Pazar 6'lısı: Kitap Adlarını Kitap Kurtlarıyla Değiştiriyoruz




 İlk madde değişik ama bir o kadar eğlenceli. Yavaştan yazılar da çıkmaya başladı ve seçilen isimler oldukça komik ve cuk oturmuş. Bunlar da kendimce düşündüklerim:

1) Grinin Elli Tonu/Kitap Kurtlarının Elli Tonu: Herhalde en klişe ve iğrenç olanı benden çıktı şu an :D Yine de düşünsenize, birini kendi özel odanıza götürüyorsunuz ve her yer çeşit çeşit kitaplarla dolu *-* Tabi bir kitap kurdunu götürürsem nasıl çıkaracağım hakkında bir fikrim de yok :D

2) Balonla Beş Hafta/Kitap Kurtlarıyla Beş Hafta: Kitap sevmeyen bir arkadaşımız, kitap kurtlarıyla tanışır ve sonrasında gelişenler. Nedense konu bulamadım doğru düzgün.

3) Bu Adamın İtirafları/Kitap Kurtlarının İtirafları: Kitap kurtlarının kitaplar için ne kadar ileriye gidebileceği, sevmediği bir kitap hakkındaki düşünceleri, kitap alırken başına gelen bir durum... Aklınıza ne gelirse burada bulabileceğiniz bir itiraf kitabı. 

4) Dokuzuncu Hariciye Koğuşu/Dokuzuncu Kitap Kurtları Koğuşu: Evrendeki bütün kitap kurtları bir mekandaki hücrelere kapatılmış. Dokuzuncu Koğuşta bulunan iki insanın kendilerini kurtarma ve insanlara kitapları sevdirme çabası. Tam bir distopik roman olurdu.

5) Uçurtma Avcısı/Kitap Kurtları Avcısı: Şimdi işin içine biraz da gerilim katalım. Bir birey var ve o kişi kitap kurtlarını bir şekilde yok ediyor. Bu pisliğin yakalanması için de bir takım oluşturuluyor ve psikolojik analizlerle dolu, biraz korku, çokça gerilim dolu bir kitap karşımıza çıkıyor. Neden olmasın? Gerçi tam tersi aksiyon ve komedi dolu da olabilir :D 

6) Ölü Ozanlar Derneği/Kitap Kurtları Derneği: Hayali bile çok güzel :) Her bir kitap kurduyla beraber o döneme damgasını vurmuş kitapları incelemek mesela.

 Yaparken baya eğlendim, ellerine sağlık canım :)

 Ufak not: Ne kadar seçtiğim madde önceden yayınlanmış olsa da kimse yapmadığı için Periodic Library yeniden listesine aldı. Kendisine teşekkür ederim, o konuda yüzünü kara çıkarmayacağım arkadaşım 😄

Yorumlar

  1. Kitap Kurtlarının Elli Tonu hahaha:),tamam açıklamadaki odaya gittik diyelim peki fanteziler :D

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha, kurtlar basmış her yanı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma :D Yine de basacaksa böyle kurtlar bassın mekanları :D

      Sil
  3. Birilerinin bu kitapları yazması lazım ve benim de okumam lazım kesinlikle :D Özellikle 4 ve 6'yı severek okurdum. 6 daha çok dostluk üzerine bir kitap olurdu ve ben gözyaşlarıyla okurdum :D

    Kitap Kurtlarıyla 5 Haftada da zıt kutuplar birbirini çeker misali kitap sevenle sevmeyen arasında romantik bir şeyler olur muydu acaba :P Olsa tadından yenmezdi herhalde :D

    Hepsi çok güzel olmuş valla ellerine sağlık :D Ve rica ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Kurtlarıyla 5 Hafta için kafamda 1800'lerde geçsin fikri oluşmuştu sadece. Fikrine bayıldım *-*

      Ölü Ozanlar Derneği'nin yarısını izlemiştim sonrası kaldı :(

      Asıl senin düşüncene sağlık :)

      Sil
  4. Eğlenceli seçimler olmuş 😄 Koğuştakilerin işi de zor hani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 😀 Bakalım nasıl kurtulacaklar :D

      Sil
  5. Sen kitap isimlerini değiştirmekle kalmamış kitabın konusunu da belirlemişsin. Çok yaratıcı. Tebrikler, eğlenerek okudum yazını :-)

    YanıtlaSil
  6. Kitap Kurtları Derneği güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  7. bir kısmını biliyorum harika seçimler :)

    YanıtlaSil
  8. Kitap kurtları derneği aslından inandırıcı olmuş ama sahi :DDD

    YanıtlaSil
  9. Kurtların ellii tonu mu. Ne güzelde yakışmış onlar öyle ya. neşeli bir pazar ve neşeli bir pazar altılısı oluvermiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Bu haftaki Pazar 6'lısı için baya heyecanlıyım. Şöyle içimdeki sıkıntıları dökmek için sabırsızlanıyorum :P

      Sil
    2. Bende okumak için sabırsızlanıyorum. Konuyu beğenirsem bende yapabilirim hatta :)

      Sil
  10. İlginçmiş ve çok güzel olmuş:)))bu arada hala yayınların panelime düşmüyor çıldıracağım :( takipten çıkartıp, 1 sn. sonra tekrar ekleyince düzeliyor diye duymuştum bir deneyeceğim bakalım doğru muymuş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essevre Rin sağolsun. Olsun,geç olsun güç olmasın. Ne zaman istersen at canım benim :) Doğruysa onu ben de deneyim birkaç blog için :)

      Sil
    2. Aaaaaaaa doğruymuş, az önce yaptım, tekrar ekledim, hooop kontrol tüm yazıların geldi :))

      Sil
    3. O zaman hemen diğerlerine bakayım. Sayende bilgilendim teşekkürler 😘

      Sil
  11. merhaba tatlı bloğunu yeni keşfettim ve takibe aldım :) bana da beklerim. sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Hele yarınkini gör sen baya iç dökme planlarım var :D

      Sil

Yorum Gönder