16 Gün 16 Yazı - 9. ve 10. Günler



 9. Sandviç sevenlerden misin? Kendi uydurmuş olduğun efsane sandviç tarifini vermek ister misin? Ne de olsa sandviç candır! Ama senin efsane yemeğin başkaysa, onun tarifini ver. Nasıl olsa tarif deneyecek bol bol vaktimiz var.

 Sandviç severim ama çok sık yediğim yiyeceklerden değildir. Üniversite zamanındayken sabahları sandviç yapıyordu bizim okul ama okuldan yemediğim tek şey olabilir. Ayrıca özel olarak hazırladığım bir sandviç tarifi yok. En fazla sosisli sandviç yaparım.

 Soruda başka tarif de verebilirsin seçeneği olduğu için ben en başarılı yemeğimi sizlerle paylaşmak isterim. Vereceğim sayfadaki 4. tarifi çok güzel yaparım. Bu tarifi 3 sene kadar önce Onedio sayfasından almıştım. Sebebimse evde kurabiye yapmamıza rağmen hiç damla çikolatalı yapmamış olmamızdı. 😃

https://onedio.com/haber/damla-cikolatanin-en-cok-yakistigi-agiz-sulandiran-12-tarif-761249

10. Bugün bir şarkı listesi yapalım. En sevdiğin film müziklerinden oluşan bir liste şahane olur. 

 Soundtrack diziden alınmış olsa da son zamanlardaki favori parçam oldu kendisi. Fakat siz burada sınırlı kalmayın, dizinin bütün parçaları birbirinden enfes.


 Lady Gaga'yı saçından tutup sürüklemek istiyorum. A Star Is Born filminin soundtrack'i güzeldir fakat filmin en iyi 2 şarkısı bir bu bir de Always Remember Us This Way'dir. Bu ikisinden biriyle filmin reklamını yapmalıydı. Ama gitti filmin en ruhsuz en mıymıy, adı gibi sığ şarkısı Shallow'la kafa ütüledi resmen. 


 Oscar adaylığını kazandığı ilk şarkısı olan Till It Happens To You yeminle Shallow'dan binlerce kat iyidir. Ne yazık ki şarkı Oscar'ı en hak etmeyen şarkılardan biri olan James Bond soundtrack'ine yenildi. 


 Daha önce de söyledim, yine söylüyorum. Grinin 50 Tonu serisinin tek iyi yanı Cavit'i yani The Weeknd'i tanıtması oldu. Sonra adam aldı başını gitti zaten. Bilmeyenler için söyleyeyim, bu şarkı da Oscar adaylığı almıştı, hatta Lady Gaga ile birlikte aynı senede aldılar. Tabi ödülün kime gittiğini önceki şarkıda söyledim. Bana kalsa ödül kesinlikle bu şarkıya gitmeliydi. Melodi bakımından tam Oscar'lık şarkıyım diyor. 


 Kitabı bu kadar ses getiren filmin bu şarkısının sömürülmemesini hep ilginç bulmuşumdur.


 Imagine Dragons bir türlü ısınamadığım gruplardan, nasıl olduysa bir bu şarkılarında kendilerine gıcık kapmıyorum.

 Utanarak söylüyorum Queen'i gerçek anlamda sevmem Bohemian Rhapsody sayesinde gerçekleşti. O zamana kadar Innuedo şarkısı ile sınırlıydı benim için. Bu şarkı da Innuedo'dan sonraki favorim.


Ezgi'den Hakuna Matata'yı gördükten sonra ben de bir Disney şarkısı ekleyeyim dedim.


 TV show'larını da soundtrack'ten sayabiliyor muyuz? 😅


 Kesinlikle dinlediğim en iyi DW açılışı, change my mind.

Yorumlar

  1. Şarkılara bak şampiyonlar ligi gibi gerçekten 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa (hafif utanmış bir şekilde) teşekkür ederim ☺😍

      Sil
  2. Sandviç yapmak ya da yemek nedense pek aklıma gelmiyor. Seçkin listeni geniş zamanda tek tek dinlemek istiyorum. Sevgiler selamlar 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anca kahvaltıda sırf karnımı doyursun diye yiyorum sandviç, yoksa çok aramıyorum. Umarım müzikleri seversin. Sevgiler 😉

      Sil
  3. Hahah, ya bayılıyorum senin eleştirilerine, kaç Leydy Gaga, kaç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl hazırlığımı albüme saklıyorum. Yeminle rezillik diz boyu :D

      Sil
  4. wow cidden güzel bir liste eline sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder