30 Gün Şarkı Meydan Okuma Listesi 2020 / Bölüm 2



6. Adı küçük harflerden oluşan bir şarkı: Lewis Watson/castle street



7. Adı büyük harflerden oluşan bir şarkı: Kendrick Lamar/HUMBLE. (2017'nin en iyisi, yılı Shape of You gibi kötü şarkılarla geçirmekten kurtaran şaheser ve bir tabisi albüm. 💖)



8. Hak ettiği değeri görmemiş bir şarkı: Lady Gaga/Bloody Mary (Tamamıyla kendisinin suçudur. Albümde o kadar efsanevi şarkılar vardı, gitti en sade şarkılarla geçirdi dönemini. Lady Gaga albümlerini araştırırsanız bu kadının harcadığı şarkılara şaşar kalırsınız.)



9. Adı 3 kelimeden oluşan bir şarkı: Laura Branigan/Love Your Girl



10. Dinlediğin son şarkı: The Weeknd/Nothing Compares (Cavit, bebeğim ne yapıyorsun sen? Resmen albüm promosu nasıl yapılır dersi veriyor adam. Albüm çıktığından beri sürpriz üstüne sürpriz yapma taktiğine bayıldım. Verin artık şu adama Grammy'sini, daha ne yapsın sizin beğeninizi kazanmak için?)


Yorumlar

  1. Bilmediğim şarkılar Belle'ciğim eminim güzeldirler.:)
    Nothing Compares 2U diye bir şarkı vardı yıllar önce çok ünlü olmuştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin şarkıyı duymayan da ne bileyim, dünyada yaşamamış olabilir 😀 Benim en son bildiğim şarkıyı söyleyen kişi zor dönemlerden geçiyordu ve Müslümanlığa geçiş yapmıştı. Umarım şimdilerde daha iyidir.

      Sil
    2. Hahahaha:))))))
      Hmmm...zor dönemlerden geçen, ailevi veya iş, gelecek kaygısı ve onlarca şey yüzünden psikolojik zorluklar herkes yaşıyor, yaşamayan yoktur ama bu yüzden Müslümanlığa geçmeden önce keşke Kalifat'ı seyretseymiş dedim. İnşallah dediğin gibi iyidir.

      Sil
    3. O kısımdan sonrasını takip etmemiştim ama iyi sanırım :)

      Sil
  2. Sadece Lady Gaga'yı biliyormuşum. Castle Street'i çok beğendim, şimdi diğerleriyle devam edeceğim. Bu arada itiraf Shape of You'yu severim, Ed'i severim direkt :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Castle Street'i beğenmene sevindim. Madde için araştırırken buldum. Oldukça rahatlatıcı bir müziği var. 😊 Ben genel olarak popüler şeylere alerjisi olan bir insanım, o yüzden sevememiş de olabilirim 😂 Çok istisnai popüler şeyleri seviyorum. Örnek:Baby Yoda 😂

      Sil
  3. İlk şarkıyı en çok sevdim sanırım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Ben de sizler gibi ilk kez dinledim ve paylaşayım dedim 😊

      Sil
  4. ßu aralar gündem hep üzücü haberlerle dolu. Açıkçası kendimi başka bi şeye veremiyorum. Sanki ölen insanların tüm sorumluluğunu üzerimde taşıyorum. Bu nedenle ne zamandır müzik dinlemiyordum. Şimdi önerdiklerini dinleyeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl yorumunuz için ben teşekkür ederim.Maalesef gündemimiz son birkaç senedir hep üzücü haberlerle dolu. Ama 2020 ayrı bir uğursuzlukla geçiyor. Ben de Elazığ depreminde sizin duygularınızı yaşamıştım, bir süre sevdiğim şeyleri yapmak doğru gelmediği için kendimi çekmiştim. Umarım sizin keyfinizi az da olsa yerine getirebilecek şarkılar bulabilirsiniz.😊

      Sil
  5. Gerçeği söyleyeyim Shape of You'yu eleştirirken aklımdan geçmedin değil.😅Yazılarında bazen Ed'in şarkılarını kullandığını biliyorum, bu açıdan biraz kötü hissettim. Melodisi güzel, hatta bebek uyutmak için birebir tatlılıkta ama o sözleri duyunca bütün masumane hislerimi yerle bir ettiği için şarkıya mesafeliyim 😀 Gerçi müzik dünyasının gittiği yöne bakacak olursam 10 sene kadar sonra bana cennet gibi gelebilir. Şu andaki iğrenç müziklere bakınca bir 10 sene öncesinin bazı müzikleri daha dahiyane geliyor kulağıma 😀

    HUMBLE'da ben baya coşuyorum, bütün isyankar duygularımı açığa çıkarıyor😂 Ah Gaga Ah! Senden neler umdum ama hep hayal kırıklığı. Hanımefendi albüm çıkaracaktı, hastalık var diye vazgeçti. Bak Weeknd'e, adam geri adım atmadığı gibi sürpriz üstüne sürpriz yaptı. Dua Lipa bile az satış yapacağını bildiği halde albümünü çıkardı (gerçi erken sızıntı da etkilemiş olabilir) Gaga da gelmiş albüm öncesi saçma sapan şeyler yapmaya başladı gene. Bu kadın akıllanmayacak artık kabullendim.

    YanıtlaSil
  6. nothing compares ve castle street için saool :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder