Mim: Kurgusal Aşklar



 Bir mim biter, diğeri başlar. Periodic Library oldukça tatlı bir mim hazırlamış ve ilk davetlerden birini bana vermiş 💓 Periodic'e "Ben bu mimi yapacağım!" diye yorum atacaktım, yazıyı 2. kez okuyunca beni mimlediğini görmek de ayrı başarı. 😂 

 Hmmm, bence ben bu mimin altından kolay kalkarım. Ağırlık olarak romantik okusam da "Hayranım sana!" dediğim erkek karakter oldukça azdır. Her zaman kadın karakterlerin yaptıklarına daha çok odaklanırım.

 Her neyse. Dürüst olayım,  8. soru hariç diğerlerine Elizabeth Hoyt'un Kalbin Gölgesi kitabının baş erkek karakteri Winter Makepeace cevaplarını şimdiden yapıştırıyorum. 😍Adam tam hayallerimin erkeği. Kitap okuyan, laf salatası yapmayan, aşk konusunda saf ama tuttuğunu koparan, az biraz da maceracı biri. Ama baloları hiç sevmez, bu yüzden son soruya eklemiyorum. Çok şükür ki bizim ülkede bu kitabı seven pek olmamış, kaptım fıstık gibi adamı. 😁 Diğer cevaplarıma gelirsem:

1. Birlikte Dünyayı Dolaşmak İstediğim

 Colin Bridgerton (Rüyalar Gerçek Olsa) : Çoğu kişinin aksine Colin'i aman aman sevmem. Fakat favorilerime baktığımda hiçbirinin o kadar gezgin olmadığını fark ettim. Colin gezmeyi sevdiği kadar oldukça da iyi bir gözlemcidir. Haliyle gözlemleri gezdiği yerler hakkında onu bilgili yapar. Hem sıkıcı biri olmadığı da bilinen bir gerçek. 

2. Hem Eğlenilecek Hem de Evlenilecek Olan


 Eric Sticks (Ahlaksız Ritim) : Zorlu geçmişine rağmen hayattan her zaman keyif almasını bilmiştir. Çocuksu tavırları da onu oldukça eğlenceli yapmaktadır. Kendisi grubunun iskelet sistemidir, o olmasaydı grubu bu kadar tanınmayacaktı. Sayesinde rock müzik dinlerken bateristlere daha önem vermeye başladım. Hem adam ilk görüşte aşık olanlardan. Gelecekteki eşine duyduğu sevgi ile çocukların dilinden anlıyor olması onu mükemmel bir eş adayı da yapıyor.

3. Göründüğü Gibi Soğuk/Sert Olmayan

 En zor soru bu olmuş. O kadar romantik okudum ama öyle olduğunu düşündüğüm biri yok ya 😕 Belki Godric St. John'u (İntikam Maskesi) yazabilirim. O da yazarın Godric'in kitabına kadar kendisini pek tanıtmadığı için olabilir. Beklediğim Godric ile karşılaştığım Godric arasında çok fark vardı ama bana bu durum fazla olumlu yansımıştı.

4. Birlikte Issız Adaya Düşmek İstediğim

 Reynaud St. Aubyn (Yabani Aşık) : Savaş esiri olarak 7 sene boyunca Kızılderililerle kalan sert adamımız mecbur olarak vahşi doğada yaşam mücadelesi vermiş. Yani adam zor durumlar için dünden hazırlıklı. Yalnız kendisinin 2. kez yabani ortamlara girmek isteyeceğini hiç sanmıyorum. 😂

5. Sabahlara Kadar Mesajlaşmak İstediğim

 Simon Wescott (Bazıları Ateşli Sever) : Kendisi fazla hazırcevap bir arkadaşımız. Onunla mesajlaşmak veya sohbet etmek oldukça eğlenceli ve zihin açıcı olurdu. 

6. Battaniyelere Sarıp Sarmalamak İstediğim

 Sterling Harlow (Unutulmaz Öpücük) : Hep o içki düşkünü baba yüzünden! Kendi halinde sevgi dolu bir çocuğu içki parası karşılığında akrabası olan düke (gerçi akraba olan anne de olabilir, şu an hatırlayamadım) satması sonucu Sterling duygusuz, bencil birine dönüşmüştür. Fakat karakteri tanıdıkça içinde yanmayı bekleyen bir kıvılcım olduğunu görünce nasıl sarılmayayım bu yavrucağa. 😭

 Apollo Greaves (Darling Beast) : Bunu bonus olarak yazacağım. İntikam Maskesi kitabının 3 sayfasında görünmesine rağmen beni benden alan, kardeşiyle çok güçlü bir bağı olan bu karakteri eminim ki bizde kitabı çevrildiği zaman daha da seveceğim. 

