Kış Okuma Şenliği 2020 Sonucum


1.Kategori (10 puan):  İsminde KIŞ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların KIŞ mevsiminde geçtiği bir kitap. 

Kaygılarımızın Kışı--John Steinbeck/344 sayfa

2.Kategori (10 puan): Adında ya da konusunda AŞK kelimesi geçen bir kitap.

Aşkta ve Savaşta--Susan Wiggs/384 sayfa

3.Kategori (10 puan):  Aziz Nesin veya Salman Rushdie 'dan bir kitap.

Zübük--Aziz Nesin/327 sayfa

7.Kategori (10 puan): Yeniyıl/Yılbaşı temalı ya da olayların o zamanda geçtiği bir kitap.

A Match Made in Mistletoe--Anna Cambell/153 sayfa

10.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengi Turuncu olan iki kitap.

Güneşin Altın Elmaları--Ray Bradbury/520 sayfa
Kızıl Kahkaha--Leonid Andrevey/80 sayfa
11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Bir İngiliz bir Japon yazar tarafından yazılmış birer kitap.

Yokyer--Neil Gaiman/372 sayfa
12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Bir İspanyol bir İtalyan yazar tarafından yazılmış birer kitap.
Saplantı--Javier Cercas/80 sayfa
Ufuk Çizgisi--Antonio Tabucchi/90 sayfa

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Baş harfleri Alfabeye göre sıralanan 4 kitap.

Entipüften Bir Adam--Anton Çehov/350 sayfa
Fırtına--Linda Howard/251 sayfa
Gizemli Sevgili--Elizabeth Hoyt/360 sayfa
Hırçın--Aşkın Nur Karataş/456 sayfa
14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.

Kadın Yazarlardan Romantik Kitaplar

Bir Öpücükle Başladı Her Şey--Susanne Enoch/400 sayfa
Hayat Öpücüğü--Mary Blayney/399 sayfa
Sen Olmadan Asla--Susan Wiggs/360 sayfa
Sen Yokken--Güneş Demirel/368 sayfa

Okuduğum Kitap Sayısı: 17 kitap= 170 puan
Sayfa Sayısı: 5924 sayfa= 59 puan
10. 12. 13. 14. Kategorileri Tamamladığım İçin: 120 puan 
Toplam: 349 puan ile Şenliği sonlandırmış bulunuyorum.

Yorumlar

  1. Yılbaşı temalı kitap hemen ilgimi çekti :)) Gayet güzel okumuşsun, nice şenliklere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Normalde tamamlamam gereken 2-3 madde daha vardı ama bazısı yetişmedi bazısı da sıkıcı gelince yarım bıraktım :D Bahar Şenliği için her maddeye kitap koymaktansa elimdekilerden uygun olanları koyacağım bu sefer :)

      Sil
  2. 10, 11, 12 ekstra 20 puan veriyor. Yanlış yazılmıştı, düzeltildi :)

    Bu kitapların birisini bile okumamışım. Oyy, okuyacak ne çok kitap var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün'ün blogunda bu konuyla ilgili yorumunu görmüştüm fakat cevap kısmını göremediğim için olduğu gibi yerleştireyim, hata varsa sonradan düzeltirim demiştim. Demek ki varmış :D

      Hemen düzeltiyorum. Bende de kim bilir senin listende olup da okumadığım kaç kitap vardır.

      Sil
  3. Başarılı bir şenlik olmuş. Bahar şenliğini sabırsızlıkla bekliyorum. Eğer kategoriler uygun olursa daha çok okumayı umuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle. Umarım yine bu şenlikteki gibi uygun kategoriler ile listemi doldurabilirim :)

      Sil
  4. Sağlam okumuşsunuz daha nicelerine ..

    YanıtlaSil
  5. hoyt piku daa şu mistletoe çok şirin isimli kitap gibi geldi bana herhalde içeriği de şirindir :)

    YanıtlaSil
  6. toplam okuduğunuz sayfa sayısı = 5294
    toplam puanınız da 342

    raporları beklerken izole günlere girdim bu nedenle
    bu nedenle raporlara ancak zaman bulabildim..

    bahar şenliğinde keyifli okumalar dilerim..

    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  7. ayrıca bana bir mail atabilirmisiniz?

    info@nilgunkomar.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder