Georgian Serisi-Yorum



 Sylvia Day, erotizm ağırlıklı birçok türde yazmaktadır. Bunlardan biri de şimdi yorumlarını yapacağım tarihi aşk kitaplarıdır. Yukarıda gördüğünüz kitaplar Georgian Serisi'ne aittir. Ben yukarıdaki kapakları daha çok sevmekle beraber bizimkilerin de iyi olduğunu söylemeliyim. Seriyi 2-3-1-4 sırlamasıyla pdf şeklinde okudum. Seri ise orta düzeyde diyebilirim. 



Bitmeyen bir arzu
Kraliyet ajanı Marcus Ashford sayısız düello yapmış, kurşunlardan ve top mermilerinden kurtulmuştur. Ancak hiçbir şey onu eski nişanlısı Elizabeth'e duyduğu açlık kadar etkilememiştir. Elizabeth ise seneler önce Marcus'u, yakışıklı Lord Hawthorne uğruna terk etmiştir.

Koşulsuz teslimiyet…
Fakat Marcus, Elizabeth'in kocasının katillerini bulma ve kadını koruma görevini üstlenerek ona hizmet etmeye yemin eder… hem de her açıdan. Fakat her şeyiyle genç kadına teslim olmaya cesaret edebilecek midir?

"Buram buram tutku kokan, tehlikeli bir oyun."
-Booklist-


"Danielle Steel ve Jackie Collins'i artık bir kenara bırakın, yeni bir çağ başlıyor."
-Amuse- 

*************************

Benim için serideki en kitap buydu. 

 Marcus ve Elizabeth arasındaki güven sorunu biraz fazla uzun sürmüş olsa da böyle olması daha iyi oldu bence. İkisi arasındaki aşk ve güven gelişimini okumak çok zevkliydi.

 2. kitapta sorununun ne olduğunu tam anlayamadığım St. John'un durumu açığa kavuştu benim için. İlk kitapta daha sevilesi duruyor ama yine de ısınamadığım biri olarak kaldı gözümde.


Oyunlar her zaman masum olmayabilir. Ve işin içine tutku girince tüm kurallar değişir… Doyumsuz arzularıyla nam salmış ünlü korsan Christopher, hapisten çıkarak yeniden özgürlüğüne kavuşur. Ama bu özgürlüğün bir bedeli vardır: En az kendisi kadar zalim bir kadını baştan çıkarıp onu tutku dolu bir oyuna çekmesi gerekmektedir.

Masumiyetten çok uzak olan Leydi Maria, Christopher'ın daima bir adım önündedir. Yine de bu durum çekici bakışlardan, ateşli öpücüklerden ya da genç adamın cazibesinden zevk almadığı anlamına gelmemektedir. Asla duygularıyla hareket etmeyen Maria, hayatının aşkını bulup kendini ona teslim etmeyi aklının ucundan bile geçirmiyordur… Ta ki iki tarafın da birbirini kandırdığı bu tutku oyununa kadar.

"Day seksi entrikaları karakterler arasındaki kimyayla birleştirip oldukça duygusal, tutkulu bir roman ortaya çıkarmış."
-Booklist-

"Day merak uyandıran entrikalarla okurları heyecanlandırmakla kalmıyor, onları güçlü bir hikâyeyle sarmalayıp kendine tutsak ediyor."
-Romantic Times Book Reviews-

****************************************

Kitabı büyük bir heyecanla okumaya başlamış olsam da beni fazlasıyla hayal kırıklığına uğrattı.

Hadi bir, olmadı iki karakter, ama arkadaş karakterlerin hepsi mi çıkarcı olur? Özellikle kitapta en çok canımı sıkan konu, sırf bir bilgi almak için bütün karakterler biriyle veya birkaç kişiyle yattı. Her ne kadar o dönemlerde bu normal olsa da ben aşırı rahatsız oldum.

Çoğu yerde de baya bunaldım. Sebebi kitabın fazla entrika içermesidir.

Kitapta en iyi yön Simon ve Amelia idi. Ben Simon'u biraz daha sert biri olarak düşünmüştüm ama yumuşak tarafını göstermekten çekinmemesi beni Simon'a bağladı. Amelia ise çok tatlıydı ama Colin'den baya çekti.

Kitaba hak ettiğinden yüksek puan vermemin sebebi bu iki karakterdir.


Çocukluk aşkıyla birlikte tüm tutkusunu kaybettiğini düşünen bir kadın Ve bu tutkuyu yeniden canlandıran, maskeli bir âşık…

Amelia Benbridge ve Ware Kontu'nun evliliği Balo Dönemi'nin en çok beklenen olayıdır. Lord Ware yakışıklı, varlıklı ve naziktir ancak Amelia'nın kalbinin, çocukluk aşkı Colin'e ait olduğunu bilmektedir. Colin ölünce Amelia bir daha böyle bir tutku hissedemeyeceğine inanmıştır. Ancak maskeli baloda, mehtabın altında dans ettiği ve kendisini şehvetle öpen yabancıya verdiği tepki aksini kanıtlamaktadır…

Amelia evlenmeye hazırlanmaktadır ve maskeli yabancı, içinde bulunduğu tehlike nedeniyle kimliğini açıklayamadığı için genç kadına gizlice veda etmek istemektedir. Ancak genç kadın, gizemli hayranının maskesini düşürmeye kararlıdır. Yasak bir öpücük, ateşli dokunuşlara ve şehvetli bir ilişkiye dönüşünce Amelia genç adamın ona sunamadığı devamlı birlikteliğe ihtiyaç duymaya başlar. Yalanlar üzerine kurulan bu aşk, ayrılığa mahkûm mudur?

"Naif, erotik romansın tartışmasız kraliçesi."
-Teresa Medeiros-

"Daha önce okuduğunuz her şeyden yüz kat daha ateşli."
-Reveal-

*************************************

2. kitaptan daha iyiydi. Amelia, geçen kitapta göstermiş olduğu abartı cüretkarlığına devam ediyor. Bu kitapta Colin'i sevdiğimi söyleyebilirim. Diğer kitaplara göre Amelia-Colin'in aşkı daha masumdu.


Bazen Baştan Çıkmak…
Hem savaşta hem de yatak odasında hünerli bir paralı asker olan Simon Quinn istediği her kadını baştan çıkarabilmesine rağmen, oyunun kuralını bilenleri tercih etmektedir. Böylelikle onları kolayca arkasında bırakabilmektedir.

Kaçınılmazdır. 
Ancak Lysette Rousseau çözemediği tek kadındır. Güzel, duygusal, nefes kesici Lysette, Simon için mükemmel eş gibi görünse de genç kadında elini kolunu bağlayan bir şeyler vardır. Bir an sert ve çıkarcıyken hemen ardından masum bir güzelliğe bürünen Lysette, başı beladan kurtulmayan, karşı konulmaz bir gizemdir.

Peki, gerçek Lysette kimdir? Elinden silah eksik olmayan, sert, dediğim dedik bir suikastçı mı, yoksa sevdiği adamın bir sözüyle eriyen ve kendini ona adamaya hazır olan genç kadın mı? 

"Tehlikeli ilişkiler ve aldatmacalarla örülü, romantik bir casusluk romanı."
-Booklist-

*************************

Simon, hikayede göründüğü andan itibaren sevdiğim bir karakterdi. Tam kendine göre bir kız buldu. Yazarın diğer kitaplarına oranla daha az erotik ve romantik bölümler içeriyordu ki Simon serideki en romantik erkek olmasına rağmen -ve kendi kitabında da aynı şekildeydi- niye bu kadar az sahne yazmış yazar anlamadım. Çoğunluk Simon'un son görevine odaklı bir kitaptı. 

Seri sonu olduğu için serideki tüm karakterlerin bir araya gelmesini bekliyordum. Biraz düşününce "Gelmedikleri daha iyi oldu,birbirlerine fazla yakın değillerdi." dedim.

Yorumlar

  1. Canım selam ;
    Uzun zamandır uzak kaldım blog hayatından ... İnstagram kullanıp hemen ayrılır oldum sosyal medyadan ...
    Bugün kendimi zorlayarak ziyaretlere başladım ... Baktım ki yine en şahanesinden yorumları yapmışsın ...
    Emeğine sağlık tatlım ...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam ablam :D
      Biraz öyle oldu gibi görünüyor ama hangimiz şu aylarda ilgilenebildik ki bloglarımızla? O yüzden güzel canını sıkma, ne zaman hazır hissedersen yazılarına devam edersin. Sonraki yazılarını ve yorumlarını dört gözle bekliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder