Hüküm -Yorum


"Hayat zalim. Aşk bir şaka. Ölüm ise bir son bile değil."
Bizi birbirimize kenetleyen bağları yaptığımız seçimler, verdiğimiz kararlar koparır. Aşk her zaman bir kutu çikolata, bir buket çiçek ve dudaklarda tamamlanan bir tebessümden ibaret olmayabilir. Atacağı adımın hayatını tamamen değiştireceğini bilen Natalie, zor zamanlarında hep yanında olan Liam ve küçük kızı Aarabelle için metanetini korumak ve doğru kararı vermek zorundadır. Kimsenin kalbini kırmak istemese de, karmaşayla harmanlanmış duygularının büyük bir zarafetle üstesinden gelerek yüreğinin onu götürdüğü yoldan gitmeyi seçer.

*******

 Pdf olarak çıkmasını bekleye bekleye ağaç oldum ama sonunda geldi :D

 Çevirisi ilk kitaptaki gibi şahaneydi, çevirenin ellerine sağlık. İlk kitapta kocasının ölümüyle dağılan Natalie'nin kendini toparlama çabası ve yeni bir aşka yelken açması anlatılıyordu. Bu sefer imkansız denen bir olayın gerçekleşmesi sonucu Natalie'nin vereceği kararlar bizlere aktarılıyor.

 Ufak spoiler içerir!

 Natalie öncekinden daha kırılgan ama bir o kadar da ne istediğini bilen ve bunun için çaba gösteren bir şekilde karşımıza çıkıyor. Yaptığı seçimden bir an olsun dönmemesi "İşte zeki bir kadın karakter böyle olmalı." dedirtiyor. İlk kitapta Liam'ı sevmiştim şimdi ise kafasını duvarlara vurmak istiyorum. Başta yapılacak en doğru şeyi yapsa da sonrasında Natalie'yi bilerek eski kocasına yönlendirmesi, duyguları konusunda ona güvenmemesi canımı çok sıktı. Sonra nasıl olduysa bir aydınlanma yaşadı da saçmalamaktan vazgeçti. 

 Bazı yerlerde Aaron'a hak versem de Byrnee'e karşılaşmalarındaki tavırları çokça delirtti. Aaron da Liam da Natalie'yi geri kazanmak konusunda hiçbir şey yapmadı. Hani bu kızı seviyordunuz siz? 

 Onun haricinde kitap bir yerden sonra sıktı beni. Aman aman bir şey yaşanmadığı için çoğu sayfayı atlayarak okudum.

 Kitaptaki favorim sensin şeker Aara. Mark'a da kitap boyunca çokça tebessüm etmiş olabilirim.

 Puanım:3/5

Yorumlar

  1. Belle'ciğim blogger beni sinir etti, akışta senin bloğuna tıkladım, hiçbir şey çıkmadı, adresine tıklayınca baktım yeni yazıların var hepsini yeni gördüm, neyse ben de toptan yorum yaparım.
    Heyecanlı bir aşk romanı sanırım, tam filmlik gibi. Çok teşekkürler tanıttığın için, okumak isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorundan ben de muzdaripim, göremediğim 1-2 blog oluyor maalesef. :D Şükür ki seninki onlardan biri değil :)

      Canın ne zaman istersen yorumunu bırakabilirsin, şu an için buralardayım ama okul sağ olsun yine bir gölge gibi izleyici konumuna düşeceğim gibi görünüyor :D

      Heyecanlı değil de duygusallığı yerinde diyim ben ona. Umarım beğeneceğin bir kitap olur. :)

      Sil
  2. Evet başka bloglara da oluyordu, hatta bak kopyaladım

    Tıkladığınız bu URL için bir feed bulunamadı.
    Lütfen URL'nin doğru olup olmadığını kontrol edin: http://belleninkutuphanesi.blogspot.com/
    Yapılandırmayı güncellemek istiyorsanız lütfen Yönet sayfasını kullanın.

    ben zaten unukanım akışta yeni yazıları görmeyince yazı yazmadı sanıyorum, eksik olma sen bana uğrayınca o zaman ben de "Bakiim belle'ciğim ne yazmış?" diyorum iyi ki..:))) heyecanlı değil mi? Hmm o zaman film de olmaz:))umarım beğenirim.

    Üzüldüm ama okul da önemli tabii ki..inşallah arada sırada da olsa bloğuna da vakit bulursun diyeyim o zaman, derslerinde başarılar:)
    iyi geceler...oy saat 02 olmuş!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah, aynısını gördüğüm 1-2 blog var maalesef. Ama bunu göstermen azıcık üzdü beni, 2+2=5 desen de inanırım sana :)

      İnşallah blog kadar sizlerle de ilgilenebilirim. Güzel dileklerin için teşekkürler, sana da iyi geceler, ben hala ayakta duracağım, biraz kitap okuyayım :)

      Sil
    2. Ay canımsınnnn üzülme ne olur niye gösterdim biliyor musun, akışta yazını görmeyince seni (ve akışta yazısını görmediğim diğer arkadaşları) ihmal ettiğim duygusuna kapılmalarından endişe ediyorum. (Ben biraz paranoyağım kendim paranoyak olunca herkesi de kendim gibi sanıyorum hani Müjde abla niye bana uğramıyor diye düşünmelerinden çekiniyorum) tamam söz bir daha ispata gerek duymayacağım şu paranoyamdan da vazgeçeceğim:)))
      Ayrıca gurur duydum çok öyle dediğin için hakkımda. Sağolasın. Duyguların karşılıklı...

      Sil
    3. Çokça öptüm seni 😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙

      Sil
  3. Kanes Yayınları'ndan ben de birkaç kitap okumuştum ama yerliydiler. Çevirisinin güzel olmasına sevindim. Kötü çeviri mükemmel bir kitabı bile cehenneme çevirebiliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma, kaç tane güzel olup da çevirisi yerlerde sürünen kitap gördü bu gözler. En azından Kanes bozmasın kendini diyorum :)

      Sil
  4. Bazen yazarlar bunu yapıyorlar, ilk kitapta çok sevdiğin bir karaktere diğer kitaplarda katlanamaz oluyorsun. Sinir oluyorum bu duruma.: D

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Belle, benim için film spoilerı okumanın hiç bir sakıncası yok, çünkü pek izleyemiyorum, hiç değilse hakkında fikrim olmuş oluyor okuyunca :) O yüzden çok teşekkürler. Bu arada blogunu Şule'de görüp geldim. Benim kahve yanı kitap isimli bloguma gelirsen çok mutlu olurum. Aslında kahve yanı makyaj adlı bir blogum daha var ama genelde kitap ve kültür bloglarını ona davet etmiyorum :) Tabi senin tercihin, ikisine de beklerim :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Kahve Yanı 😄 Ben de pek film izlemem,alışamadım bir türlü :D Hemen baktım bloga 😊

      Sil
  6. Bu ikinci kitap mıydı? 😱 Başladım ama okuyamadım bıraktım ,meğer hikayenin başı varmış haberimiz yokmuş:))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, pdf leri bulmakta sorun yaşıyorum. kaynaklarınızı öğrenmek isterdim mümkünse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 😊 Daha çok indr.in sitesini kullanıyorum. Bestseller ile edebi eserler kolayca bulunabiliyor. Yalnız site Turbobit'i kullanıyor. Oraya üye olmadığım için bir şeyi yükledikten sonra sonraki indirme için en az 1 saat bekliyorum :/

      Eskiden Bizimherşeyimiz sitesini kullanırdım fakat şu anda güncel şeyler girmiyorlar. Yine de eskiden yüklenmiş bestseller kitaplar oldukça mevcut ve indirmesi de diğer siteye göre daha kolaydır.

      En olmadı indirmek istediğiniz kitabın adını -örneğin Hüküm pdf indir- yazıp aratabilirsiniz ☺

      Sil

Yorum Gönder