Pazar 6'lısı: Sahilde Okumalık 6 Kitap



 Normalde Esseve Rin'in hazırladığı Pazar 6'lısı bu ay değişikliğe gitti. Kendisi tatilde olduğundan, bu ayki Pazar 6'lsını Şule Abla devam ettiriyor. Geçen haftaki madde için aklımda hiçbir şey olmadığı için katılmamıştım, katılmak bu hafta nasip oldu.



Deniz kenarında okunacak kitap denince aklıma ilk Nemesis Kitap gelir. Bugüne kadar çıkarmış oldukları bütün aşk romanları tam deniz-kum-güneş üçlüsüne uygun. Yeri gelmişken söyleyim: İstanbul Marmara Forum'da bulunan Carrefoursa'da bir çok Nemesis kitabı 8 tl'ye bulunabiliyor. Başka yerlerde de olabilir ama bildiğim tek mekan şimdilik burası.

  Bazı Nemesisler




Yaklaşık 3 sene önceki tatilimde Lisa Kleypas'ın Sevgim Sana Ait ve Nisan Yağmurları isimli kitaplarını sahil kenarında okumuştum. Kapağın böyle olduğuna bakmayın, bu kitap dahil Lisa'nın tüm kitapları sahil kenarında okunmalık bence. Fakat Lisa kitaplarında sürekli yan karakterlere daha ağırlık verdiği için fazla sevemedim kitaplarını. 



Aslında benim sahilde okuduğum Yüreğe Söz Geçmiyor isimli kitabıydı ama benim için yazarın açık ara en kötü kitabıydı. Hem bu sebepten hem de çoğu kişinin sevdiği bir kitabı listeye eklemek için En Çok Beni Sev kitabını seçtim. Özellikle Pall Mall oyunu sahnesine baylıyorum :D



En son okumuş olduğum Kuzey Masalı sevdiğim nadir Wattpad kitaplarından biri. Aksiyon,romantizm,dostluk,aile bağları kısacası sımsıcak bir kitap. Hazır 2. de çıkıyor ve bence o da ilki kadar tatlı bir kitap olacak.



Öncelikle Matthew benimdir arkadaşlar *-* Kitap 357 sayfa boyunca şahane ki kitabın asıl sayfası 357. 363'ten sonrası Ephesus'un kıyağı fakat o sayfadan itibaren okumayın derim. Çünkü sizi fazlasıyla uyuz edecek bir karaktersizin ağzından anlatılıyor kitap. Bu serinin ilk 2 kitabını önerirdim fakat ilk kitabını o karaktersiz, 2. kitabın da bir kısmını o anlattığı için kimsenin sinirini bozmama gerek yok bence.





Listedeki son seçtiğim kitap Tatlı Kaçamak oldu. Bana göre yazarın şu ana kadar okuduğum en güzel kitabı budur. Hem denizi çağırıştıran mavi tonu, hem kasıcı olmayan konusuyla tam bir yaz kitabı.

 Aklımda güzel olan 1-2 kitap daha vardı fakat onlar ciddi olmasa bile bir şeyler anlatma çabasında olduğu için yazmaktan vazgeçtim. Şu sıralar bu tarz kitap okumak biraz bunalttı da beni :D Umarım listem sizi biraz da olsa rahatlatmıştır.



Yorumlar

  1. Bu haftanın konusunda liste hazırlamak benim için zor oldu ya, zaten daha düzenleyemedim bile. Geceye kadar yetiştirebilirim umarım :D Neyse, Emma Chase'in kitap serisi, adını bilmiyorum, okumayı istiyorum aslında. Birçok kişi erkek karakterini çok seviyor. Bu kitabı okumak için yeterli bir sebep mi sence, karaktersizlere rağmen? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için şimdikini hazırlamak zor olacak. Aklıma şu an 2 tane geldi. Başka hangi kitap karakterlerini yazsam acaba?
      Emma Chase klişeleri kullanan bir yazar ama hatunun dili fazlasıyla eğlenceli. Orada sadece 1 karaktersiz var o da baş erkek. Okuyucuların çoğu ayılıp bayılsa da ben onu gördüğüm yerde boğarım :D

      Sil
  2. Yine tanımadıklarımı tanıştırdın ...
    Teşekkürler tatlım ... Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel tanıtmışsın Belle'ciğim, bu arada o karaktersizi merak ettim:) çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) O arkadaş maalesef baş karakter olur. Kendisi tamamıyla şımarık, şüphelendiği şeylerde kendine göre senaryolar uydurup sözde intikam alan ama bunu da olabilecek en pislik şekillerde yapan bir tip. Sağ olsun her aklıma geldiğinde ağzımı bozar. Normalde daha ağır hakaretler kullanırdım ama blogu okuyanlar beni yanlış tanır diye -hoş bu seri için yaptığım yorumlarda baya küfür kullanmışım 😅 - artık daha hafif kullanıyorum hakaretlerimi. Fakat serinin son kitabı için söz veremiyorum.
      Tavsiye olarak bahsettiğim kitapta anlatıcı, o tipitipin yakın arkadaşı olur. Ama o adam gibi adamdır. Kadınları sever ve sayar. Diğeri gibi kullan at olarak görmez onu. Kafa dağıtmalık kitap istersen Sıkı Fıkı'yı tavsiye ederim. Ama 357 sayfaya kadar. 363 belki o tipitipi tanıman için ufak bir ipucu olur ama baya da sövdürebilir.

      Sil
  4. julia quinn'in bütün kitapları sahilde okumalık kategorisine girer bence.

    emma chase'in ilk iki kitabını daha çok sevdim ben. sıkı fıkı'yı sevmedim çünkü kadın karakteri çok itici geldi bana ama Matthew çok tatlıydı tabii :-)

    bu kategoriyi yoğunluktan yazamadım ama bu haftakine katılmaya çalışacağım çünkü çok sevdiğim bir kategori var bu hafta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Julia'nın okumadığım bir kitabı kaldı, İngilizce diye biraz kaçıyorum sanırım ki bundan önceki 2 kitabını İngilizce okuyan birisinin bunu yapması çok saçma :D

      Matthew candır *-* Okuyucuların çoğu Dee Dee'yi pek sevmemiş, sanırım Dee'yi seven azınlıktanım ben. İlk 2 kitabı da çok seviyorum, sevmediğim o ruh hastası drew. Bir yerlerde görsem kafasına geçiririm kesin :D

      Bu haftaki kategori için resmen bir liste yazdım. Aralarından bir tanesini kesin listeye eklesem de diğer 5'i ne yapacağım :D Seçim yapması çok zor olacak gibi gözüküyor. Dört göz bekliyorum yazını :)

      Sil

Yorum Gönder