Kalbin Kuralları-Yorum


Tehlikeli. Çekici. Olağanüstü bir güç ve tutkuya sahip, her kadının içindeki şehvetli cazibeyi uyandırabilecek bir adam. Hayden Rothwell. Hayden hiçbir haber vermeden, bir teklif beklemeden, gizemli amaçları ve kudretli çekiciliğiyle Alexia Welbourne'ün evine girer. Saatler içinde Alexia beş parasız kalmıştır, ayrıca evlilik umutları tamamen yok olmuştur. Ta ki Hayden Rothwell onu yatağına alana kadar. Tutkulu bir an Alexia'yı, onu mahveden adamla evlenmesi için zorladığında, Hayden'ın onu baştan çıkarma oyunu çoktan başlamıştır. Ancak Alexia, yeni kocasının gizli amacını bilmiyordur. Hayden'ın ödemek için her şeyi göze alabileceği bir onur borcu vardır. Alexia ise bu oyundaki sürpriz oyuncudur. Onunla geçirdiği gecelerden vazgeçmek istemeyen Hayden, Alexia'yı yanında tutmanın bir yolunu bulmalıdır. Ancak bu sırada Alexia da kendi kurallarına göre oynamaya başlamıştır. 

 ****************************************

 Evet, geldik Epsilon'un unutulan yazarlarından birine. Tebrikler Epsilon, 4 kitaplık bir seriyi 7 senede tamamladığınız için. Bana kalırsa, sırf seri bitsin diye bu kitabı yayınladılar.

 Ben de sırf önceden 3 kitabı okuduğum için ve tarihi roman sıkıntısı çektiğim için okumuş oldum. Yazarın seçtiği konular güzel olmasına rağmen kaleminden olsa gerek, kitaplarını okurken sıkılıyorum. En önemli etken karakterler. Bütün karakterler aşırı ciddi. Bu kitap da bu konuda bir istisna değil.

 Bilmiyorum, 3 kitap boyunca Hayden gözümde hep biraz kilolu biri olarak canlanmıştır. Bunda da aynı şeyleri hissettim.

 Ama kitabın son 100 sayfası hoşuma gitti. Hayden-Alexia arasındaki romantizm bir anda tatlı gelmeye başladı. Ayrıca kitapta bir yer beni baya şaşırttı, o da spoilera girer diye söylemiyorum. Ayrıca ben kitabın kapağını da sevdim.

 Seriyi okumak isteyenler için (Ufak bir bilgi, Epsilon bu seriyi nedense 4-3-2-1 diye basmıştır):

1) Kalbin Kuralları
2) Tutku Dersleri
3) Bir Gecelik Günah
4) Aşk Gibi Günah Gibi

 Yazarı sevenler beni affetsin ama umarım bundan sonra bu kadının herhangi bir kitabı çevrilmez.

 Puanım: 2,5/5

Yorumlar

Yorum Gönder