Bahar Okuma Şenliği 2020


 Yeni bir okuma şenliği geldi ve listemi hazırladım. Bu seferki şenlik için romantik kitapların ağırlıkta olduğu, 2-3 yazarın birden fazla maddede yer aldığı ve geçen şenlikte okuyamadığım kitapların olduğu bir liste çıkardım. Umuyorum ki geçen şenliğin aksine hayal kırıklığı yaşamayacağım ve sıkıcılığın olmadığı kitaplar okurum. 😊

1.Kategori (10 puan):  İsminde BAHAR mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların Bahar mevsiminde geçtiği bir kitap. 


Aşk Seninle Güzel--Suzanne Enoch/384 sayfa

2.Kategori(10puan):Kapağında/adında/konusunda Kadın olan bir kitap.


Hep Seni Bekledim--Suzanne Enoch/416 sayfa

3.Kategori (10 puan):  Charlotte Bronte veya Selma Lagerlöf'den bir kitap.

4.Kategori (10 puan): Adı yada konusu Çocuklarla ilgili olan bir kitap.



Alcatraz Kötü Kütüphanecilere Karşı--Brandon Sanderson/220 sayfa

5.Kategori (10 puan): Tiyatro türünde bir kitap.

6.Kategori (10 puan): Türk / Dünya Klasiklerinden bir kitap.



Kadınların Cenneti--Emile Zola/510 sayfa

7.Kategori (10 puan): Bir şarkı adıyla aynı isme sahip olan bir kitap.



Yalancı--Aşkın Nur Karataş/480 sayfa

8.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.

9.Kategori (10 puan): Biyografi yada Otobiyografi türünde bir kitap.

10.Kategori (10 puan):  Polisiye türünde bir kitap.



Yabancı--Stephen King/544 sayfa

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağındaki baskın rengi Pembe olan iki kitap.



Bir Mars Destanı--Stanley G Weinbaum/232 sayfa
The Reluctant Suitor--Kathleen E Woodiwiss/656 sayfa

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Adında Zıt kelime olan iki kitap.



Hayaller Gerçek Olsa--Nora Roberts/167 sayfa
Yanlış Zaman Doğru İnsan--Linda Howard/488 sayfa

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Bir İrlandalı ve bir Fransız yazar tarafından yazılmış birer kitap.



Carmilla--Sheridan Le Fanu/128 sayfa
Dostlarım Aşklarım--Marc Levy/288 sayfa

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Baş harfleri Alfabeye göre sıralanan 4 kitap.



Ölümcül Hata--Linda Howard/344 sayfa
Profesör ve Hizmetçi--Yoko Ogawa/200 sayfa
Ruhlar Dükkanı--Stephen King/567 sayfa
Sessiz Savaşçı--Michelle Willingham/222 sayfa

15.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.



"Y" Harfi ile Başlayan Dört Kitap

Yahuda İskariot--Leonid Andrewey/88 sayfa
Yakın ve Tehlikeli--Linda Howard/324 sayfa
Yıkıma Giden Adam--Alfred Bester/296 sayfa
Yıldız Tozu--Neil Gaiman/273 sayfa

Yorumlar

  1. Kadınların Saadeti, Kadınların Cenneti mi olmuş artık. Kitabın isminin güzelliği kaybolmuş sanki. En sevdiğim kitaplardandır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim elimde olanda Cennet diye geçiyor ama Saadet'i de birçok kitapta görmüştüm. Kış şenliğinde okumak nasip olmadı, umarım bu sefer olur :)

      Sil
  2. maşallah bahar şenliğiiii :)

    YanıtlaSil
  3. Çok mutlu oluyorum yazılarını görünce, sen hep yaz. Kitapların yorumunu da paylaş, aydınlat bizi güzel Belle :).

    YanıtlaSil
  4. Profesör ve Hizmetçi kitabını okumuştum, tatlı bir kitap. Dilerim keyifle okursun hepsini ve hedeflerine ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kış şenliğimde olan bir kitaptı ama okumak kısmet olmadı. Baharda okuyabilirim umarım 😊

      Sil
  5. Güzel liste, keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Listenden bir tek Profesör ve Hizmetçi'yi okudum. Hoş bir kitaptı. Yıldız Tozu ise filmini izlediğim günden beri okuma listemde ama maalesef kitabın baskısı yok. Sen kitabı buldun mu e-kitap olarak mı okuyacaksın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Profesör ve Hizmetçi geçen şenlikte listemdeydi fakat okuyamadığım için bu sefer bahara almış oldum. Yıldıztozunu izlemedim ama bende e-kitap şeklinde var. Umarım sevebileceğim bir kitap olur :)

      Sil
  7. Benim de daha çok kitap okumam gerek. Güzel kitaplar var arasında.
    Bu arada mail abonelik butonu eklersen daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
  8. son yazımı okusan yaaa, bak ne vaar ordaa, bi de sen de yapsana bu etkinliğii, okunmamış kipatlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'im ben bunu görene kadar kim bilir ne kadar zaman geçti :D Hala etkinliğin duruyorsa yapmaya çalışırım :)

      Sil
  9. Gözlerimdeki sorun devam ettiğinden kitap okumaya başlayamadım henüz Belle'ciğim, tam göz hastanesine gitmeye kesin kararlıyken Corona çıktı!:( hayırlısıyla bir düzelse gözlerim...:( çok güzel kitaplar olduğuna eminim. Eline sağlık:)
    Sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük geçmiş olsun. Bende de geçen hafta arpacık çıkmıştı. Deli cesareti diyerekten göz hastanesine gitmiştim. Neyse ki ortamı güzel sağlamışlardı. Her zaman dolu olan yer coronadan dolayı sadece bir doktor çalıştırıyordu ve benle beraber 3-4 hasta vardı.

      Bakalım bir kısmını okuyabildim kitapların, şimdilik fena gitmiyorlar :) Sevgiler.

      Sil
    2. Sağol Belle'cim, sana da geçmiş olsun, hakikaten büyük cesaret, Allah korusun bir şey olmasın. Şu günleri sağsalim atlatalım inşallah:)

      Sil

Yorum Gönder