 GELİN GÖRÜN Kİ BİRİLERİ BU YAZAR SATMIYOR DİYE DÜŞÜNÜYOR OLMALI Kİ "EN AZ 8 AY SONRA YENİ KİTABI OKURSUNUZ." DEDİKLERİ HALDE ARADAN 1 SENE GEÇMİŞ. VE BU KİTAPTAN ÖNCESİ DE VAR! AMA BEN KİME NE ANLATIYORUM Kİ. DEVAM EDİN SİZ 3 AYDA 9 KİTABINI ÇIKARTTIĞINIZ IRVIN D YALOM'A VE 150 TANE ANCA SATACAK OLAN KİŞİSEL GELİŞİM KİTAPLARI ÇIKARMAYA!

7. Birlikte Dünyayı Yönetmek İstediğim

 Gage Guthrie (Gölgeler Arasında) : Harlequin tarzına giren bu kitapta kendisi bir nevi Batman tarzında takılıyor. Adalet sağlama tarzlarımız birbirine oldukça benzediği için evet, bu adamla dünya yönetilir. Ayrıca kendisi şu an için tam anlamıyla takdirimi kazanmış son erkek karakterdir.

8. Birlikte Baloya Gitmek İstediğim

 Henry Delafield (Bir Asi Yürek): Ailesindeki çürümüşlüğe rağmen oldukça ince ruhlu bir insan olduğunu defalarca kanıtladı. Soylu da olan bu arkadaşımız balolarda harika bir kavalye olurdu. 

 Benedict Bridgerton (Son Söz Aşkın) : Şimdi favori Bridgerton'umu yazmazsam olmazdı. Arada odunluklar yapsa da sanatçı ruhuna sahip, gerçekçi bir romantik insan olması kalbimi fethetmişti. Ayrıca baş rol olduğu kitapta aşkıyla baloda tanışmış olması da kendisini buraya yazmamda etkili oldu.

 Yine de yukarıda yazdığım gibi, diğerleri bir tarafa, Winter Makepeace bir tarafa. 😍

 UFAK BİR SORU: Sanki benim bir mim daha yapmam lazımdı. Hatta yeni mimlendim ve Deeptone beni mimledi diye aklımda kalmış ama kim beni neye mimlemişti? 😅 

Yorumlar

  1. Aaa! Ne kadar ilginç sorular! Cevaplar da bir o kadar güzel. ! Winter? İnsan oğluna kış diye isim mi koyar dedim bir an:))ama vardır yazarın bir bildiği:)Çok ilgiyle okudum. Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Winter ismini yurtdışında koyanlar var. Bana da Miles ismi tuhaf gelmiştir 😀

      Sil
  2. Soruları güzel bir mim; ama cevaplar bana çok uzak. Karakterlerden bağımsız, onlar hakkında söylediklerin ilgimi çekti :) Neşeli sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mimi yapan arkadaşların da cevapları bana uzak. Ad olarak aşinayım sadece 😀 Neşeli sevgilerle 😊

      Sil
  3. Düşündüm düşündüm bir kahraman ismi bile aklıma gelmedi. Allah Allah, neremle okuyorum ben bu kitapları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ben dr öyle aman aman erkek karakterlerle ilgilenmem 😀

      Sil
  4. hımmmm öğretici yazı oldu buuu, bilmediğim şeyler vardııı, hoyt ve winter da aklımda tamam, ama senin kadar sevmeyim tamam yoksa sen üzülürsüüün hihihi :) mimleri yaptın hep yaaa, seni seçmelerde yazmıştım en son işte. görevlerini tamamlamış gibi gözüküyoon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit bulabilirsem historical hakkında yazabileceğim birkaç şey olacak. Onu zamanı gelince konuşuruz 😉 Gerçi bir Öneri Makinesi'nin yaz şarkıları mimi vardı ama vakit baya geçtiği için öyle kaldı 😂

      Sil
  5. Ben bu mimi yapamazdım herhal :))Zevkle okudum^^ Winter'ı kim sevmemiş bee 😏

    Sitemlerine tamamen katılıyorum.Yayınevleri neyi ne zaman çıkarmış takip edemiyorum ama okumaya başladığım birde beğenirsem onun devamı olmaması üzüyor beni de,bir de yıllar önce çıkmış kitaplar falan:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Winter sevilmez mi 😍 Yayın evleri iyice ne çok satmışsa onlara yöneliyor. Seri çıkarsalar bile devamı önemli değil 🙁

      Sil
  6. Yazdıkların arasında sadece Colin ve Benedict'i tanıyorum. İkisini de uygun sorulara yazmışsın. Hatta cevaplarını kopyalamış olabilirim :-)

    Kalbin Gölgesi kitabını okuma listeme ekledim. O kadar övmüşsün ki okumadan duramam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bridgertonlar bu tarz listeler i.in güzel kaynak oluyor :D

      Hmm, benim sonraki yazımın ne olacağı kesinleşmişti ama ne zamana yazabileceğim bakalım. Ders notları çıkarma işi olmasa iyiydi :D

      Sil
  7. Bu mimi ilk defa görüyorum.Ne kadar ilginçmiş sorular.Ben yapsam çok zorlanırdım.Sen gayet başarılı bir şekilde mimin hakkını vermişsin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder