Gözlerindeki Canavar-Yorum



 Kırmızı Başlıklı Kız, Koca Kötü Kurt'a âşık olursa… Ignazio Vitale iyi bir adam değildi. Onu ilk gördüğümde tehlikeyi sezmiştim. Karanlık ve öldürücü… Büyüleyici ve ürkütücü... İstediğim her şey ve ihtiyacım olan son şey... Saplantı…

 Beni ağına düşürmesi, yatağa atması ve hayatına dahil etmesi çok uzun sürmedi. Onun sırları vardı, hayal bile edemeyeceğim sırlar… Gözlerindeki karanlık, ürkütücü ve heyecan vericiydi. O, yakışıklı prens maskesi ardına gizlenmiş bir canavardı ve maskesini çıkardığında her şey değişmişti. Ondan nefret etmek istiyordum. Bazen ediyordum da... Ama bu onu sevmeme engel olmuyordu. 

********************************************************************

 Serinin ilk kitabını yaklaşık 6 ay önce okumuştum. Şu an fark ettim ki daha önceleri yapmadığım şeyi geçen sene çok yapmışım. En başta konusu hoşuma gitmemiş veya sevdiğim tür olmadığı için okumayı düşünmediğim kitapları, gördüğüm yorumlar sonucu ve beğeni oranına göre okumaya başlamışım. Gözlerindeki Canavar da bu kitaplardan biridir benim için.

 Kitap genel olarak 1-2 fark haricinde herhangi bir erotik roman veya romantik kitap olarak ilerledi. Hatırlayabildiğim farklardan biri Naz'ın kendi içinde duygularını inkar etmeden kıza olan aşkını kabullenmesiydi.

 Aslında kitap fazla sıkıcıydı benim için, elimden bırakmak istediğim zamanları dün gibi hatırlıyorum. Ne olduysa sonlara doğru kitap akıcı hale gelmeye başladı.

 Yalnız, Karissa'nın kitabın sonlarına kadar Naz'ın ne yaptığıyla ilgilenmemesi beni de şaşırttı. Yani bu kadar vurdumduymazlık olmaz sanırım. 

 Kitabı okuyan bazı okuyucular tecavüzden rahatsız olmuşlar ama ben o tarz bir sahne göremedim. Kelime olarak geçiyordu kitapta ama kızımız bu durumdan pek rahatsız olmuşa benzemiyordu, en azından Karissa'nın cümlelerinden anladığım bu. 

 Puanım: 3,5/5  (Sondan dolayı)

Yorumlar