30 Gün Şarkı Meydan Okuma Listesi 2020 / Bölüm 3



11. Aşk hakkında bir şarkı: Taylor Swift/Enchanted



12. Dinlemeye utandığın bir şarkı: LMFAO/ Sexy And I Know It (Aslında çıktığı dönemlerde baya utanmadan dinliyordum, o his sonradan oluşmaya başladı 😁)



13. Playlistinde karışık modda çalan ilk şarkı: Elton John/Dancing In The End Zone (Şarkıları karışık modda çalmam, bu maddeye özel olarak ilk kez denedim ve bu şarkı çıktı.)



14. Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı: Michael Buble - Diana Krall/Alone Again (Şarkı için Bücürükveben'e teşekkürler 💋)



15. Film soundtrackinden bir şarkı: Starship/Nothing's Gonna Stop Us Now (1987 yapımı Mannequin filminin soundtrack'i. Oscar'a da aday olan bu güzel şarkı maalesdef Dirty Dancing'in (I've Had) The Time of My Life şarkısına kaybetmiştir.)


Yorumlar

  1. You're sexy and you know it, heheh :). Çıktı mı ister istemez eşlik ediyor insan :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıktıkları dönem baya dünyayı sallamışlardı. Boş beleş şarkılar olsalar da insanlara birçok duygu uyandırıyordu. Şimdikiler neredeeee 😑

      Sil
  2. İlginç bir meydan okuma imiş. Etkileşim için çok faydalı. Yeni şarkılar keşfettim sâyenizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğeneceğiniz şarkılardan oluşuyordur 😊 Öneri Makinesi sağ olsun

      Sil
  3. swift hayranıyım yaa. starship, eski şarkılarını dinleee, orcinali jefferson airplane, san francisco'nun efsane grubu, isimleri sonra jefferson starship olmuş, sonra da starship :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aşırı Swift hayranı değilim ama günümüzde kariyerini Rihanna ile en başarılı şekilde yürüttükleri için yeri bende ayrıdır. Starship'i severim baya dinlerim. Ama grup hakkında pek araştırma yapmamıştım, bilgi için teşekkürler 😊

      Sil
  4. bir de son yazıma baksan yaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. I'm sexy and I know it'i dinliyorum şu an öz le miş im :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar boş beleş şarkılardan olsa da günümüz boş beleşlerinden daha kaliteli olduğu kesin 😀

      Sil
  6. Belle'ciğim ne kadar naziksin canım arkadaşım. Asıl ben çok teşekkür ediyorum böyle incelikler günümüzde azaldı. Bu arada şarkıyı beğenmene ve listene almana sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim. Şarkı öneren pek olmadığı için boş kalabilirdi maddem ama tam o sıralar senden öneri gelince güzel bir şarkı keşfedip eklemiş oldum 😘

      Sil
  7. dinledim fakat anlamadım yabancı olduğu içindir heralde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun. Bazen sözleri anlamasak da verdikleri hisler de yetiyor :)

      Sil
  8. Selamlar sizleri takipteyim sizde son yazıma yorum yapıp takip ederseniz çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder