelmiyor "Berfin size yorum yaptı." gibisinden. -_-
      Yazıyı beğenmene memnun oldum. Mümkün olduğunca takip etmediğim seriler de olsa ufacık bilgiler toplayıp okumak isteyenlere yardımcı olmaya çalışıyorum, bunu başarmak beni mutlu eder :)
      Geç yorum için çok özür diliyorum :( İnşallah bir gün şu ayarı bulacağım ve yorumlara geç cevap vermeyeceğim. Yalnız sen de artık aramıza geri dön. Özlüyorum yorumlarını. :) Umarım geç gelen mesajım sana ulaşır.

      Sil
  5. Merhaba!Ben de kitaplar hakkında bloglar yazıyorum(Amatör olarak).Ve bu nedenle bloğuma kitap okumayı seven özel kişilerin gelmesini istiyorum.Bu işe emek vereceğim, emeklerimin karşılığını almak istiyorum.Umarım bi' göz atarsınız:https://aysuarici.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder