Kış Okuma Şenliği 2020


 Yine bir şenlik, yine beni kaplayan bir heyecan! Bu şenlik için daha da heveslendim çünkü liste tam istediğim tarzda olmuş. Maddeleri doldurmak oldukça eğlenceliydi, umarım aynısını okuduklarım için de söyleyebilirim. 

1.Kategori (10 puan):  İsminde KIŞ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların KIŞ mevsiminde geçtiği bir kitap. 

Kaygılarımızın Kışı--John Steinbeck

2.Kategori (10 puan): Adında ya da konusunda AŞK kelimesi geçen bir kitap.

Aşkta ve Savaşta--Susan Wiggs

3.Kategori (10 puan):  Aziz Nesin veya Salman Rushdie 'dan bir kitap.

Zübük--Aziz Nesin

4.Kategori (10 puan): Edgar Allan Poe'dan bir kitap ya da onu anlatan bir kitap.

Kuyu ve Sarkaç--Edgar Allan Poe

5.Kategori (10 puan): Komedi türünde bir kitap ya da bir Şiir Kitabı.

Overruled--Emma Chase

6.Kategori (10 puan): Türk / Dünya Klasiklerinden bir kitap.

Kadınların Cenneti--Emile Zola

7.Kategori (10 puan): Yeniyıl/Yılbaşı temalı ya da olayların o zamanda geçtiği bir kitap.

A Match Made in Mistletoe--Anna Cambell

8.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.

9.Kategori (10 puan): İzlediğiniz bir Film'de ya da Dizi'de gördüğünüz bir kitap.

Kolera Günlerinde Aşk--Gabriel Garcia Marquez

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengi Turuncu olan iki kitap.

Güneşin Altın Elmaları--Ray Bradbury
Kızıl Kahkaha--Leonid Andrevey
11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Bir İngiliz bir Japon yazar tarafından yazılmış birer kitap.

Profesör ve Hizmetçi--Yoko Ogowa
Yokyer--Neil Gaiman
12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Bir İspanyol bir İtalyan yazar tarafından yazılmış birer kitap.
Saplantı--Javier Cercas
Ufuk Çizgisi--Antonio Tabucchi

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Baş harfleri Alfabeye göre sıralanan 4 kitap.

Entipüften Bşr Adam--Anton Çehov
Fırtına--Linda Howard
Gizemli Sevgili--Elizabeth Hoyt
Hırçın--Aşkın Nur Karataş
14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.

Kadın Yazarlardan Romantik Kitaplar

Bir Öpücükle Başladı Her Şey--Susanne Enoch
Hayat Öpücüğü--Mary Blayney
Sen Olmadan Asla--Susan Wiggs
Sen Yokken--Güneş Demirel

Yorumlar

  1. Güneşin Altın Elmaları'nı en çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncesinde ilk 2 hikayeyi okumuştum. Ve oldukça güzellerdi. Darısı sonrakilere umarım 😊

      Sil
  2. hıms, biraz klasikler, biraz bilimkurgu biraz da senin okuduğun türlerden olmuş de mi. iyi liste. kuyu ve sarkaç süfer ayrıca. bilmediğim yazarlardan seçeyim. senin okudukların hep ilgimi çekti. bikaç tanesini alayım. :) öğütlesene, en sevdiklerini, bu listeyi kast etmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen şenlikte Çiçeklerin Düğünü,Tepki, Eugeine Grandet, Keşke Beni Görebilseydin kitaplarını çok sevmiştim. Onları önerebilirim :)

      Sil
    2. hımms, grandet klasik okudum, öyle değil ya, senin genelde okuduğun türlerden söle diyom işte, çiçeklerin düğünü, tepki, keşke beni görebilseydin, senin bu türün adı, tarihsel fantezi mi şimdi, hani julia quinn okudumdu bi tane ya, yok yok julia garwood, gelin, o tür oluyo de miii :)

      Sil
  3. boş kaldıkça sahaflardayım ayak üstü çok kitap okudum :)

    YanıtlaSil
  4. John Steinback'in her şeyini okumak istiyorum okuyup herkese de zorla okutmak. Emile Zola ve Çehov zaten klasik. Diğerlerine bakalım bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steinbeck'in bu kitabından sonra yenilerini almak için sabırsızlanıyorum. Emile ve Çehov candır 😍

      Sil
  5. Ben bu listeleri hiç dolduramıyorum 😂😂

    YanıtlaSil

Yorum Gönder