Bahar Okuma Şenliği 2017: Yarı Final


 Şenliğin ilk yarısına geldik demek. Biraz iddialı konuşacağım ama okul olmasaydı bu listeyi yarıya gelmeden bitirirdim gibi geliyor :D Darısı şimdiki yarının başına. Şu an için bitirdiğim kitaplar bunlar:

 3. Kategori (10 puan):  2017 yılında basılmış bir kitap.

 Christina Dodd/Karanlığın Kokusu - Pegasus Yayınları/336 sayfa

5. Kategori (10 puan): Beyazperdeye aktarılmış bir kitap (Filmi de izlenecek).

 Edith Wharton/Masumiyet Çağı - Martı Yayınları/ 432 sayfa

10. Kategori (10 paun): Goodreads'da en az 3 puan almış olan bir kitap.

 Julia Quinn/The Sum of All Kisses - Avon Books/378 sayfa

11. Kategori (10 puan): Dünya ya da Türk klasiklerinden bir kitap.

 Uğultulu Tepeler/Emily Bronte - Martı Yayınları/496 sayfa

16. Kategori (10 puan): Adında Aşk kelimesi geçen bir kitap.

 Bir Avuç Aşk/Brenda Joyce - Pegasus Yayınları/624 sayfa

17. Kategori (10'ar puan/ekstradan 40 puan): Şimdiye kadar kitabını okumadığınız 4 yazardan birer kitap (Yazarlardan 2'si Türk, 2'si yabancı; 2'si kadın, 2'si erkek olmalı).

 Halide Edip Adıvar/Vurun Kahpeye - Can Yayınları/162 sayfa

 Lynsay Sands/İskoç Gelini - Yabancı Yayınları/304 sayfa

 
 Refik Halid Karay/Yezidin Kızı - İnkılap Yayınları/160 sayfa
 Aleksandr Puşkin/Yüzbaşının Kızı - Bahar Yayınları/160 sayfa

18. Kategori (10'ar puan/ekstradan 40 puan): Baş harfleri alfabeye göre sıralanan 4 kitap.

 Şifacı/Marina Fiorato - Arkadya Yayınları/448 sayfa

 Uzun Vadi/John Steinback - Sel Yayınları/160 sayfa

19. Kategori (10'ar puan/ekstradan 30 puan): Kapağındaki baskın rengin turuncu,mor,pembe olduğu birer kitap.

 Turuncu: Paulo Coelho - Elif - Can Yayınları/266 sayfa

20. Kategori (10'ar puan/ekstradan 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uyan dört kitap veya 2 yazardan 2'şer kitap.

 Julia Quinn Kitapları:

 Everything And The Moon/376 sayfa 
 Brighter Than The Sun/378 sayfa

 Toplam 14 kitap = 140 puan

 Toplam okuduğum sayfa 4680 = 46 puan

 17. Kategori tamamlandığı için +40 puan

 Hepsi toplam = 140+46+40= 226 puan

Yorumlar

  1. Oo sınavlara rağmen iyi okuma yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerden sonra salla sınavları moduna girdim :D Yoksa bu kadar bile olmazdı

      Sil
  2. tebrik ederim.. keyifli okumalar dilerim.. ♥

    YanıtlaSil
  3. Cok iyisin bellecim :) kitaplarda cok güzel ama dimi.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiklerim kadar hayal kırıklığı yaşadıklarım da oldu ama 14 kitap oldukça iyi oldu :)

      Sil
  4. Daha ilk yarısında süper puan tebrikler :)

    YanıtlaSil
  5. iftihar listesi gibi olmuş. şu whartonu sefiyom. refik halit aklımda okuycam. julia da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala Masumiyet Çağı'na yorum gireceğim ama ne zaman :P Refik Halit'i beğendim ama biraz ağırdı sanki. Julia historical türü için iyi bir başlangıç 😉

      Sil
  6. Okul resmen önümüzü kesiyor :D Benim finallerim de hala bitmedi -.-
    Yine de çok iyi ilerlemişsin bence, devamı için fighting! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkisi çarşamba bitiyor 😑 İlk kez bir listeye bağımlı kalarak iyi ilerledim sanırım, darısı 31 Mayıs sonrasına 😁

      Sil
  7. İkinci yarısında bitirirsin umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım biterler :) Geç cevap için üzgünüm, şimdi vakit bulabildim.

      Sil
  8. Ben bu şenliğe katılamadım, listeye uyamıyorum diye.
    Baya güzel ilerlemişsin, tebrikler. :D
    Uğultulu Tepeler'i çok merak ediyorum da hala okuyamadım ben ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listelere uymayı ben de sevmiyorum. Geçen yaz şenliğim facia idi. Ama çok kitap birikti ki Kadıköy Kitap Fuarı sonrası da yeniler gelecek :D

      Eğer fazla acılı kitaplardan hoşlanmıyorsan Uğultulu Tepeler beklentinin altında kalabilir. Başta puanı ortalarda vermiştim, sonra yorumları okuyunca haksızlık yaptım galiba diyerek yükseltmiştim.

      Anca yorum yapabiliyorum, üzgünüm.

      Sil
  9. Bir yerden sonra çalışmaktan bıktım, bunlara yöneldim :D Geç cevap için de üzgünüm. Anca toparlanmaya başladım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder