Kuşlar da Gitti-Yorum


 Etkinlikte tamamlana kitap: Bir günde bitebilecek bir kitap

 Etkinliğimde bulunan "Bir günde bitebilecek bir kitap" maddesinde 2. seçenek olarak Kuşlar da Gitti kitabını eklemiştim.

 Yazara alışabilmem için az sayfalı olan kitaplarından başladım. İlk olarak Tek Kanatlı Bir Kuş kitabını okumuştum fakat ne anlattığını pek anlayamadığım için fazla beğenmemiştim. Nedenlerini blogumda belirtmiştim. Bakmak isterseniz tık tık

 Yeni bitirmiş olduğum Kuşlar da Gitti kitabını ise çok beğendim. Kitap İstanbul'da yavaştan yok olmaya başlayan kuş satıcılığı ve kuş satan 3 arkadaşın hikayesini anlatmaktadır.

 Kitap kısa olmasına rağmen dolu doluydu. Kitap bana yok olan gelenek hakkında ve kuş satıcılarının çalışma koşullarının zorlukları  hakkında çok güzel bilgiler verdi. Yazarın kalemine de biraz daha alışmaya başladım.

 Puanım:4,5/5 

Yorumlar