Blog Muhasebesi - Mim


 Yine bir mim ve yine geç yapan bir Belle ile karşı karşıyasınız. 😄 Okul bitti bitmesine fakat staj bulmaya çalışmakla koşuyorum. Ve hiç de iyiye gitmiyorum. Belki bunu ayrı bir başlık olarak yazabilirim yoksa asıl konudan tamamen kopacağım.

 Bu mime 2 kişi beni davet etmişti: Blogcu Sultan ve Mutlu Anlar Koleksiyoncusu. İkisine de buradan teşekkürlerimi gönderiyorum. Hazırsanız sorulara geçiyorum:

 Blog alemine nasıl girdin?

 2013 sonlarına doğu Vikitap'a üye olup oradan kitap yorumlarımı yazıyordum. O sıralarda bazı kitap bloglarını keşfetmiştim. Önceleri blog açma gibi bir düşüncem yoktu çünkü bu işlerden anlamıyordum. 2 sene sonra bir kitap blogu beni kendine çekmeyi başarmıştı. Ve işte buraya adım atmış oldum. 

 Hangi blog sana ilham oldu?

 İlhamımı Kütüphanemden Kitap Manzaraları'na borçluyum. Kendisiyle Vikitap'ta konuşmuşluğumuz da olmuştur. Çok canayakın, tatlı bir blogger kendisi. Ancak işinden dolayı buraya uğrayamıyor. Kendisini ve yazılarını oldukça özledim. Umarım bir gün geri döner.

 Bloga yazdığın ilk yazı ile son yazı arasında fark var mı?

 İlk zamanlarımdaki gibi buraya çok sık uğramadığım için üslubumda pek bir fark olduğunu düşünmüyorum. Ama yazdığım konulara bakacak olursam daha genel konular ve mimler üzerinde bir yoğunluğum olduğunu görüyorum. Kitap yorumlarımı gittikçe azalttım. 

 Yakın çevrendeki insanlar blogunu biliyorlar mı?

 Şu ana kadar kimseye blog yazarlığı yaptığımı söylemedim. İleride bir gün söyler miyim pek de emin değilim.

 Blog yazmak yaşantına ne kattı? Ya da ne çıkarttı?

 Her ne kadar birbirimizi görmesek de diğer bloggerlar ile samimi sohbetler kurdum. Çok tatlı insanlar tanıdım. Ayrıca düşüncelerimin önemsiz olmadığını fark ettim. 

 Şu anda bu mim yayınıyla birlikte blogunda kaç yazı ve sayfa görüntülenmen var?

 Şu an 202 yazım görünüyor. Toplamda 59784 görüntülenmem mevcut.

 Hangi blogun muhasebesini öğrenmek istiyorsun?

 Çoğu kişi yaptığı için bir isim veremiyorum. O yüzden yapmayan biri varsa bu daveti görüp yapabilir.

Yorumlar