Ben Bunu Nasıl Görmem?


 Son yazım olan "Pegasus Yayınları 2016 Yayın Kataloğu İlkbahar-Yaz"da ilgimi çeken kitapları sizlerle paylaşmıştım. Görmeyenler için link .

 Kataloğu yazımı yayınladıktan bir süre sonra incelerken bir şey dikkatimi çekti.





 Öncelikle yazarın kitabı çıkmayacak diye bilgilendirdiğim kişilerden özür dilerim. Bir yerden sonra sayfa atlayarak okumaya başladığım için gözümden kaçmış. (utanmış surat) Tabi historical yerine bu kitabın çıkması şaşırtsa da yine de bir oleeeeeeeey nidaları attırmadı değil kerata. 

 Pegasus'a hem teşekkür hem de teessüf ederim. Teşekkürüm elbette ki yazar için. Ama aynı sayfada David Levithan'ın bir kitabını gördüm, demek ki bahar-yaz döneminde Pegasus bu yazarın 2 kitabını çıkaracak. Şimdi David yerine Teresa'nın 2 kitabı veya 1 kitap Teresa, diğeri Hoyt'tan çıksaydı daha iyi olmaz mıydı :D

 Neyse, benim yine doyumsuzluğum tuttu. Umarım benim gibi bu yazara hasta olanları bir nebze de olsa sevindirir :)

Yorumlar

  1. Katalogu ben de inceledim benim de gözüme takılmadı, minicik olanlardan olduğu için sanırım. Ama sevindirici bir haber ^_^ buna da şükür

    YanıtlaSil
  2. Sanırım çoğu kişinin dikkatini çekmemiş, Pegasus'a yazarı soran 1-2 kişi görmüştüm. Normaldir, yani Pegasus da gitmiş, yayınlamak için yazarın yazdığı tek günümüzde geçen romanı seçmiş :D Dediğin gibi buna da şükür :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder