30 Şarkı Meydan Okuması 17/18/19/20


 17/ Karaokede düet yapabileceğin bir şarkı

 Bu maddeyi pas geçiyorum. Ben şarkı söylemeyi sevenlerden değilim :D

 18/ Doğduğun yıl çıkan bir şarkı

 Heh-heh! En basit maddelerden biri :D Cevabımı Mariah Carey'den yana kullanıyorum. "90'lar  müziği" denince akla gelen isimler içinde rahat ilk 5'e girer. Albüm önceden çıkan Mariah Carey albümleri gibi bu da büyük bir başarıya ulaşmıştır. Ben albümden 2 şarkı seçtim. Biri albümle aynı adı taşıyan Fantasy. 1995'in Billboard Top 100 listesinde 7. sırada yer alıyor. 1. olan şarkı yine herkesin aşina olduğu Gangsta's Paradise. Ki o şarkı=1995 yılı diyebiliriz kesinlikle.


 O kadar övdük, bari koyalım Gangsta's Paradise şarkısını.


 Diğeri de Fantasy'den daha çok ses getiren, o dönemlerde şarkıları oldukça sevilen Boyz II Men ile yaptıkları One Sweet Day şarkısı. Oldukça anlamlı olan bu şarkıyı tek başınıza dinlemeniz daha iyi olur, zira insanın içine hüzün çöküyor. Şarkı  1996'nın Billboard Top 100 listesinde 2. sırada yer alıyor. 1. şarkı ise herkesin oldukça sevdiği (!) Macarena seçiliyor :D Merak etmeyin, Macarena'yı koymayacağım :P


 19/ Sana yaşamı düşündüren bir şarkı

 Karamsar bir seçim olduğunun farkındayım ama geride bıraktığımız son 3 yıla fazlasıyla uyan bir şarkı. Özellikle güzel ülkemin özeti gibi şarkı. Ve bence Depeche Mode'un 2000'li yıllar içerisinde gerçekten uğraşılmış tek şarkısı olabilir.


 20/ Senin için anlamı büyük olan bir şarkı

 Bunu da es geçiyorum. Çünkü o şarkıyı bir türlü bulamadım :/

Yorumlar

  1. Ne zamandır dinlememişim bu şarkıları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne varsa 80'ler, 90'lar ve 2000 ortalarında var. 2010'lu yılar müzikleri açık ara en kötü zamanlar :/

      Sil
  2. Mariah Carey'in ben de iki şarkısını çok seviyorum, yaaa yaşlıyım ama gençlerin sevdiği şarkıları da seviyormuşum ne haber:)))))hehehehe. Dur şimdi hatırlayayım şarkının adını, (google'a bakmadan)can't live without you. Bir tane daha vardı o da I'LL give my all. Ay yazdım ama inşallah yanlış hatırlamıyorumdur.:))))

    YanıtlaSil
  3. en sevdiğim yazılaaar şarkı listeleriiii saoool :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder