Evli Barklı - Yorum



 Kendisinin yollarını 1 yıl boyunca gözledim durdum. Ephesus müjdeyi vererek resmen fuara koşmamı sağladı. Ve elime geçer geçmez 4 saatte bitirdim kitabı.

 Serinin açık ara en komik kitabı Evli Barklı'ydı. drew/ Dee Dee'nin atışmaları cidden güldürüyor insanı. Tabi ki de Dee Dee'nin yanındayım :D Mackenize'in büyüdüğü de bu kitapta çok belli oluyor. Yerim ben onu :) Favori sahnem Steven'ın limuzindeki hareketleridir. Oralarda gülme garantisini veriyorum size. Bana göre tek eksik James'i gerektiği kadar görememekti. Keşke azıcık daha sevseydik keratayı.

 Bu seri için yorumlarımı okuyanlar bilirler. Ben drew evans'ı hiç ama hiç sevmem. Hele Sıkı Fıkı'da iyice çıldırtmıştı beni. Bu kitabın konusunu sizlerle paylaştığımda da dayanamayıp yine kendisine saydırmıştım. Kitap okundu bitti, gelelim düşüncelerime.

 drew, "Eskisinden daha iyiyim." demişti ya, ben onu "Eskisinden iyi" demeyi tercih ediyorum. Son kitapta IQ seviyesinde hafif bir artış görülüyor. Özellikle kendi çocuğuna davranışları çok hoştu ve kız çocukları hakkındaki düşüncesine %100 katılıyorum.

 Şimdi, kendisinden ve sizden özür dilemek istiyorum. Biliyorum, bu kız nasıl olur da böyle cümle kurar? Kendisi zamanında o kadar pislikler yaptı ki "Beni yargılamadan ve hadım edilmemi talep etmeden önce olup bitenleri bir dinleyin." cümlesini hiç samimi bulmamıştım. Aslında bekarlığa veda gecesinde kendini baya tuttu diyebiliriz. Sadece striptiz sahnesi azıcık sinirimi bozdu ama bu sefer drew'e değil kızgınlığım, o üç arkadaşına. Zamanında bir alıntı okumuştum ve nedense onu drew yapmış gibi algılamışım :D Ne olduğunu son sözden önceki bölümü okursanız anlarsınız. O açıdan sizlere de hafiften yanlış bilgi vermişim. Yeniden sorry :D

 Tamam, bu kadar övgü yeter. Gelelim eşekliklerine. IQ arttı dediysem çok da artmadı, hala ikili rakamlarda geziyor. Allah'ın bencili! Ne istiyorsun benim Billy'mden! Bu çocukla ne alıp veremediğin var! Arkadaşlar, bu salak hala ama hala Billy'e hakaretler edip duruyor. Bu da yetmezmiş gibi bir de saflığından bolca faydalandı çocukcağızın. Billy'i seven biri olarak o arkadaşın saçını başını yolmak istedim kitap boyu.

 Yalnız Billy de ne yaptı en son? drew'e bu konuda da katılarak inşallah paraları uçmayacak bir süre sonra :D

 Bir de Rain olayından sana ne! Ben onun amcasıyım diyor ama hiç de onla alakan yok be zeka küpü!

 Sonuç olarak seri kendine yakışan bir finali yapmış bulunmakta. Serideki karakterleri seviyorum. drew, seni son kitapta azıcık övsem de yine de tez zamanda Tahtalıköy'ü görmeni dilerim :)

 NOT: CNR yazımda yazmıştım, bir daha hatırlatayım. Emma'nın yeni kitapları artık başka bir yayınevinden çıkacak arkadaşlar.  Keşke gitmeseydi. Ephesus'un elinde fazla yabancı yazar olmadığından çevirisi hızlı gelen bir yazar olacaktı. Kim olduğu şu an için bilinmemekle beraber inşallah ya Yabancı ya da Aspendos almıştır diyorum. Ephesus'un çevirisine en yakın çevirileri yapacağına inandığım yayınevleri bunlar. 

 PUANIM: 5/5

Yorumlar

  1. Kitabı sipariş verdim. Geldiğinde hemen okuyacağım ve büyük ihtimalle senin gibi bir günde bitireceğim. Yazarın tarzını özledim.

    Seri bu kitapla bitti mi? Drew'in ablasının hikayesini anlatan bir kitap daha var diye biliyordum, yanlış mıyım?

    Ephesus'un kitapları çok kaliteli çıkıyordu. umarım yeni yayınevi de aynı titizliği gösterir. Bir gelişme olursa sen bizi haberdar edersin artık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki 5 saate bitti. Ben de Alexandra'nın hikayesi var diye biliyordum ama göremedim bir türlü. Onun haricinde extra sahnelerin olduğu kısa öyküler var, internetten bulunabiliyor. Bir de yılbaşı hikayesi var.

      Yoruma yazmayı unutmuşum, drew'in evlilik teklifi o yılbaşı kitabında anlatılıyormuş. Şöyle ki yılbaşı hikayesi Evli Barklı'dan sonrasını anlatıyor. Hikaye bitince extra bölüm olarak evlilik teklifi kısmı.

      Herhalde o gelişmeyi sizlerle öğreneceğim. Şimdikinin Ephesus kadar düzenli olacağını sanmam. Bari Yabancı'dan çıksa diyorum hem kapak hem çeviri güzel olur bence :)

      Bir an önce gelsin de kitabı çekiştirelim, anlatmak istediğim çok şey var. Son kitapta favorim Steven oldu 😂

      Sil
  2. yahu öyle aşkla yorumlamışsın ki öyle zevkle anlatmışsın ki okumayım demek elde değil bellecik. :) aşk duymuşsun resmen kitaba. hemen almak ve dört saatte bitirmek ha. birde kitap eğlenceli bir kitaba benziyor. bu tarz kitaplar okumayalı hayli uzun zaan oldu martta okumak istiyorum bu tarz bir kitap. yorumun için teşekkürler zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara sıra geliyor böyle bir şevk. Sevmediğim bir karakter bulmak çok hoşuma gidiyor, güzel stres atıyorum :D

      Tamamen çerezlik bir seri, o yüzden bu kadar kısa sürede bitti. Karmakarışık-Darmadağınık-Sıkı Fıkı-Evli Barklı diye gidiyor ama Sıkı Fıkı'yı bağımsız olarak da okuyabilirsin. Umarım seversin :)

      Sil
    2. Bende okuyprum arada öyle çerrezlik giden kitaplar benimkilerde kısa sürede bitiyor. Stres atıyor insan. Kitapların isimleri ilginç imiş dediğim gibi yapacağım bakalım muhtemelen severim gibime geliyor :)

      Sil
  3. Yine okumadığım bir yazar :(( Seriyi okumakla kalmamış, yaşamışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazara sağlık, kalemi karakterleri sevmemde (drew hariç) çok büyük etmen oldu :D

      Sil
  4. Belle'cim, ben bu yazına yorum yaptım diye hatırlıyorum hatta gözün aydın demiştim, ben de Düşlerin Terzisi'ni darısı başıma filan demiştim yanlış mı anımsıyorum acaba bunadım mı?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumdan önce tanıtım yapmıştım, oraya yazmıştın Müjde Abla. Aynen bu tarz konuşma geçmişti. Umarım istediklerimiz çabucak gelir 😊

      Sil
    2. aaa iyi kız, en azından o kadar bunamamışım:)))))

      Sil
    3. Estafurullah. Olur öyle hatırlayamadıklarımız :)

      Sil

Yorum Gönder