Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey - Mim



 Bloga fazla zaman ayıramadığım için 1.5 senedir mimlere katılmamışım. Geçen ay Pastelden bu mime beni davet etmişti. Oldukça geç kalmış bir vaziyette yeni bir mim ile sizlerleyim. Bu sefer biraz daha içsel bir mim var karşımda ve bazıları beni baya düşündürdü. Kendimi sorulara göre anlatacak olursam:

1) Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?

 İki özelliğimden hoşlanmıyorum. Biri dışa dönük ve konuşkan olamamak. İnsanlarla iletişim kurarken kendimi kasarım. Çoğunlukla "bunu söylediğimde beni yanlış anlar mı, onu sohbetimle sıkar mıyım?" gibi sorular sorarak kendime işkence etmekten geri duramıyorum. Maalesef bu sorunumu bir türlü aşamadım.

 Diğer sevmediğim özelliğim ise son 2 senede kendini daha belirgin bir şekilde gösteren üşengeçliğim. Bir şey yapmak istediğimde sürekli "Yarına da yaparım, ne olacak?" diyip ertesi gün de hiçbir şey yapmam. Aslında bu biraz da el bebek gül bebek yetişmemden kaynaklanıyor. Zamanında aile ortamı veya okul ortamında yardım etmek istiyorum veya şu görevi yapabilirim dediğim zaman sürekli "Senin uğraşmana gerek yok, biz hallediyoruz." cevabını duydukça kendimi geri çektim ve bugünkü duruma düştüm. Şu yazıyı yazmak için bile 1 ayın geçmesini bekledim. 

2) En büyük takıntın nedir?

 Takıntı denilince genelde olumsuz imgeler oluşuyor, ben olumlu kısımlara yönelmeye çalışacağım. Aklıma gelen en büyük takıntı yeni kitaplara kavuşma isteğim diyebilirim. Son zamanlarda almak istediğim çok fazla kitap var ama bakışmaktan başka bir şey yapamamak üzücü.

3) Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?

 Düşündüm düşündüm ama yok sanırım.

4) Hayattaki en büyük başarın nedir?

 Bunu daha önce bir mimde cevaplamıştım, burada da tekrarlayım. Başarılarım olsa da gerçekten büyük bir başarıydı diyeceğim bir durum olmadı. Sadece o günü etkileyen bir durumdu.

5) Seni en mutlu eden şey veya şeyler nedir?

 Arkadaşlarımdan biriyle yaptığımız herhangi bir aktivite beni daha pozitif ve mutlu birine dönüştürüyor. Ayrıca Maggie Simpson'u görmek ayrı mutlu eder beni. The Simpsons'u hala izliyorsam onun yapacağı yeni şirinlikleri veya psikopatlıkları için izliyorum. Son olarak 2019'un son 2 ayını güzel bir şekilde kapattığım Baby Yoda bugünlerde beni mutlu ediyor. Sürekli capslerine ve videolarına bakmaktan kendimi alamıyorum.😍

6) En sevdiğin ünlü kim?

 Eskisi kadar olmasa da Lady Gaga diyeceğim. 2009-2016 dönemleri arasındaki çılgın tavırları ve yaptıkları bana birçok ünlüden daha samimi ve dürüst geliyordu. Şimdilerde daha kendisi olsa da o tatlı hallerini biraz daha aradığım doğrudur. Ben en iyisi bunun için ufak bir yazı yazayım, daha iyi açıklarım kendimi.

7) Şansa inanır mısın? Şans getirdiğine inandığın bir şey var mı?

 Kesinlikle inanırım. Beklemediğiniz bir anda gelen isteğinizin gerçekleşmesi anı kadar heyecanlandıran bir şey yoktur. Şans getirdiğine inandığım bir şeye gelince; okul zamanı sınav dönemlerimde çalışayım-çalışmayayım Maggie Simpson'u izlemek beni rahatlatıyor olacak ki izlemediğim zamanlara göre daha başarılı notlar elde ediyordum.😊

8) Hayalindeki meslek nedir?

 Her ne kadar finans alanında eğitim görsem de şu anda yayıncılık sektöründe çalışmak isterim. Mali işlerine bakabileceğim veya çevirmen olarak çalışabileceğim kaliteli bir yayın evinde çalışmak beni gerçekten mutlu eder ve 3 soru öncesine bakacak olursam hayattaki en büyük başarım diyebileceğim bir durum olurdu.

9) Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

 O olayı sürekli düşünmek dışında hiçbir şey. Keşke kendimi savunabilsem dediğim anlara rağmen sessiz kalmayı tercih ediyorum ve günümü cehenneme çevirmeyi başarıyorum.

10) En sevdiğin film veya dizi?

 Doctor Who (Ama günümüzdeki saçmalık değil, 1963-1996 dönemleri)

 The Simpsons (Biz Supernatural, Arka Sokaklar uzun diyoruz ama bu dizi daha dinozor dönemlerinden kalma  :D)

11) Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

 Bugünler için bir yayın evinin gelip, "Bizimle CNR Kitap Fuarı'nda stand görevlisi olarak çalışmak ister misin?" diye sormasını çok isterim. Cevabımın ne olacağını tahmin ediyorsunuzdur. 😍

 Soruları cevapladıkça mim yapmayı oldukça özlediğimi anladım. Beni bu sahalara dönüdüren Pastelden'e çok teşekkür ederim. Umarım okumaktan keyif alacağınız bir yazı olur. 😊

Yorumlar

  1. Çok samimi olmuş, okurken keyif aldım. :) Doctor Who izlemek istiyorum ben de, çok yazın varmış zaten üzerine, onları da okumaya başladım. Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Bir gün Doctor Who için daha detaylı yazılar yazabilirim umarım, şimdilik 10. sezon yorumlarıyla kaldım maalesef.

      Sil
  2. baby yoda not aldım izleyim :) maggie simpson hıhım du onu da açıp izleyim arada :) birinci madde ilk bölüm, tıpkı ben :) ikinci bölüm de kötü değil be keyifli hihhii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baby Yoda candır, Maggie ise tüm hayatım :D Az değil, lise zamanlarımdan beri hayatıma eşlik ediyor :)

      Sil
  3. Bu mimi ben de yapmıştım.

    Kitap severlerin yayınevinde çalışma hayali hep oluyor. Umarım seninki gerçekleşir. Epsilon ya da Pegasus'un historical bölümünün başına seni getirseler türde devrim yapardın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bu hayalim bir gün gerçek olur. Pegasus'a zamanında Instagram'dan biraz sert eleştiriler yaptığım için beni işe almayabilirler. CNR için stant görevlisi arıyoruz demişlerdi ama geçmişimden dolayı çelişmemek için maalesef başvuru yapamadım :D

      Sil

Yorum Gönder