#MİM / Yak, Yeniden Yaz, Tekrar Oku


  Merhaba, son günlerde bloguma kitap yorumu giremesem de takip ettiğim bloggerların en son neler yaptıklarını inceleyecek zamanı buluyorum. Bugün birkaç kişinin blogunda bu mimle karşılaştım. Ben de sizlerle bu mimi paylaşmak istedim. Bu, aynı zamanda benim ilk mimim olacak :) 


Kurallar şöyle:

Okumuş olduğunuz kitaplardan üç tanesini rastgele seçin.

Bunlardan birini yakmayı, birini yeniden yazmayı, birini de tekrar okumayı tercih edin.

Bunu (en az) üç tur tekrarlayın.

 Kafamda bazı şeyler canlandığı için rastgele tercihlerden oluşan bir mim olmayacak.

1. TUR - TERESA MEDEIROS


Yak: Güllerin Fısıltısı
Yazarla tanışmamı sağlayan kitap ama kitaptaki çiftimizin çocuksu tavırları ve kurgudaki saçmalıklar yüzünden yazardan soğutmuştu beni.

Yeniden Yaz: Unutulmaz Gece
Güzel bir kitap olmasına rağmen Lottie'me, Hayden karakterini hiç yakıştıramadım. Ona kızımızdan biraz daha deli dolu bir eş lazımdı bence.

Tekrar Oku: Unutulmaz Gece
Bana göre yazarın en güzel kitabıdır. Her şeyiyle mükemmel bir kitap, ayrıca beni ağlatmayı başaran 2. kitaptır.

2. TUR - 3J


Yak: Sonsuza Kadar
Hayatımda okuduğum en hastalıklı düşüncelere sahip olan bir kitaptı. Özellikle bir amca bozuntusu var ki... Allah bin belasını versin, kızın hayatını kararttı! JM hayranları bana baya kızacak ama historicalseverler bu kadının kaleminin nesini beğendi hiç anlamadım. Bana kalsa yazarın bugüne yazmış olduğu bütün kitapları yakardım -_- . Keşke hiç okumasaydım dediğim bir yazar olarak kalacak aklımda.

Yeniden Yaz: Fidye
 Tabi ki dostluk olması da çok önemli ama bana aşık çift izlenimini uyandıramadı bu ikili. Ayrıca 2. çifte ayrı bir kitap yazardım veya 2. çifti asıl çift yapardım.

Tekrar Oku: Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü
İlk historicalım ve bu türe aşık olmamı sağlayan kitap *-* Ahh Miranda, seni nasıl da seviyorum! Defalarca okudum ve okumaya devam edeceğim.

3. TUR - TÜRK YAZARLAR


Yak: Tek Kanatlı Bir Kuş
Ne yalan söyleyim, fazla bir şey anlamadığım bir kitap oldu. 

Yeniden Yaz: Kürk Mantolu Madonna
Bence abartıldığı kadar güzel değildi. Ben okuduğum kitaplarda karakterlerin duygu ve düşünce gelişimini görmek isterim. Maalesef bu kitap bunu sağlamadı. Raif Efendi kitap boyunca hep boynu bükük kaldı. Maria Puder, bir dengeye giremedi.

Yeniden Oku: Veda - Esir Şehirde Bir Konak
Ben bir aralar kitap okumayı baya bırakmıştım. Veda, benim geri dönüşüm oldu. Aynı zamanda yazarın doğmadan önceki zamanında anne tarafından ailesini öğrenmiş oluyoruz. 

4. TUR - PARANORMAL


Yak: Arzuların Esiri
Normalde paranormal türünde kitaplar okumayı fazla sevmiyorum. Paranormal kitap yazanların çoğu 1 seriden 10+ kitap çıkarıyor. Tabi böyle olunca çeşitlilik olsun diye de farklı türler koyuyorlar. Bizim ülkede bu tarz kitapların çevirisi malum çok yavaş ve işin içine fazla tür girince benim kafa baya karışıyor. İşte bu kitap da benim için bu düşüncenin kanıtıdır.

Yeniden Yaz: Cehennem
Henüz 3 gün önce bitirdiğim bir kitap. Karakterler güzel tasarlanmış, yer yer güldürdü de ama sıkıcı olmasını engellememiş.

Yeniden Oku: Sığınak
Bana göre serideki en güzel kitap buydu. Öncelikle serideki Raintree ve Ansara klanları insana en yakın canlılardı. Son kitabın hikayesi çok güzeldi. Karakterler muazzam. Hele savaş kısmı uzun zamandır okuduğum en iyi savaş sahnelerinden biriydi.

5. TUR - KLASİKLER


Yak: Aşk ve Gurur
Şaşırdınız değil mi? Bir historical hayranı nasıl olur da bu kitabı sevmez? Maalesef beni etkileyen bir kitap olmadı. Ayrıca bu kitapla ilgili paylaşımlar beni kitaptan iyice soğuttu.

Yeniden Yaz: Tess
Aslında konu bakımından ve kitap boyunca gelişen olaylardan ötürü sevebileceğim bir kitaptı. Yazar fazla betimlemeleri ve yayın evinin başarısız çevirisi sayesinde aldığım zevki söndüren bir kitap oldu.

Yeniden Oku: Vadideki Zambak
Tess kitabı kadar okunması zor olan ve çoğu kişinin fazla beğenmediği bu kitap beni baya etkilemişti. Özellikle Henriette'ye bayılmıştım.

 Bu fikri ortaya atanın aklına sağlık. Yaparken çok eğlendim. Umarım siz de okumaktan zevk alırsınız. Son olarak ilk mimleyeceğim kişileri seçiyorum. Umarım benden önce davranan olmamıştır, olmuşsa sağlık olsun :)

Kütüphanemden Kitap Manzaraları
*
Didemika Bir Deli Bir Dolu
*
Kitap Güneşim
*
Satellite
*
Kitap Tutkusu  

Yorumlar

  1. Kabul ettim canım en yakın zaman da bende yazacağım .. ve gerçekten aşk ve gururu nasıl begenmezsiiiin ben suAn okuyorum fena ilerlemiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Dört gözle bekliyorum :) Bana göre biraz abartılan bir kitap olduğu için ısınamadım Aşk ve Gurur'a.

    YanıtlaSil
  3. En yakın zaman da yazacağım. Çok mutlu oldum beni de mimlediğim için. :)Eğlenceli olacak gibi gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  4. En yakın zaman da yazacağım. Çok mutlu oldum beni de mimlediğim için. :)Eğlenceli olacak gibi gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaparken baya eğlendim.Ayrıca 2 farklı resim nasıl birleştirilir öğrenmiş oldum. Dört gözle bekleyeceğim mimini :)

      Sil
  5. Mimlediğin için teşekkür ediyorum canım ; mutlu oldum ... Umarım sizler kadar güzel şeyler çıkarabilirim . Sayfana girince belli oldu , iyi ki yoruma yazmışsın ...
    İlk fırsatta yapmaya çalışacağım . İki fotoğraf nasıl birleştirilir bildiğimiz kolaj mı yapacağım , mimde bu türlere bağlı mı kalacağım bakalım deneyerek göreceğim ..
    Eğlencelik işler yani bize :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba :) Mim yaptım, teşekkür ederim :)

    http://kitaptutkum.blogspot.com.tr/2016/04/mim-yak-yeniden-yaz-tekrar-oku.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder