Güz Okuma Şenliği 2019

 Uzun bir süreden sonra yeni bir şenliğe tam anlamıyla katılacağım için biraz heyecanlıyım. Ben de kendime bu hedefleri koydum.
1.Kategori (10 puan):  İsminde GÜZ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen/olayların Güz'de geçtiği bir kitap.


 Lady Fortune--Anne Stuart 

2.Kategori (10 puan): Adında Cadde / Sokak / Çıkmaz / Apartman / Mahalle kelimelerinden biri geçen bir kitap.


Dublin Caddesi--Samantha Young

3.Kategori (10 puan):  Adında Pencere / Kapı / Duvar / Yer kelimelerinden biri geçen bir kitap.


Pencereme Aşk Kondu--LaVyrle Spencer

4.Kategori (10 puan): Beyazperdeye aktarılmış DİZİ/FİLM olmuş bir kitap.


Gazap Üzümleri--John Steinbeck

5.Kategori (10 puan): Ziya Gökalp yada Halikarnas Balıkçısı'ndan bir kitap.


Çiçeklerin Düğünü--Halikarnas Balıkçısı

6.Kategori (10 puan): Oscar Wilde yada Italo Calvino'dan bir kitap.


Bütün Masallar-Bütün Öyküler--Oscar Wilde (Aslında bu kitapta sadece Lord Arthur Saville'nin Suçu hikayesini okumayı düşünüyorum. Buradaki hikayeleri Can Yayınları'nın çıkardığı Mürver Ağacı kitabında okumuştum. Sırf ihkayenin bulunduğu bir kitabı da seçebilirdim ama İş Bankası'nın çevirilerini sevdiğimden buradan okumak istedim.)

7.Kategori (10 puan): Kitabın isminde -mek -mak eki almış bir kelime geçen bir kitap.


Bülbülü Öldürmek--Harper Lee

8.Kategori (10 puan): Bir şiir kitabı.


9.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK veya 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı ile ilgili bir kitap.


10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Adında Öğretmenlik ile ilgili kelime olan yada yazarı Öğretmen olan iki kitap.

Tepki--Stephen King
Aşka Tutsak--Jennifer Royce (Kendisi Wattpad çıkışlı bir öğretmen.)

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengi  GRİ / MAVİ olan iki kitap.



Bitmeyen Savaş--Joe Halderman
Demir Ökçe--Jack London (İthaki Yayınları'nın çevirisini okuyacağım ama arka fonu mavi mi gri mi tam çözemedim :D İkisinden de biraz almış olduğunu düşünerek kitabı bu maddeye ekledim.)

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Şimdiye kadar HİÇ kitabını okumadığınız iki KADIN yazardan birer kitap.



Yoksun--Lemariz Müjde Albayrak
Tehlikeli Güzellik--Sophia Nash

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): İsimlerinin baş harfleri Alfabetik olarak sıralanmış dört kitap.

Cennetin Ateşi--Gaelen Foley
Çocuk Yasası-Ian McEwan
Daisy Miller--Henry James
Eugênie Grandet--Honorê De Balzac

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.



Kitaplığımda ve PDF Olarak Bekleyen Kitaplar (Bu maddedeki kitaplar değişebilir.)
Buz Çarkı--Stephen Baxter
Hiç Umudum Yokken--Julie Garwood
Keşke Beni Görebilseydin--Cecelia Ahern
Olağanüstü Bir Gece Stephen Zweig

Yorumlar

  1. Hedefini gerçekleştirebilirsin umarım, ben hiç yapamıyorum :).

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir liste olmuş, hepsini keyifle okursun umarım. :)

    YanıtlaSil
  3. Gazap Üzümleri çok merak ettiğim bir kitap ama daha ona sıra gelmedi.

    Historical ve klasiklerin karışık olduğu güzel bir liste olmuş. Kitap yorumlarını merakla bekliyorum. Keyifli ve bol okumalar :- )

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin tekrar :) yoğun bi güz dönemi oldu benim için geciktim buralara gelmeye kusura bakma belleciğim... keyifli okumalar dilerim.. ♥

    YanıtlaSil

Yorum Gönder