2 Kitap / 2 Yorum



 Karanlığın Kokusu/Christina Dodd: Normalde paranormal seriler aşırı uzun oluyor. Bu seri 4 kitaptan oluştuğu için ve azıcık da merak ettiğimden okudum. Paranormal kitaplardan pek anlamam ama sanki bu tarzı sevenlerin vasat bulacağı bir kitap gibi geldi bana. Karakterlerin konuşturulması yerine çoğunlukla anlatımdan oluşan kitapları pek sevmiyorum. Daha çok karakterlerin iç sesleri ve durum anlatımından oluşuyor. Yine de sonraki kitabın bundan azıcık daha iyi olacağını düşünüyorum. Tabi bir gün çevirirlerse. Puanım: 5/10

 Şifacı/Marina Fiorato: Biraz bizim, biraz İtalyan tarihi ile oluşturulmuş bir kurgu. Ama çok kötüydü ya :/ Kitap çok kopuk geldi bana. Yazar biraz oradan biraz buradan bahsedeyim şeklinde yazmış. Puanım 1/10

Yorumlar

  1. Şifacı'yı almıştım ben de okuyacağım.

    YanıtlaSil
  2. Çok düşük bir puan olmuş ama yine de başkalarının ilgisini çekebilir diye +1 yaptım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenemedim kitapları ama destek için teşekkürler :)

      Sil
  3. Şu anda pdf versiyonu mevcut. Ben oradan okumuştum :)

    YanıtlaSil
  4. seri işine girmeyim hiç takıntı yapıyoooo diğer kitabı da boşver mademsi şifa vermiyo demekkisiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım seri sorunu olmayan tek okur benim. İlk kitabı hiç mi beğenmedim, 2.'ye bakmam bile :D Ortalama veya beklediğim gibiyse devam ediyorum anca :)

      Sil
  5. Bir türlü çevrilmeyen kitaplar hepimizin kabusu değil mi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma :/ Şu son 3 gün sevdiğim historical yazarlarının online okuyabileceğim kitaplarını bulmakla geçirdim. Hedefim bir kısmını okuyabilmek :D

      Sil

Yorum Gönder