29. Artist İstanbul Tüyap Sanat Fuarı



 Çok geç gelen bir yazıdan herkese merhaba😀. Biliyorsunuz 2-10 Kasım arasında Tüyap Kitap Fuarı 38. kez kapılarını açmıştı. Senelik fuar gezimi yapmadan durabilir miydim? Mümkün değil! Bu seneki fuara çarşamba ve cumartesi olmak üzere iki kez gittim. Günlere ayırarak neler yaptığımı anlatmak istiyorum.

Çarşamba günü tek başıma gittim ve ilk kez Kitap Fuarı ile beraber açılan Sanat Fuarı'nı ziyaret ettim. Bunca sene gitmediğim için fazlasıyla pişmanlık duydum. Hayranlığımı kelimelere döksem yetmez. Bizim ressamlarda gerçekten çok büyük cevherler varmış. Fakat bu değerlerin günümüzde kıymetinin hala bilinmemesi bizim ayıbımız. Fotoğrafını çektiğim bazı eserleri sizinle de paylaşmak isterim. (Yalnız çekim yapmasını öğrenememiş biri olarak fotoğraflarda birçok yamukluk mevcuttur, bunun için özür dilerim.) 

























Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Daha neler vardı ama telefonun hafızası almayınca anca bu kadar çekebildim. 😊

      Sil
  2. Resim sanatçılarını ayrı bir sevmişimdir. Resim çizmek bence büyük bir yetenek. :)

    YanıtlaSil
  3. Resim sanatı sıfır olduğum bir konu, bazen o renk cümbüşünde o kadar derin manalar oluyor ki anlamak güç benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de resimdeki anlamları çözmede iyi değilimdir. Fakat anlamasak bile verdikleri huzur bile yetiyor 😊

      Sil
  4. evet ne güzelmiş sergi yaa resim sergilerini çok severim. modern sanat, salt, pera, mimar sinan, hep giderim yani. ay fuara gitmedim yani çok uzak diye. metrobüsle kırk durak mı ne oluyo yaaa :) kipatları da annat sona, fuarda aldığısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkinde 20 durak kadar sürüyor ama gerçekten mesafe uzun. O yazı da hazır olmak üzere 🤗

      Sil
    2. şişli benim o kadar durak filan yani, kadıköy söğütlüçeşme ye kırkdört durak saydım. sen o zaman bakırköy filan e normal :)

      Sil
    3. Doğru, okul zamanı Zincirlikuyu'dan gidişlerimi hatırlarım. Onda sonuna kadar oturma şansın olduğu için iyi oluyordu. Şimdilerde dediğin gibi İncirli'den gidiyorum fuara :)

      Sil
  5. Etkilendiğim resimler var içlerinde. Mesela apartman kesiti, güzel olduğu kadar aynı zamanda öykü yazma heyecanı da uyandırıyor :) Pek çok üniversitede Güzel Sanatlar Fakültesi büyesinde sanat insanları yetişiyor. Bunlar dışında pek çok atölye de var. Değerli bir üretim söz konusu; gerek yurt içinde gerek yurt dışında merak uyandıran insanlar. Ama ülkemizde sanata sıra gelene kadar liste hayli uzun, maalesef. Fakat yine de bu fuarla sanatı yakalamak ve farkındalığı hissetmek şahane :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apartman serginin favorilerinden biriydi. Çoğunluk mutlaka 1 dk kadar önünde durmuştur. Bu değerleri geç keşfettiğim için ben de oldukça üzgünüm. Kitap fuarının yarısı kadar ziyaretçi yoktu. Keşke sanatla ilgilenmek bir şeye yaramaz düşüncesinden çıkabilsek, o zaman sanata daha değer veririz. 😊

      Sil

Yorum Gönder