Okuduklarım: Ocak/Şubat




 İster blog ister bookstgram olsun kitap okuyucuları ay boyunca okuduklarını paylaşırlar. 2 senelik blog hayatımda bunu yapmamış olmam benim ayıbım. 😅 Aklıma gelmediğinden değil. Yine üşengeçlik ve burayı boşlamamdan dolayı oldu. 😄 Umarım bundan sonra bu paylaşımların devamı gelir. Böylece yorum yaparken daha kolayıma gelir.

 Bu başlığı da kitap okuma sayıma göre yapacağım. Ay içinde 10 kitaptan fazla okumamışsam sonraki veya önceki ay ile birleştirmeyi planlıyorum. Şu ana kadar okuduklarıma ve puanlarına gelirsem:

 OCAK

 Catching Captain Nash/Anna Campbell  -------- 5/10

 Sırtımızdaki Hedef/J M Darhower -------- 10/10

 Büyülü Lord De Burgh/Deborah Simmons -------- 4/10

 Büyülü Prenses/Deborah Simmons --------- 5/10

 Evcilik Oyunu/Victoria Alexander --------- 1/10


 Boyalı Peçe/Somerset Maugham --------- 7/10

 Clarissa/Stefan Zweig -------- 7/10

 Paris ve Londra'da Beş Parasız/George Orwell --------- 8/10

 Duygusal Adam/Javier Marias --------- 5/10

 Kötü Şöhretin Bedeli/Julia Justiss -----------7/10

 Kuğu ve Çakal/J A Redmerski --------- 1/10


 ŞUBAT

 Çapkınlığın Bedeli/Julia Justiss --------- 8/10

 Kara Şövalye De Burg/Deborah Simmons -------- 9/10

 Gerçeğin Yüzü/Jayne Ann Krentz -------- 3/10

 Duke of Midnight/Elizabeth Hoyt -------- 9/10


 Ocağın, şubattan daha iyi görünmesinin sebebi okulun 15 tatilidir. Tabi okul ocak sonu açıldığı için okuma oranı çok fazla düştü. Şubat okuduklarım Duke of Midnight hariç kafa dağıtsın diye okuduğum harlequinlerden oluşuyor. Galiba mayısa kadar da böyle gider. 😒

Yorumlar

  1. Birisini bile okumamışım :) Off, ne çok kitap var okunacak :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar da duymadığım kitaplar! Yüksek puanlı olanları bir araştırayım :D O kadar çok kitap birikti ki ben de alıp okuyamadığım artık alamıyorum :( Okumamak/okuyamamak/üşenmek çok kötü :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son haziranda kitap almışım sonrası na nay oldu :D Kısmetse CNR Fuarı'nda o döngüyü azıcık kıracağım. Umarım geçen seneki gibi güzel İngilizce historical kitaplar bulurum :)

      Sil
  3. Javaier Marias Karasevdalılar okudum geçen ay epey de beğendim Okumadıysanız tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazara 2. şansı verir miyim emin değilim. Yazar için yapılan yorumlara bakayım dedim, bizim ülkeden pek okuyan yokmuş. Ama okursam dediğiniz kitaptan başlarım. Tavsiyeniz için teşekkürler :)

      Sil
    2. Çok hızlı konuşan insanlar gibi yazıyor sanki 🤣🤣

      Sil
  4. Duygusal Adam'ı ben yarım bırakmıştım, yarım bırakmayı hiç sevmesem de :(.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabı atlayarak okudum. Opera sanatçılarının hayat hikayesini okumak ve fazla konuşma geçmemesi oldukça sıktı :D

      Sil
  5. Geçen seneye kadar okuma hızım iyiydi ama ilgimi çeken yeni kitaplar çıkmayınca ve evdekileri de öncelikli olarak bitirmek istediğim için bir düşüş yaşadım. Umarım senin için iyi bir yıl olur, ben hala geçen seneki durgunukla devam edeceğim gibi görünüyor :D

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel maşallah.Çok kitap okuyanı taktir ediyorum.Ben fazla okuyamıyorum çok istememe rağmen.Güzel kitaplara benziyor.Sevgiler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağustostan beri aynı dertten muzdaribim :D Okul bitince döngüyü kırmayı planlıyorum. Sevgiler :)

      Sil
  7. zweig orwell gibiler dışında hiç bilmediğim kitaplar okuyon sen ve bu çok hoşuma gidiyor e bi de sayende hoyt okuycam zaten. garwood da aklımdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin aksine kendimi popülere kaçan biri gibi görüyorum :D Ben de bilmediğim kitapları sen ve Öneri Makinesi sayesinde görüyorum. Şu 2 yazar için de ufak bir yazı hazırlayacağım :)

      Sil
  8. Deep'in blogunda görüp ziyarete geldim. Ben de genelde sene sonu okuduğum kitapları yazıyordum toplu bir şekilde. Geçen sene öyle yapmayı bırakıp, bazıları için inceleme yazısı yazdım sadece. Kitaplarımı 1000kitap ve goodreads adlı sitelerden takip ediyorum. Okuma hedefim ve okuduklarımı görmek güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha çok Vikitap'ı kullanıyorum. İlk açıldığı zamanlarda profil oluşturduğum için daha kolayıma geliyor sanırım. Ama 1000kitap'ın Vikitap'a göre daha kullanışlı olduğu kesin. Şu Goodreads'ı da kullanmayı öğrensem güzel olacak, en azından orijinal dilinden okuduğum kitapları kaydederim :)

      Sil
  9. Merhabalar sade ve derinin blog tanıtımında geliyorum. Budan sonra bende takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ve hoşgeldin :) Birbirimizi daha çok görmek dileğiyle :)

      Sil
  10. Merhabalar;
    Nasılsın, iyi misin:)
    Seni mimlediiim, mimlendin :) İletişim kutunu bulamayınca buraya yazayım dedim :)
    Mim Konusu: Seni sen yapan sevdiğin şeyler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, oldukça iyiyim. Umarım aynısı senin için de geçerlidir. Kısa sürede mimi yapacağım :)

      Sil
  11. Ne hoş bir blog😊Kitaplara bayılırım. Deep'in blog takip Etkinliğinden geliyorum 😊
    Takipteyim bana da beklerim😊

    YanıtlaSil
  12. Bu şekilde raporlar bütünü görmek için iyi oluyor bence ama ben de yapmadım :D Şimdi izlediğim filmleri yazıyorum aylık sadece :D Okul bizim okuma aşkımıza engel oluyor ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma. Ah şu okul! Anca haziranı bekleyelim biz :D

      Sil
  13. TEBRİK EDİYORUM NE GÜZEL OKUMUŞSUN
    10/10 u merak ettim açıkçası
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap için üzgünüm. Önceki aylarıma göre iyi değil ama bir şeyler okumaya çalıştım :) 10 verdiğim kitap bir serinin son kitabıydı. Benim açımdan güzel bir son olmuştu.

      Sil

Yorum Gönder