Arkadaşlık Mimi



 Dün blogları gezerken Kağıttan Dünyam'ın yapmış olduğu Arkadaşlık Mimine denk geldim ve  İlkay'ın samimi cevapları,sorular bakımından oldukça hoşuma giden bir mim oldu. Bu yüzden ben de yapmak istedim. 

1) Çevresi geniş biri misindir?

 Belli bir genişliği olan insanlara hep özenmişimdir. Bu tür insanları öz güveni yüksek, hayatlarında birçok şeyi başarabileceklerine inanmışımdır. Maalesef ben onlardan biri olamadım. Biraz benim huylarımdan, biraz da aileden dolayı. 

 Huy olarak dersem, küçükken "geçimsiz" kelimesi tamamen beni tanımlıyordu. Sürekli bağıran, istediği olmayınca ağlayan şımarığın tekiydim. Çok şükür o dönemleri atlattım. 

2) Kolay arkadaş edinebilir misin, yakın arkadaş eşiğinden geçmesi için kafanda belli bir olgu var mıdır?

 Ne yazık ki kolay arkadaş edinebilen biri olamadım. "Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey" mimimde söylediğim gibi, insanları sıkar mıyım, söylediklerimi yanlış anlarlar mı diye kendimi kastığım için fazla konuşkan biri değilim, hal böyle olunca arkadaş çevrem de kısıtlı oluyor.  

 Biriyle yakınlık kurmak istiyorsak hepimizin kafasında mutlaka bazı kriterler bulunuyor. Genelde daha çok sakin mizaçlı insanlarla yakınlaştığımı fark ettim, bu yüzden soğuk gibi duran insanlarla konuşmayı tercih ediyorum. 

3) Arkadaşların seni nasıl tanımlar, taktıkları bir lakap oldu mu?

 Akla gelen ilk imge "saf" oluyor. Ama iyilik sever anlamında değil, çabuk kandırabilir anlamında söylüyorlar. Bunun haricinde yakın olduklarım uyumlu ve biraz sinirli olduğumu söylerler. 

 Eskiden görüştüğüm bir arkadaşımla şöyle bir anımız olmuştu: Zamanında bir olay beni oldukça üzmüştü ve söylenirken aynı zamanda Eti Tutku'yu bildiğiniz ağzıma atarak yiyordum. Arkadaşım bunu görünce bana "AÇ" demişti. Evet, bildiğiniz mide kazınması anlamına gelen bu ismi söylüyordu bana. 😂

 Bir de lise son senede gözlük kullanmaya başladım. Başka arkadaşım bu halimi gördükten sonra "Bugs Bunny" diyordu. 😀

4) En yakın arkadaşınla ne sıklıkta görüşürsünüz ve buluştuğunuzda neler yapmaktan hoşlanırsınız?

 Üzülerek söylüyorum bugünlerde 2-3 ayda bir kez oluyordur. O da arkadaşımın işe başlaması ve bir süre önce taşınmasından dolayı. Gerçi asıl hata bende. Zamanında kaç kez dışarı çıkalım dedi. "Sınavım var, ailem izin vermiyor" gibi durumlardan dolayı haklı olarak artık sormayı bıraktı. Görüştüğümüz zamanlarda ise genelde kitap fuarlarına, sinemaya gitmekten hoşlanırdık. 

5) Senden farklı siyasi görüşlere sahip arkadaşın var mı?

 Bir kişi var ama birbirimize pek yakın olmadığımız için aramızda sorun çıkmadı. 

6) Daha önce arkadaş olduğun biriyle sevgili oldun mu?

 Bu zamana kadar olmadı, bundan sonra da olacağını sanmam. 😊

7) Şimdiye dek bir arkadaşın için yaptığın en büyük fedakarlık neydi?

 Olayı tam hatırlayamıyorum ama en yakın arkadaşımın annesi PTT ile bir anlaşma yapmıştı. Ama kurum anlaşmanın tamamlanması için kefil istiyordu. Arkadaşım da benden kefil olmamı rica etmişti (hayır, parasal bir durum değildi). Ben de kabul ederek annesinin işini halletmiştik. 

8) Eski okul arkadaşlarınla görüşüyor musun?

 Şu zamanlarda en çok yapmak istediğim şeylerden biri fakat önce uygun bir iş bulayım, sonrasında nasip olursa görüşürüm diyorum. Belki doğru düşünmüyorum ama çoğunun iş hayatı var, ben de onlar gibi olursam daha rahat olurum diyorum.

 Bu mimi yapmak iyi geldi bana. Hala yapmayanlar varsa yapmalarını tavsiye ederim. Bir nevi içimi döktüğüm için rahatlattı beni.

Yorumlar

  1. hihihih aç olarak tanımlanmak :D Çok tatlı cevaplar. Ben de yapayım bunu bir ara :)

    YanıtlaSil
  2. amanin paralı bişiye kefil olma aç insan hehehe :) ya zaten seni kendime çok benzetiyom, ilkayı da, bi fark var, geçimsiz, şımarık olmadım hiç ama arkadaşlardan hep uzak durdum, duruyom :) geçimli ama uzak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan söylemeyim, çocukken mızıkçı ve biraz da şımarığın tekiydim :D İyi i o günler geride kaldı :D Babam da hiçbir zaman konu para olunca temkinli ol, hatta bulaşma der :D

      Sil
  3. Çok iyi... :) Samimi ve içten. :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok kolay arkadaş edinemiyorum, ilk iletişim beni biraz zorluyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kısımları bir aşsak bence kimse bizi durduramaz :D

      Sil
  5. blogunu dünkü yazıma koydumduuuu :)

    YanıtlaSil
  6. Selam mim postunun altına tuhaf olucak ama seni bir mime davet ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de olmaz. Blogların bulunma sebeplerinden biri de bu değil mi ;) Mim davetin için teşekkürler, bugünden yapayım ben :)

      Sil
  7. Çok teşekkürler. Senin yazını görünce tam benlikmiş diyereten yaptım mimi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder