Pazar 6'lısı: En Yakın Arkadaşım Olur/Olmalı Dediğiniz 6 Karakter



 Yeni bir Pazar 6'lısı temasıyla daha karşınızdayım. Yalnız kimse bana bu maddeyi hazırlamanın bu kadar zor olacağını söylememişti. Şu madde için 3 günümü fazlasıyla düşünerek geçirdim. Yaklaşık 20 kadar karakter var ve 6'ya indirmeye çalış. Umarım bu maddeyi yapanlar benim kadar zorlanmamıştır. 


1. Miranda Cheever: Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü


Listeme kesinlikle eklemeliyim dediğim tek karakter. Yazmakta kararlı olduğum tek isim. Bu hanım kızımız, sevdiği adam için 10 sene beklemiş bir sabır abidesi. Genel olarak da sabırlı olmasının yanı sıra tam bir kitap kurdu (erkeklere özel bir kitapçıda gördüğü kitabı arzulayacak kadar) , fazlasıyla sevecen bir yüreğe sahip, nadir de olsa hafif çatlak, tamamen sadık bir arkadaş. Böyle bir arkadaşla ele geçirmediğimiz kitapçı kalmazdı :D

2. Hannah Bartlett: Bataklık Meleği



İnsanlar onu bir genelev sahibi olarak biliyorlar. Fakat görünüş her şey değildir sözünü en güzel özetleyen karakterlerden biri olabilir. Bir kere en yakın arkadaşı için her zaman güvenli bir liman. Ayrıca kendi ayakları üzerinde durabilen, göründüğünden daha yardımsever, gerçekçi bakış açısı olan biri. Aşık olsa da sevdiğinin başına bir şey gelmesin diye kendinden ödün vermesi de iyice bağladı kendisine beni. Bu karakter hakkında yazı girince aklıma yazarın yeni kitabı ne zaman çıkacak sorusu geldi. Of, of niye iş historicale gelince çok yavaş bu yayın evleri!

3. Rebekah Blake: Ahlaksız Ritim




Geçmişinde yaşadığı olumsuzluğa rağmen hayata her zaman pozitif bakmasını biliyor. Biraz erkeksi şeylerden hoşlanan (örneğin araba tamiri) , fazlasıyla zeki, çok renkli bir arkadaş olurdu benim için.

4. Catherine Crawfield/Kira Graceling: Gece Avcısı Serisi




Yapamayacağım, ikisinden de vazgeçemiyorum. Cat, en başta arkadaşlık, avcılık, ilişkiler konusunda çok acemiydi fakat o acemi kızı sevmemek elde değildi. Zamanla Cat'in gittikçe daha olgunlaştığını ama esprili dilinden hiçbir şey kaybetmediğini ve daha dışa dönük bir karaktere sahip olduğunu görüyoruz. Yerine göre de hassas olduğunu söylemeden edemeyeceğim. Cat'in tek şanssızlığı adı gibi kemik kafalı olan Bones diye bir salakla çıkması fakat herife fazla da kızamıyorum çünkü tam Cat için yaratılmış.

Kira ise soğukkanlılığı ve sevdiğini olduğu gibi kabullenmesiyle gönlümde taht kurdu. Karşılaştığı sorunlardan asla kaçmadı, mantıklı yanlarını bulmaya çalışarak kimisini kabullendi, kimisini reddetti. Kira da, Cat'in aynı derdinden muzdarip. Sıkıcılıkta dünya markası bir sevgilisi var kızcağızın.


5. Elizabeth Anne Fitzgerald: Maskeli Balo


  
 Brenda Joyce okuyup da Elizabeth'i sevmeyen yoktur bence. Fakat seçimi yaparken çok zorlandım. Brenda'nın oluşturduğu Mary ve Elysse hariç diğer bayanlarıyla arkadaş olmak isterdim. Düşününce çevremde kitap okumayı seven olmasına rağmen romantik kitap okumayı seven yok. Elizabeth bu çağda yaşasaydı tarihi aşk romanı okumak daha zevkli olurdu. Bu açıdan Elizabeth'i diğerlerinden ayırdım. Ayrıca Elizabeth, diğerlerine oranla daha ince düşünceli ve narin bir karakter. Yine de olduğundan da güçlü ve fedakar biri.

6. Rionna McDonald: Asla Bir İskoçyalı Sevme




En zoru açık ara Maya Banks'ten seçmek oldu. Sevmediğim sadece 1 kişi vardı, onun dışında kimi seçeyim diye baya kafayı yedim. En başından beri aklıma gelen ilk isim Rionna'ydı ama diğerlerini de çok seviyorum ben. Öyleydi böyleydi derken Rionna'yı yazabildim sonunda. Rionna mecbur kaldığı için erkek gibi davranan bir leydi. Zaman içerisinde bu özelliği onun kişiliğini oluşturmuş. Akıllı,korkusuz,kendi ayakları üzerinde duran bu leydiyi sevmemek zor.

BONUS: Maggie Simpson: The Simpsons



Biliyorum, kendisi aslen çizgi dizi karakteri fakat The Simpsons'ların sonradan çıkmış çizgi romanları var şu anda. Diziyi sırf kendisi için, ne şirinlikler yapacak diye izliyorum. Yalnız Maggie'yi benim kızım olsun isterim :D Bir kere annesine çok düşkün. E ben de ona düşkün olacağımdan o da bana düşkün olurdu. Konuşamasa da aşırı zeki. Bazen de çatlak :D Yukarıdaki 6'lıyı boş verin. Ben bu bebeği istiyorum *-* 


 Bir daha böyle bir liste çıkarsa karşıma yapmayacağım. Hazırlaması inanın çok zordu benim için. Uzun bir zamandan sonra sınırsız bir liste yapacağım :D

Yorumlar

  1. yazının başında zorlandım kelimesi dikkatimi çekmişti. ben de yazacak bir şey bulamadığın için zorlandığını düşünmüştüm, durum tam tersiymiş :-)

    julia quinn'de aşık olunacak erkeklere odaklandığım için onun kitaplarından arkadaş seçmek aklıma gelmedi.

    ya çok güzel bir liste olmuş ama bence liste hazırlamaya devam etmelisin. maddelerin sayısını fazla tutarsın olur biter :-)

    YanıtlaSil
  2. Keşke az karakter olsaydı,yapması daha kolay olurdu :D Kitaplarda arkadaş bulmam, aşık olmamdan daha kolay oluyor. Julia'dan sanırım 2-3 kişi vardır. Ş

    Şimdilik Muggle'ın listelerinden devam edeceğim fakat devam etmek istiyorum liste yapmaya. En sevdiğim karakterleri yeni yaptığım için 2. listesi için bekleyeceğim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder