16 Gün 16 Yazı - 13. ve 14. Gün



 Öğrenmek çok kıymetli, bilgiye giden yol ise herkes için farklı. Senin öğrenme yolların nedir, çok merak ediyorum.

 Çok sevgili arkadaşlarımdan olan Handan Abla'ya yani Bir blogunun sahibine dediğim gibi ben birçok konuda olduğu gibi bu konuda da insanlarla ters düşüyorum.😀Şöyle ki, ben sözel konularda sayısala göre çok daha iyiyimdir. Konu ilgimi çekiyorsa sadece 2-3 kez okumam yetiyor. 

 Yalnız şu yönü de var, bunun için üniversite hayatımdan örnek vermek istiyorum. Ben bölümü %100 İngilizce okudum ve gerçeği söylemek gerekirse İngilizce olarak sözel derslere çalışmak oldukça zorlayıcı. Ben hem bilmediğim kelimeleri öğrenmek hem de aklımda daha da kalıcı olsun diye hocaların verdiği notların çevirisini yapardım. Tabi bunun için verdiği haftayı geçirmemeye çalışırdım yoksa notlar biriktikçe çeviri yapmak daha zahmetli geliyordu. 

 Sayısallarda ise anca formül ezberleyerek ve biraz da şansıma ne çıkarsa artık düsturuyla belli başlı sorulara çalışırdım.😅 Bu sorunun şerefine şu güzel videoyu bırakmak istiyorum. Instagram hesaplarından biri "Bildiğim bir konuda ben" diye paylaşmıştı bunu. 1.08 saniyeden başlatabilirsiniz. 😂




 Bugün bir robot tasarlıyor olsan, tasarım robotunun hangi özellikleri olsun isterdin?

 Hmm, daha önce düşünmediğim için cevabını bulmaya çalışırken biraz zorlandım.😅 Sanırım ilk isteğim yatağımı benim yerime toplaması olurdu. Yatak toplamak yapılabilecek en kolay işlerden, gelin görün ki insanın en çok üşendiği konulardan biri olabilir. Ben de bundan nasibimi baya almış durumdayım. Bir de benim yerime patates kızarma yemekler yapsın isterim. Kaç sene geçti fakat kızaran yağ görmek beni germeye devam ediyor :D

 Bunlar harici, sanırım Doctor Who'da bir zamanların sevilen yol arkadaşlarından biri olan K-9 gibi bir robotum olsun isterdim. İstediğim bilgileri bana açıklayacak ve yeri geldiği zaman koruyuculuk yapacak bir robotu istemeyen olmaz diye düşünüyorum.



Yorumlar

  1. Videoya çok güldüm gerçekten. Bildiğim bir yerden çıkınca ben! :D O robotlardan hangimiz istemezdik ki.. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram'da gördüğüm paylaşımlardan birinde yazıyordu valla ama cuk diye oturmuş 😂 Benim için daha çok "birine ilan-ı aşk edince ben" hissiyatı oluşturdu 😀 Değil mi, çok güzel olurdu işimizi görebilecek robotlar 😁

      Sil
  2. Her işi yapan bir robot olsa ne güzel olurdu ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anca torunumun torunu o şandı elde eder diye düşünüyorum 😀

      Sil
  3. yani hızlı öğreniyon seeen. o robottan şok sayıda üretmelisiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matematiksel zekam ileri olsa hepimiz için üretmek isterdim :D

      Sil
  4. Robot denilince aklıma direkt temizlik geliyor. Küçük düşünüyorum ben. Robot evimi temizlesin yeter :-) Ha yemek de yaparsa süper olur :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan söylemeyim, K9 hatılamasam benim de istekler seninkilerle sınırlı kalırdı :D

      Sil
  5. Ara sıra videodan dozlar almaya devam ediyorum ben :D Ne yapcağım belli olan sayısal dersleri seviyorum ben. Belli başlı formül verilsin ve sorular birbirine benzesin yeter. Daha fazla karışmasına gerek yok kafamın :D Evet,bir yerden sonra sözele abanmak da fazla oluyor :D

    YanıtlaSil
  6. Bizim yatak pek fazla yapılmadığından yatak yapma kısmından koptum ben. Can ile genelde vardiyalı çalışıyoruz, ben geceleri o gündüzleri uyuyor :) Normalde de uçuş saatlerinin karmaşasıyla ne zaman yatıp kalktığı belli olmadığından bizim yatak hep nanay :D

    Sözel konuları keşke hemen öğrenebilseydim, matematik profesörü de olmadığıma göre kafamın formüllere basması hiç işime yaramıyor :D

    YanıtlaSil
  7. Yatak toplamama isteğimi şu pandemi günlerinde gerçekleştirdim. Misafir gelmediği sürece kesinlikle yatağımı toparlamak istemem :D

    Evet ya, formül bilsem bile soruyla karşılaşınca pek işime yaramadığına birçok kez şahit oldum :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder