Kitap Tanıtımı:Kalbin Gölgesi


 Şu an bildiğiniz dans ediyorum. Normalde takip ettiğim bazı kitap evlerinin Face sayfasına bakınca çıkaracakları kitapları görürüm. Bu sefer haberi D&R verdi bana. Siteyi incelerken ne göreyim? Pegasus caaanım historical yazarlarımdan olan Elizabeth Hoyt'un kitabını çevirmiş!!!!! Evde insan olmasa çığlığımı kimse durduramazdı :D 

 Daha 2 gün önce kitaba bakıp "Sanırım kitap sonbahara kaldı.Şu an çıksa ne olurdu ki?" diyordum.Kısacası, Pegasus'un Face sayfasında gördüğüm yorumdaki gibi, yayın evi sağ gösterip sol vurmuş.

 Seriyi okumak isteyen ama vakit bulamayanlara geçmiş olsun. Çünkü arka kapak yazısı kocaaaman bir spoiler içermekte. Fakat bunda suçlu Pegasus değildir. Orijinal dilinde de arka kapak yazısında bu spoiler görülmekte. Hatta ben bu spoilerı 2. kitabı bitirdikten sonra, diğer kitapların konularını incelerken yedim. Daha da kötüsü sonraki kitaplar hakkında da arka kapak yazılarından dolayı 2-3 spoiler yedim :D  Bir de Goodreads sağ olsun, 2 gün önceki incememde ülkemizde çıkacak olan kitapla ilgili bir spoiler daha verdi bana. Ama kitabın gidiş altını etkileyen bir şey değil neyse ki. Sadece karakterlerden biriyle ilgili bir durum.

 Neyse efendim. İnşallah serinin sonraki kitabını bu sonbaharda görürüz. Hatta Pegasus sürpriz üstüne sürpriz yaparak yeni bir Brenda Joyce ve Teresa Medeiros ile buluştursun bizi.


***********************

Yayın evi: Pegasus Yayınları
Sayfa sayısı: 384
Fiyatı: 29 tl

"Yaratıcı, duygusal, etkileyici… Hoyt'un masalsı bir anlatımla aktardığı nefes kesici aşk hikâyesi okurları şaşkına çevirecek."
-Publishers Weekly-

Maskeli Bir Adam
Winter Makepeace çifte yaşam sürmektedir. Gündüzleri bir yetimhanenin disiplinli müdürüdür ancak geceleri ayın gökyüzünde yükselmesiyle koruyucu, hâkim ve kaçak St. Giles Hayaleti olarak sokaklara iner. Hayalet yaralanmışken güzel bir aristokrat tarafından kurtarıldığında Winter iki dünyasının çarpışmak üzere olduğunun farkında değildir.

Tehlikeli Bir Kadın
Leydi Isabel Beckinhall zorluklarla başa çıkmaktan zevk alan biridir. Ama yetimhanenin soğuk ve mesafeli müdürüne sosyete kurallarını öğretmek zorunda kaldığında genç adamın gözlerinin neden bu kadar tanıdık, dudaklarınınsa bu kadar çekici geldiğini çözemeyecektir.

Göz Ardı Edemedikleri Bir Tutku
Isabel ve Winter gündüzleri iradelerini çarpıştırır. Geceleriyse tutkuları ortaya çıkar… Fakat St. Giles'taki küçük kızlar ortadan kaybolmaya başlayınca Winter intikam peşine düşer. Bunun içinse her şeyi feda etmesi gerekebilir; yetimhaneyi, Isabel'i, hatta hayatını bile…

****************************

 Oh be! Sonunda seride hasta olduğum Winter'im bana geliyor *-*  *-*

Yorumlar

  1. Hahhhaa Allah iyiliğini versin e mi :)))
    Güldüm çook
    Bu arada sayfa değişmiş hayırlısı olsun tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol bebeğim. Şunu yazarken senin kapak eleştirilerin aklıma geldi sürekli😁 Ben de bu serinin kapaklarını sevmiyorum. Yazar diğer historicalcilere göre daha ciddi konuları ele alır. Bu kapaklar çok çocuksu ve hafif erotik (ha yazar kitaplarında sık olmasa da biraz ayrıntılı erotik sahne yazıyor o bir gerçek). Fakat bu sefer kapakta kullanılan rengi sevdim. Normalde bu kadar pembelik gözü yorar ama bunda güzel ayarlanmış tonlar bence ☺ Keşke bu serinin İngiltere için olan kapakları kullanılsaydı, biraz daha usturuplu ve kitabın ciddiyetini az da olsa belirtiyor.

      Sil
    2. Ya zaten yazıyı açmadan ilk gözüm şöyle bir gitti baktım senin yazın yoksaaaaaa...
      Bu sefer bunaltmayayım dedim sustum ...
      Sen bildin beni :)))

      Sil
    3. Yok ablam hiç sorun değil. Bu türdeki kapakların çoğu beni de delirtiyor :D Fakat orijinal kapak kullanılmayınca da insanlar isyanlara geliyor. Bana kalsa ben daha dikkat ederim bu tarz şeylere ama yapacak bir şey yok maalesef.

      Sil
  2. Yazarı Çirkinin Aşığı'yla tanıyorum, arkadaşlarımdan biri okuyordu :)) Kapakta sadece kızın arkasını koysalarmış daha güzel olurmuş gibi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalsa o kızı da koymam, sadece arka fon olsun yeter. :D Maalesef çoğu tarihi aşk romanında bu tarz kapaklar mevcut. :(

      Sil
  3. Yazarın hiç bir kitabını okumadım daha evvel.Keyifli okumalar diliyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder