30 Şarkı Meydan Okuması / 11


 Dinlemekten asla bıkmayacağın bir şarkı

 En kolay madde :D Depeche Mode I Feel You diyorum. Şarkı DM'nin en sert melodilerinden birine sahip. Sözler bana ölüme daha doğrusu Allah'a kavuşan birinin yaşadığı sevinci düşündürüyor.

 Yalnız klibi paylaşmayacağım. Dave'in uyuşturucu altında klipte olduğu kesin, ki o dönemde uyuşturucu olmadan yaşayamadığı bir zamandaydı. İyi ki o illetten kurtuldu. Klipte kesinlikle uygunsuz bir şey bulunmasa da acayip dans figürleri sergiliyor. Yani şarkının güzelliğini kliple öldürmek istemiyorum :D

Yorumlar

  1. Aa, çok üzüldüm uyuşturucu bağımlısı insanlara hem acıyorum, hem kızıyorum, hem şaşırıyorum nasıl kendilerini bu hale düşürüyorlar:((( ayrıca öyle klipler çekerek hayranlarına da kötü örnek oluyorlar hatta teşvik ediyorlardır:( yayınlamamakla çok iyi etmişsin, tebrik ediyorum bu hassasiyetini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözlerin çok mutlu etti bir kez daha 💗
      97'de bu yüzden bir süreliğine hayatını kaybetmişti. O olaydan sonra akıllandı anca.

      Aslında yayınlamama amacım o değildi. Klipte uyuşturucu namına hiçbir şey yok. Biraz saçma hareketler yapıyor o kadar. Yani şarkının güzelliğiyle klibin tuhaflığı bağdaşlaşmasın istedim 😂

      Yine de öyle bir şey olsa yayınlamazdım. Hatta olmaz öyle şey desem de bazıları maalesef bunu örnek alabilir 🙁 Sonuçta herkesin zihni aynı şekil çalışmıyor.

      Sil
  2. Depeche Mode'u çok severim sanırım sıradaki maddede onlardan bir şarkı seçeceğim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen Just Can't Get Enough olmasın 😂 İlk albümden pek barışamadığım bir şarkı.Gerçi ilk albümü kimse sevmese de benim ilk 5'imdedir.

      Amerika'da bütün 80'li yılları anlatan dizilerde çalınmazsa ölünecek şarkı diyorum kendisine 😂

      Sil
  3. Keyifle dinlediğim parçaları var. I feel you da onlardan biri kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grubun en farklı albümüydü. Keşke bu ayarda devam etselerdi. SOFAD sonrası da güzel şarkıları oldu ama öyle çok ayılıp bayılarak dinlediğim olmadı. Diyorum ama son albüm nazarımca azıcık olmuş :D , biraz eski dönemlerini andırıyor gibi.

      Sil
  4. Biletleri almış heyecanla konserlerini beklerken bir yerler grev oldu diye gelememişlerdi. Hâlâ üzülürüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulgaristan'da olmuştu grev. Sanırım tırlar geçemediği için iptal olmuştu. Tabi kendileri gezmek için gelmişlerdi diye biliyorum o dönem.

      Ah ah 2 konser gitti ya :/ Hoş gitmesi benim yararıma oldu ama şimdikine gitmeyi çok isterdim. Son albümü oldukça sevmiştim. Bir I Feel You canlı dinlemek vardı.

      2009'da gelselerdi bizde Strangelove çalacaklardı o kaçtı diye yanarım sadece :D Şimdi gene kıyıda köşede kaldı 😢

      Sil
  5. Cok güzel bir parca secmissin bu ne zevkli bir ruh :D eyy ruhhh dinginlestir beniiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Albümün ismi Song of Faith And Devotion. Albümdeki şarkılar tamamen bunun hakkında ama herhangi birine veya bir şeye bağlılık veya inanç olabilir. Mesela Allah aşkı veya bir sevgiliye.

      Bu şarkı her ikisi de diyebilirim :)

      Sil

Yorum Gönder