Pazar 6'lısı: 1 Yayınevi 6 Kapak



 Bu haftaki Pazar 6'lısı teması benim için oldukça özel. Aslında bu tema 2 ay öncesine dayanıyor ama özel bir sebepten bu ayın ilk haftasına koymasını istemiştim. İlki benim önerim olmasıydı, diğeri de bugün 22 yaşına basmış olmam. Yaş ilerledikçe insan doğum günü için pek fazla şey yapamıyor. Bu da bana güzel bir değişiklik ve hediye oldu. Bunun için sana çok teşekkür ederim Esseve Rin 💖💋

 Kapak, bazılarımız için bir kitabı almakta oldukça önemli bir unsurdur. Ben daha çok konuya bakan tiplerden oldum. Yine de bazı kitaplar için "Keşke bu kapak kullanılmasaydı." dediğim çok zamanlar olmuştur.

 Kapak tasarımı denince aklıma ilk Ephesus Yayınları geliyor. Her konuda olduğu gibi bunda da acayip hakkını veriyorlar. Sizlere yabancı yazarların orijinal kapakları haricinde sevdiğim kapakları sıralamak istiyorum:








 NOT: Yarından itibaren 1.5 haftalık vize dönemim başlıyor. Maalesef o süre boyunca sizlerin yazılarına pek yorum yapamayacağım. O süre boyunca atladığım biri olursa şimdiden üzgünüm.

Yorumlar

  1. ayyyyyy oleeey doğum günün kutlu olsuuuun ve şiirdeki kadın sensin işte tamaaaam :)

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün kutlu olsun Belle'cim. Vizelerinde güzel geçer umarım. Bu hafta için çok güzel bir tema olmuş, zamanım olursa bende katılmak istiyorum. 😊
    Yeniden iyi ki doğdun. 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😘 Umarım iyi geçerler. Mutlaka katıl Pazar 6'lısına 😊

      Sil
  3. Nice güzel yıllaraaa :) Annene de anne olma gününü kutladığımı söyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Handan Abla. Mutlaka söyleyeceğim ona 😍

      Sil
  4. Mutlu, sağlıklı, aşklı, huzurlu nice nice yıllara :).

    YanıtlaSil
  5. Süper... :)
    Kitap yazısı ve doğum günü! :)

    YanıtlaSil
  6. Doğum günün kutlu olsun Belle. Uzun ve mutlu bir ömür yaşamanı diliyorum. Sınavlarında başarılar :-)

    Kapaklar içinde en çok Gül ve Avcı'nın kapağını beğendim. Çok hoş. Ephesus'un basımları da kaliteli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler 😘 Popüler yayınevleri içinde bir Ephesus hakkını veriyor 😊

      Sil
  7. Nice mutlu yıllara :)
    Ayrıca vizelerde başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Sorunlu netim yüzünden biraz geç kaldım sanırım :)) doğum günün kutlu olsun:)
    Rabbim hayırlı uzun ömürler versin inşallah:) Vizelerinde de başarılar dilerim💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç değil için rahat olsun :) Güzel dileklerin için çok teşekkürler 😄

      Sil
  9. Çok teşekkürler 😄 Bankacılık ve Finans bölümündeyim :) Senin bölümün neydi?

    YanıtlaSil
  10. Yirmiki yaş ne güzel:) Nice yıllara Belle'ciğim, bence en güzel yaşlar, tadını çıkar, kıymetini bil o yaşların, gençlik bir daha asla geri gelmeyen bir şey çünkü. Vizeler için kolay gelsin, başarılar diliyorum. O bir tanesine takılma, üzülme:( diğerlerinden inşallah geçersin. Onu da bir sonraki sefer geçersin...

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkürler ablam 😍 Tadını çıkarmayı deli gibi istiyorum ama ülkenin durumuyla gittikçe zorlaşıyor :/

      Sanırım hayatımda ilk kez gerçekten dersten bıktığım için "Bitsin şu dönem!" diye yalvarıyorum. Biraz atlattım gibi. Dediğin gibi inşallah diğerleri daha iyi olur 😊

      Sil
  11. Rica ederim canım, nice musmutlu, huzurlu yıllara! ^_____^

    Direkt insan yüzü kullanılan kapaklardan pek hoşlanmam genelde ama Sıkı Fıkı ve Bir, İki, Üç Sen'in kapakları çekici geldi.

    Sınavlarında da başarılar! Hadi güzel notlarla geri gön buraya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler, asıl ben teşekkür ederim 😍

      Bana pek fark etmiyor ama Ephesus'un insan yüzü kısmı harici daha ilgimi çektiği için bu yayınevini seçtim :)

      Valla vize için şimdiden ilk falsoyu verdim desem :/ Üzüldüğüm yan en ağırlık verdiğim sınav olmasıydı,neyse darısı diğerlerinin başına -iyi anlamda :D-

      Sil
  12. Hepiii börttey tu yuu *.*
    Musmutlu yıllara,yeni yaşın sağlık başarı huzur ve mutluluk getirmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder