Son Bir Ay-Sürücü Kursu


 Herkese merhaba. Görüşmeyeli nasılsınız? Bende durumlar çok karışık ve sıkışmış bir vaziyette. Bloga en son 23 Ağustos'ta uğramışım, bugün itibarıyla tam 1 ay geçmiş uğramayalı. Bu süre zarfında olanları kısaca aktarmak isterim sizlere (hoş, benim en küçük durumu da uzun cümlelerle anlatma gibi bir huyum var, umarım yine ipin ucunu kaçırmam :P )



 Bu yaz tatilinde sürücü kursuna yazıldım. 3 hafta boyunca verdikleri uygulamalı dersler gayet güzel gitti. Normalde 16 Temmuz'da ehliyet sınavına girmem lazımdı fakat malum durumdan dolayı sınavım 1 hafta sonraya ertelendi. Darbe sonrasında birçok alanda değişikliğe gidilmeye başlandı. Örneğin birçok öğretmenin görevinden alınması. Tabi durum böyle olunca sınav bu sefer 27 Ağustos'a ertelendi. Söylemem gerekirse ertelenmesine pek üzülmemiştim, sınav gerçekten basit olsa da kendimi hazır hissetmiyordum. Yine de 1 ay da çok uzun yahu :D, asıl sınav tarihinin sonrasındaki hafta yapsalardı yine hazır olurdum. Neyse, sonrasında başımıza başka iş gelmeden sınava girdim çok şükür. Sınavı da bütün soruları doğru cevaplayarak verdim.

 Ne yazık ki aynı şeyi direksiyon dersleri için söyleyemeyeceğim. Ders aldığım hoca gayet iyi biri ve işinin ehli olduğu belli. Bunda bütün sorun benden kaynaklıdır. Arabaya bindiğim an bende beyin durmaya başlıyor. İyisini yapacağım derken çoğunlukla batırıyorum. Mesela, hoca bana geri git diyor. Çizgiyi aşmadan gidebiliyorum. Sonra yola devam edeceğiz, vites atmayı unutuyorum. Veya yola çıkarken sinyal vermeyi unutmak gibi basit saçmalıklar yapıyorum.


Araba sürerken ben 

 Son derste de başıma gelmeyen kalmadı. Hocam, sınav tarihi ertelendiği için fazladan 1-2 ders al demişti. Ben kendisinden 1 tane bulabildim, diğerleri dolmuştu. Son dersim 2 gün önceydi ve akşam 7'ye verilmişti. İlk kez hava karanlığında çıkacağım için yine heyecan yaptım. Neyse, başladık derse. Tabi hava karanlık olduğu için daha önce yapmadığım şeyleri yapmaya başladım. İlk kez bir kasisi tam göremediğim için hızımı azaltamadan geçtim. İki duba arası parkta da zorlandım bu sefer. 1 saat sonra da daha kötüsü başıma geldi. O da şu:


Neden ben :(

 Bu talihsizliğe rağmen yine de başıma gelmesi bir bakıma iyi oldu. Bir gün böyle bir havada veya karanlıkta çıkmam gerekebilir. Şimdiden gördüğüm için ileride fazla korkmam. İnşallah direksiyon sınavında her şey yoluna girer. 

 Ben yine uzatacağım, belli oldu. Şimdilik olanları burada kesiyorum. Devamını yarın anlatırım sizlere :)

Yorumlar

  1. Acaba çok mu stres yapıyor yapacağın şeyleri unutuyorsun,kendini telkin et sakin,rahat bırak kendini inan alt tarafı sınav kaç kere girenler oluyor ilk seferde varsın olmasın,benim sınavım yağmurlu bir günde olmuştu hiç yağmurlu havada sürmemiştim ama o güne denk geldi işte ama normal bir gün olarak görünce rahat geçmiştim.Şimdiki aklım olsa almam cüzdanımda benimle beraber yaşlanıyor resmen neyse benimde çenem düşecek :) Rahat sakin ol başaracaksın inşallah^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle olmamın sebebi birine çarpar mıyım korkusu. Bazen de saçma şeyler istiyorlar. Sana yaptırdılar mı bilmiyorum ama sınavda ani fren yapmanı istiyorlar senden, arabayı güzelce parçala diyorlar :D Umarım şu işkence bir an önce biter :) Yazdıkların iyi geldi, teşekkürler :)

      Sil
    2. Ben 7 sene önce filan almıştım bu kadar zor değildi şimdi kardeşimde alıcak aynı şeyi diyor ani fren vs ona da diyorum rahat ol,olur bir şekilde hayırlısı yani trafiğe çıkıncada biz tevekkelü yapalım gerisi Allah'a emanet umarım sende kardeşimde ehliyeti alır kazasız belasız kullanırsınız:)

      Sil
  2. ehliyetimi 4 yıl önce aldım ama hâlâ araba kullanamıyorum :-( Çok hevesliyim aslında ama önce bir hocadan ders alıp sonra da bol bol pratik yapmam lazım. keşke arabamız otomatik vites olsaydı diyorum. o zaman kullanmak daha kolay olurdu.

    sen de umarım sınavı başarıyla geçersin. bol şanslar :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder