30 Gün Şarkı Meydan Okuma Listesi 2020 / Bölüm 4



16. Adını sevdiğin bir şarkı: P!nk/Beautiful Trauma



17. 17 yaşında olmak hakkında bir şarkı: Jimmy Eat World/Seventeen



18. Sana birini hatırlatan bir şarkı: The All-American Rejects/Gives You Hell (Çok sevdiğim arkadaşlarımdan biri bu şarkıyı delicesine severdi. Ne zaman çalsa (şarkı daha çok sövgü dolu olsa da :D) o güzel günlerimizi hatırlarım.



19. Öfkeli olmak hakkında bir şarkı: Joan Jett and The Blackhearts/ I Hate Myself for Loving You



20. Adı akronim olan bir şarkı: Ozzy Osbourne/A.V.H.



Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Metalin babası. İyi ki bizi bu türle buluşturmuş 😊

      Sil
  2. P!nk benim lise yıllarımda dinlediğim ve çok beğendiğim bir şarkıcıydı. halen dinliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar düzgün şarkı yapan çok az kişi kaldı, Pink de onlardan biri 😊

      Sil
  3. teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  4. Efsane şarkılar, hepsini dinledim. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Pink'i ben de seviyorum, görünce sevindiim :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder