16 Gün 16 Yazı - 8. Gün


 Son günlerde uğraşmam gereken bazı durumlar vardı, o yüzden bu meydan okumadan bugün haberim oldu. Önceki 7 gün için de yazıları yazacağım ama herkesin kaldığı yerden başlamak istedim. 

 "24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin ? Maceralarını çok merak ediyorum. " diyerekten güzel bir soru sorulmuş. Sonunda bu aşkı detaylı bir şekilde yazıya dökebileceğim için fazlasıyla mutluyum. Benim kahramanım The Simpsons ailesinin şeker ferdi Maggie Simpson olurdu. 


 Aslında ben The Simpsons'u sevmezdim, hatta Maggie benim için en gereksiz karakterlerden biriydi.  İşte 2010'da CNBC-e aracılığı ile 20. sezonunu izlemeye başladım ve geldiğimiz 31. sezonda da izlemeye devam ediyorum. Maggie, diziyi tam anlamıyla izlemeye başladıktan 2 sene kadar sonra kanıma girdi ve şu anda "o olmasa ben bu diziyi izlemezmişim" diyorum.

 Maggie ile bir gün geçirseydim sanırım 2 durum yaşanırdı. İlkinde onunla oyunlar oynayıp şekerlemelere dalardık, onu sürekli kollarımda tutup etrafı gezdirirdim. Bir de ona konuşmayı öğretmeye çalışırdım, gerçi konuşmasını biliyor da kendine saklıyor bunu. Onu konuşturmaya çalışırdım desem daha doğru olacak. Örneğin anne demeyi öğretirdim ona.


 Veya gıcık kaptığımız birine karşı intikamımızı alırdık ve en güzel gülüşümüzü atardık. (Çok daha güzeli vardı ama fotoğrafını bulamadığım için klasiklerden birini kullandım)


 Bilmeyenler için söyleyeyim, Disney, Fox kanalını satın aldığı için The Simpsons artık Disney'in markalarından biri oldu. Umuyorum ki Disney, Maggie'nin kıymetini bilip onunla ilgili bir mini şov yapar. Şimdilik yeni filmi Playdate with Destiny ile bunun mümkün olabileceğini gösterdiler.

Maggie Blow AKiss GIF - Maggie BlowAKiss TheSimpsons - Discover ...

Yorumlar

  1. Sevgili Belle, benim çokça duyduğum fakat pek izlemediğim bir çizgi filmden bahsetmişsin o yüzden duygularındaki coşkuya layıkı ile eşlik edemiyorum. Bugün bana uğramış ve yorumunla çok güzel bir tespitte bulunmuşsun. Çokkkkk teşekkür ederim. Mutlu bayramlar, hayırlı ramazanlar diliyorum. Sevgi ve selamlarımla 😊🇹🇷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu bebeyle aşkımı anlatmaya kalksam 3 ciltlik kitap çıkar, o derece severim kendisini :D Dediğim gibi keşke gelişimler ve yenilikler önceliğimiz olsa fakat coğrafya kaderdir kısmının bahtsız kesiminde bulunuyoruz. Senin de bayramın kutlu olsun, güzel bir ramazan geçirelim. Sevgilerimle :)

      Sil
  2. Hiç izleyemedim bu Simpsons'ı, sıkılıp bırakıyorum hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten hayranlarına göre 10. sezondan sonra bırakmış olmaları gerekirdi. Bir yandan akıcılık açısından katılsam da Maggie yüzünden daha da sürsün istiyorum :D

      Sil
  3. Ara ara izlediğim bir yapım The Simpsons. Böyle işlerde bebek karakterler hep daha bir havalı oluyor nedense. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. İzlediğimden değil ama gördüğüm kadarıyla Family Guy'da Stewie dizinin yükünü çeken kişi.

      Sil
  4. The Simpsons'u başından izlemeye niyetlenmiştim bir ara, bil bakalım ne oldu, yarım kaldı :D Çok da ilerleyememiştim üstelik, en güzeli güncelden devam etmek sanki yaptığın gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle yapmalısın. Ben 2010'da izlemeye başlamış olsam da 2011 asıl takip ettiğim yıl olmuştur. İnternetten bölümleri karışık şekilde izliyordum.

      Sil
  5. Bu dizinin bu kadar sene sürmesi ne kadar iyi olduğunu gösteriyor. Ben hiç izlemedim. İzleyeyim desem 31 sezonu izlemeye ömrüm yeter mi bilmiyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyicilere göre ilk 10 sezon efsanedir, son dönemlerde o etkiyi iyice kaybetse de ara sıra iyi bölümler çıkmıyor değil. İzlemene gelince benim gibi karışık git, bir gün 5. sezondan bölüm izle; ertesi gün 18'e geç :D

      Sil

Yorum Gönder