Kuğu ve Çakal - Yorum



Fredrik Gustavsson hiçbir zaman aşka inanmamış ve kimsenin karanlık hayatını kabul edebileceğini düşünmemiştir. Ta ki en az kendisi kadar tekinsiz Seraphina’yla karşılaşana dek... Fredrik ve Seraphina beraber dopdolu iki sene geçirmiş ve aşkın en karanlık halini tatmıştır. Fakat bir gün Seraphina Fredrik’i geride bırakıp kayıplara karışır.
Gelgelelim Fredrik Seraphina’yı bulmaya kararlıdır.  Fredrik’in elindeki tek koz ise Cassia adında, hafıza kaybı yaşayan masum bir kızdan başkası değildir. Fredrik’in Cassia’nın yaşananları hatırlaması için çabalamaktan başka şansı yoktur. Ve bu esnada hiç umulmadık olaylar yaşanır ve Fredrik kendini türlü açmazın içinde bulur.
Katiller Çetesi’nde macera Sarai ve Izabel’in ardından devam ediyor, gerilim iyiden iyiye tırmanıyor. Kuğu ve Çakal J.A. Redmerski’nin dünya çapında büyük yankı uyandıran serisinin üçüncü kitabı.

***********************
 Açıkçası bu seriye başlama niyetim yoktu. Ama okuyucular o kadar övdü ki en sevilen kitapla başlayayım dedim. Bitirdiğimde düşündüğüm şey şu oldu: Gerçekten mi? O kadar övülen kitap bu muymuş? Kitap Fredrik hariç tamamen tahminim doğrultusunda çıktı. Arka kapak resmen saklanan sırrı ve olacakları haykırıyor. Fredrik'e gelirsem: Okuduğum en saçma karakterlerden biriydi. Okuyucu yorumlarına baktığımda katil olsa da oldukça yumuşak kalpli olduğu söyleniyordu. Evet bir katil ama mızmız bir katildi. Sürekli mıy mıy demekten öteye gidemedi benim için. Ayrıca aşırı duygusal olması onu daha da itici yapmış. Kitapta beni şaşırtan bir şey olmadığı için 1 puan verdim. Seriye devam eder miyim? Belki ama okumaktan çok olanlara göz gezdiririm.


 Puanım: 1/10

Yorumlar

  1. Bir yandan Vatanım Sensin'e bakıyorum, bir yandan senin bloğunda geziyorum bu akşam:))bazen çok övülen kitaplar umduğumuz gibi çıkmıyor, emeğine sağlık canım. Tavsiyelerini dikkat alıyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçi ben serinin tam ortasından başladım ama tahminim gibi mi çıkacak diye onu okudum. Düşündüğüm gibi çıktığı için sevindim bile diyebilirim :D

      Sil
  2. Bazen herkesin övdüğü kitaplar ya da filmler o kadar hoşuma gitmiyor ki. Sanırım en iyisi zevkine güvendiğin kişilerden tavsiye istemek. Zevkler kişiye göre çok değişiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tam bir popüler olan ne varsa ona düşmanımdır :D Bir şeyi seversin veya kullanırsın ama fazla abartmaya da gerek yok bence.

      Sil
  3. kahramanın adı güzelmiş ama :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Deep ten geliyorum. İyi ki de gelmişim. Takipteyim. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Deep'ten gördüğüm kadarıyla sen de ara verenlerdensin. İlk yazışmamız olsa da yeniden hoşgeldin aramıza :)

      Sil

Yorum Gönder