Pinuccianın Yaz Okuma Şenliği 2016: İlk Yarı Raporu



 2. Kategori (10 puan): Adında çoğul eki almış bir sözcük bulunan bir kitap.

 Büyük Dörtler: Agatha Christie/Altın Kitaplar/222 sayfa
 
 5. Kategori (10 puan): Sizin doğum yılınızdan en az 50 yıl önce vefat etmiş bir erkek yazarın yazdığı öykülerden oluşan kitap.

 Mürver Ağacı: Oscar Wilde/Can Yayınları/327 sayfa

 11. Kategori (10 puan): Kategorilerden bağımsız, canınızın istediği bir kitap.

 Kule: William Golding/Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları/242 sayfa
  
 12. Kategori (10 puan): Adında emir kipli sözcük bulunan bir kitap.

 Yüreğinin Götürdüğü Yere Git: Susanna Tamaro/Can Yayınları/144 sayfa

 14. Kategori (10 puan): Sanat temalı bir kitap. (Kitabın adında resim, müzik, sinema vb. alana yönelik bir kısım varsa kitap konusuna bakılmaksızın bu kategoriye dahil (Gölgelerin Ressamı, Başucumda Müzik, Ölüm Şarkısı, Şans Müziği  gibi) onun dışında kitabın ana karakterinin sanatçı olduğu ya da yaşamış bir sanatçının otobiyografisi, biyografisi olan eserlerde bu kategoriye dahil.)

Paris'te Bir Akşam: Nicolas Barreau/Pegasus Yayınları/304 sayfa

 15. Kategori (10 puan): 2016 yılında basılmış bir kitap. (Yabancı kitapların ülkemizde basılış tarihi dikkate alınacak. Eğer yabancı ülkelerde 2016 yılında basılan bir kitabı o dilde okursanız o da bu kategoriye dahil.)

 Yüzleşme: Aleatha Romig/Arkadya Bitter/456 sayfa

 17. Kategori (Her kitap 10 puan, iki kitap okunursa ekstra 10 puan, toplam 30 puan): Adınız ve soyadınız baş harfleri ile başlayan bir kitap.

 Ö: Ölüm Meleği: Vincent Kliesch/Pegasus Yayınları/288 sayfa

 18. Kategori (Her kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplam 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap.  Yazarlardan ikisi Türk, ikisi yabancı; ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.

 Avuntu: Corinne Michaels/Kanes Yayınları/352 sayfa

 
19. Kategori (Her kitap 10 puan, iki kitap okunursa ekstra 30 puan, toplam 50 puan): İsminde eş anlamlı kelime olan 2 kitap

 Kırmızı Pazartesi: Gabriel Garcia Marquez/Can Yayınları/108 sayfa

 TOPLAM KİTAP:
  10*9=90 puan

 TOPLAM SAYFA: 2443, 24
 90+24=114 PUAN



Yorumlar

  1. beni geçmişsin :-( ikinci yarıda daha çok okumamız dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de geçen çok kişi var. O kadar doldur listeyi sonra reading slump'a gir :D O güzel canını sıkma, tamamlayamasan bile çoğunu bitireceğinden eminim. Dediğin gibi darısı 2. yarıya :)

      Sil
  2. Senin hızına yetişilmez şekerim ...
    Ben bir arkadaşıma bakayım selam verip kaçayım dediydim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aslında en yavaş halim olabilir, daha önümde koca bir liste duruyor :D

      Sil
  3. ben yazları okuyamıyorum ya. koca yazda 2 kitap peh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, bu sene çoğu kişi kitap okuyamamaktan şikayetçi, en azından bloggerlardan duyumum bu yönde. Kendinize haksızlık etmeyin 2 kitap bile şu mevsim için gayet iyi :)

      Sil
  4. İyi puan. Keşke ben de katılsaydım hırslanınca gayet güzel okunuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Bu benim katıldığım ilk maraton, sanırım başlangıç için fena değil. Umarım sonraki maratonlara katılabilirsiniz :)

      Sil
  5. Bahar şenliğine katıldıktan sonra kitap yüzüne bakamadım :)

    Yüreğinin Götürdüğü Yere Git'i çok severim. Aynı yazarın Daha Çok Ateş Daha Çok Rüzgâr'ını da tavsiye ederim okumadıysan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu liste de benim sözde bakmış görüntüm :D Umarım 2. yarı çoğu bitecek.
      Yüreğinin Götürdüğü Yere Git dil olarak çok samimiydi, güzel tavsiyeler de var. Diğer kitabı aklımın bir köşesine yazdım :)

      Sil
  6. Ben katılmadım ya şimdi, sizin raporlarınızı gördükçe içim gidiyor :D 5. kategori şu an nedense çok hoşuma gitti ya :D İyi iş çıkarmışsın Belle! Bu arada Kırmızı Pazartesi'nin yorumunu girmedin değil mi? Yoksa ben mi görmedim? Beğendin umarım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı Pazartesi'nin yorumunu girmedim. Beğendin mi diye sorarsan, evet güzel bir kitaptı.Tek sorun fazla karakter olduğu için bir süre sonra bu kimdi soruları oluştu :D Sonrakilere katılabilirsin umarım :)

      Sil
    2. Anladım, yine de genel olarak beğenmen güzel :D Umarım ya, yeterince hevesli olursam neden olmasın :')

      Sil

Yorum Gönder