Güz Okuma Şenliği 2019 Sonucum

  Bu şenlik de olmasa kitaplığımdaki kitaplar o köşede durmaya devam edecekler. Uzun zaman sonra katılmış olduğum şenlik benim açımdan çok güzel geçti. 14 madde içinde 12 maddeyi doldurup sadece 1 tanesini tamamlamadım. Bir de bazı maddelerdeki kitapları başkalarıyla değiştirmiş olabilirim 😀. Bunlar da benim okuduklarım:

1.Kategori (10 puan):  İsminde GÜZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen/olayların Güz'de geçtiği bir kitap. 

Lady Fortune--Anne Stuart/287 sayfa

2.Kategori (10 puan): Adında Cadde / Sokak / Çıkmaz / Apartman / Mahalle kelimelerinden biri geçen bir kitap. 

Dublin Caddesi--Samantha Young/364 sayfa

3.Kategori (10 puan):  Adında Pencere / Kapı / Duvar / Yer kelimelerinden biri geçen bir kitap. 

Pencereme Aşk Kondu--LaVyrle Spencer/552 sayfa

4.Kategori (10 puan): Beyazperdeye aktarılmış DİZİ/FİLM olmuş bir kitap. (OKUMADIM) 

Gazap Üzümleri--John Steinbeck

5.Kategori (10 puan): Ziya Gökalp yada Halikarnas Balıkçısı'ndan bir kitap. 

Çiçeklerin Düğünü--Halikarnas Balıkçısı/160 sayfa

6.Kategori (10 puan): Oscar Wilde yada Italo Calvino'dan bir kitap. 

Bütün Masallar Bütün Öyküler--Oscar Wilde/257 sayfa

7.Kategori (10 puan): Kitabın isminde -mek -mak eki almış bir kelime geçen bir kitap. 

Bülbülü Öldürmek--Harper Lee/272 sayfa

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Adında Öğretmenlik ile ilgili kelime olan yada yazarı Öğretmen olan iki kitap. 

Tepki--Stephen King/400 sayfa
Aşka Tutsak--Jennifer Royce/520 sayfa

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengi  GRİ / MAVİ olan iki kitap. 

Aşktan Kaçış--Jennifer Royce/480 sayfa (Bitmeyen Savaş--Joe Halderman kitabının yerine koydum)
Demir Ökçe--Jack London/312 sayfa

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız iki KADIN yazardan birer kitap. 

Tehlikeli Güzellik--Sophia Nash/440 sayfa
Yoksun--Lemariz Müjde Albayrak/496 sayfa

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): İsimlerinin baş harfleri Alfabetik olarak sıralanmış dört kitap. 

Cennetin Ateşi--Gaelen Foley/406 sayfa
Çocuk Yasası--Ian McEwan/152 sayfa
Daisy Miller--Henry James/112 sayfa
Eugênie Grandet--Honorê De Balzac/208 sayfa

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap. 

Kitaplığımda ve PDF Olarak Bekleyen Kitaplar 

Aşk Tuzağı--Linda Howard/392 sayfa (Buz Çarkı--Stephen Baxter kitabının yerine koydum)
Hiç Umudum Yokken--Julie Garwood/512 sayfa
Keşke Beni Görebilseydin--Cecelia Ahern/336 sayfa
Olağanüstü Bir Gece Stephen Zweig/80 sayfa

Okuduğum Kitap Sayısı: 20 kitap= 200 puan
Sayfa Sayısı: 6258 sayfa= 62 puan
10.-14. Kategoriler arasını Tamamladığım İçin: 140 puan 
Toplam: 402 puan ile Şenliği sonlandırmış bulunuyorum.
 
 Umarım Kış Şenliği'nde de aynı performansı gösteririm. 

Yorumlar

  1. hoşgeldiin. gelcam yineğğ :) gösteri dergisi hürriyet çıkarsa da pek ilgisi yok yani iyi bir edebiyat dergisi. bir kitapçıda incele bak içerğini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) Sen öyle değildir diyorsan %100 doğrudur. Dergiye bakacapım :)

      Sil
  2. Gazap Üzümleri de bitseymiş tombala olacakmış :) Çok güzel geçmiş şenlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabı bitirecek zamanım vardı fakat okumaya hazır hissetmedim, o yüzden başka zamana bıraktım 😊

      Sil
  3. Oo iyi okumuşsun. Bol okumalarin olsun. Sevgiler =)

    YanıtlaSil
  4. dublin caddesi not aldım :) bikaç kilasiği okudum. daisy miller da hoştuyduu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dublin'i okumasan da olur. Saçma sapan davranan 2 yeni yetişkinin saçma aşk kitabıydı. İtiraf ediyorum, sırf madde doldurmak için bu kitabı eklemiştim, yoksa hiç umurumda değildi.😀 Daisy Miller'i oldukça beğenmiştim.

      Sil
  5. geciktiğim için kusura bakmayın
    ben listeyi buradan alıyorum.. mail atmanıza gerek yok..
    sevgiler ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder