Brighter Than The Sun / Yorum



 Brighter Than The Sun, Victoria'nın kardeşi Elizabeth, kısaltılmış adıyla Ellie'nin hayatını konu alıyor.

 Konu: Ellie, yolda gezinirken önüne biri çıkar. Daha doğrusu önüne çıktığı kişi bir ağaçtan düşerek ona görünür. Oldukça sarhoştur ve düşüşü sonucu bileğini burkmuştur. Aralarında konuştuktan sonra kendisi Billington Kontu Charles Wycombe olduğunu öğreniriz. 

 Ellie, Charles'a eve gitmesi için yardımcı olurken Charles ona evlilik teklifinde bulunur. Kontun babası, oğluna 30'undan önce evlenmezse unvanı başkasına devredeceğini yazan bir vasiyet göndermiştir. 30'una 15 gün kalan Charles da pek seçeneği olmadığı için Ellie'den yardım ister. 

 Başta bunu kabul etmeyen Ellie, kendi evinde yaşanan birtakım gelişmeler sonucu mecburen Charles'la evlenmeyi kabul eder ve biz de evlilikte yaşadıklarını okuruz.

 Yorum: Ellie/Charles çifti, Victoria/Robert çiftinden daha sevimliydi ve iyilerdi. Ellie, bazı matematik dehalarına göre (Bilesiniz ki bu kitabı, Dudaklarımda Şarkısı'ndan önce okumuştum.) daha mantıklı biriydi (Evet, Hugh'a göre daha akıllıydı.) Charles, Robert gibi uyuz değildi ama öyle aman aman da biri değildi. Birazcık olanları pek anlamak istemiyordu sadece.

 Diğer kitaba göre biraz daha sevgi dolu bir kitaptı. En azından Ellie'nin Charles'ın ailesiyle olan ilişkisi güzeldi. Yine de bir Bridgerton değil tabi ki.

 Sevmediğim yönü Lyndon kardeşleri bir arada görememek oldu. Tek bildiğimiz Victoria balayına çıkmış, Robert ile beraber çocuğunun doğmasını beklemekte.

 Bu kitapla beraber "Lyndon" serisini bitirmiş bulunmaktayım. Sanırım Julia'nın aile bağlarını en az önemsediği serisi bu oldu. Vasatın azıcık üstü bir seri olmuş.

 Ah, ah! Epsilon bu yavaşlığın beni nerelere getirdi? Fakat bu yavaşlığına da ilk kez şükrettim. Sayende hem İngilizce'mi geliştirdim hem de sonraki kitapların için gereğinden fazla para ödemekten kurtuldum.

Yorumlar

  1. Hiç bu tarzda eserler okumuyorum ama ilginç birşeye benziyor çok güzel yorumlamışsın canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya sıradan bile değildi kitap baya sıkıcıydı 😂 Ya da yazar sıradan gelmeye başladı artık.

      Senden de yeni kitap yorumları bekliyorum 😘

      Sil
  2. Kitap konusu paylaşımlarının fikir verici olması çok iyi oluyor emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. İngilizce dizi film izlerim ama yok kitap okumak yok hiç beceremem sanırım :D Kırk yılda bir işe yaradın Epsilon,ne güzel çatır çatır ingilizce kitap okuyorsun maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an Doctor Who'yu İngilizce altyazısız izlemeye başladım. Buradan Nardole güzellememi de yapayım :D Bugüne kadarki en iyi companion oldu benim için 😍😍

      B2 seviyesi İngilizce aldığında kitapları okumak daha kolaylaşıyor. Julia dil olarak en basit olanı diyebilirim. Darısı diğerlerine :D

      Sil
  4. julia queen sayende başlıycam okumaya. ingilizce okumak pek keyifli tabeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İngilizce azıcık zorluyor ama iyi gidiyor sanırım 😀

      Sil
  5. İngilizce okuman çok güzel kii :D Ben de savsaklamaya başladım ama ingilizce HP'lere devam etmeliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 2 senedir savsaklıyordum. Yaz hedefim araya birkaç historical İngilizce kitapları sıkıştırmak. Bunların çıkaracağı yok 😀

      Sil

Yorum Gönder