Okuduklarım: Nisan


 Normalde bu yazıyı Mart/Nisan şeklinde yazacaktım ancak mart düşündüğümden biraz uzun kaldığı için devamını buraya aldım. Nisan ayını da yine ağırlıklı olarak İngilizce historical kitaplarla devam ettirdim. Darısı bir gün evimdeki kendi kitaplarıma. 😃 İngilizce okuduğum kitaplara bakınca fark ettim ki geçen sene Pazar 6'lısı için yazdığım bir yazıyla paralel gidiyormuşum. Madem öyle, o zaman finallerden sonra bu şekil gitmeye devam edeyim. O yazıma aşağıdaki linkten bakabilirsiniz:

https://belleninkutuphanesi.blogspot.com.tr/2017/02/pazar-6s-okumak-icin-cevrilmesini.html

 Geçen ay okuduklarıma gelirsem:

 Brenda Joyce / Frencesca Cahill Serisi


Puanım: 7/10


Puanım: 8/10


Puanım: 7/10

 Sonunda yazarın en merak ettiğim serisine başladım. Seri 9 kitaptan oluşuyor. Ayda 3 kitabını okuyarak seriyi haziranda bitirmeyi planlıyorum. Normalde historical serilerinde  farklı çiftlerin yaşadıkları ele alınır. Bu seride ise ana karakter olan Frencesca'nın hayatından yola çıkılarak kendisinin ve aile/arkadaşlarının yaşadıklarını okuyoruz. Öncesinde okuduğum serisi olan De Waranne'de her kitabı oldukça şaşırtıcıydı. Bu serisi de öyle ama De Waranne serisinden daha az şoke eden şeyler gerçekleşiyor benim açımdan. Yine de bu serisini de oldukça sevdim.


Puanım: 6/10

 Bu kitabı sahaftan almıştım ve yazarın en çok okumak istediğim kitabıydı. Güzeldi ama beklentimin çok aşağısında kaldı. Ben daha hareketli bir kitap bekliyordum açıkçası. Kitapla ilgili yorumumu daha detaylı bir şekilde bir gün açıklayacağım.

 Jayne Ann Krentz Kitapları

 Bu ayı daha çok Joyce ve Krentz ile geçirdim. Krentz, ana konusu romantizm olmak üzere birçok çeşitte kitap yazmıştır. Başka yazar mahlasları olsa da en çok bilinen diğer adı Amanda Quick'tir.


Puanım: 6/10 

 Yazarın sadece bu kitabı bildiğimiz roman şeklindeydi. Yoklukta okunabilir.


Türkçe adı: Örümcek Ağı

Puanım: 6/10


Türkçe adı: Gerçeğin Yüzü

Puanım: 4/10


Türkçe adı: Çiçekler Solmasın

Puanım: 7/10

 Bu 3 kitabın ortak özelliği beyaz dizi şeklinde yazılmasıdır. Bunları Türkçe olarak okudum. Hepsi ayrı olarak okunabilir. Beyaz dizi oldukları için yorum yapmaya gerek görmüyorum. 


Puanım: 1/10

 Yayın evleri historical türünü tamamen unuttukları için eldekilerle yetinme kitabımdı. 7 kitaplık serinin sonuncusu olan bu kitap, karakterler iyi olsa da kurgu bakımından açık ara en kötüsüydü.

 Nisan ayını 9 kitapla kapatmış bulunuyorum. 

Yorumlar

Yorum Gönder