30 Şarkı Meydan Okuması / 9


 Seni mutlu eden bir şarkı

 Bu seferki seçimde biraz ilginç bir şey seçtim. Bendeniz The Simpsons dizisini bir zamanlar hiç sevmezdim. Baya sinir bozucu gelirdi. Şimdi 7 senelik hayranlarından biriyim diyebilirim :D 

 Özellikle diziyi bebek Simpson yani Maggie için izliyorum. Çıktığı her sahnede yüzümü güldürüyor. Annesiyle olan ilişkisi iç çektiriyor 💓 Yeri geldi mi çok zeki, tepesi attı mı da psikopatlıkta sınır tanımayan bir bebek :D



 Şimdi beni mutlu eden şeylerden biri Maggie olduğu için onunla ilgili bir şarkı paylaşacağım sizlerle. 1990'da The Simpsons bir şarkı yayınlıyor. 2 dinlemeden sonra nakarat kafada çalıp durmaya başlıyor :D Fakat müzik videosunun düzgün halini Youtube'dan bulamadım. Dailymotion'dan link vermek zorunda kaldım. Sizlere Do The Bartman'i sunarım :D

Do The Bartman

 Bu da şarkının tamamı:

Yorumlar

  1. Ben deli de Simpsons'ın eski sezonlarını merak ediyorum hatta ilk bir kaç sezonunu onları izleyesim var :) Bu arada güzel şarkıymış gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmayacaksın ama ilk sezonlar Homer daha düzgün biri 😀 Şimdi Maggie'ye yaptığı bazı saçma şeyler yüzünden gıcığım ona 😑

      Ha bir de dizi iyice Homer ve Lisa ağırlıklı oldu. Bart eskisi gibi yaramaz değil.

      Azıcık Maggie'ye ağırlık vermeye başladılar. Ama şöyle bir sezonda 3-4 bölüm Maggie ağırlıklı olsa artık gün boyu ayrılmam bilgisayar başından 😂

      Sil
    2. Ay çok hoşsun kesin başlayacağım :)

      Sil
    3. Umarım beğenirsin diziyi yalnız Maggie benimdir 😂

      Sil

Yorum Gönder