Bahar Okuma Şenliği 2020 Sonucum


1.Kategori (10 puan): İsminde "bahar" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların "bahar" mevsiminde geçtiği bir kitap


Aşk Seninle Güzel--Susanne Enoch/384 sayfa

2.Kategori (10 puan): Kapağında/adında/konusunda "kadın" olan bir kitap


Hep Seni Bekledim--Susanne Enoch/416 sayfa

7.Kategori (10 puan): Bir şarkı adıyla aynı isme sahip olan bir kitap


Yalancı--Aşkın Nur Karataş/480 sayfa

10.Kategori (10 puan): Polisiye türünde bir kitap


Yabancı--Stephen King/544 sayfa

11.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Kapağında baskın rengi "pembe" olan iki kitap


Bir Mars Destanı--Stanley G Weinbaum/232 sayfa
One Dance With A Duke--Tessa Dare/359 sayfa

12.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Adında "Zıt" kelime olan iki kitap


Hayaller Gerçek Olsa--Nora Roberts/167 sayfa
Yanlış Zaman Doğru İnsan--Linda Howard/488 sayfa

13.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Bir İrlandalı ve bir Fransız tarafından yazılmış iki kitap


Carmilla--Sheridan Le Fanu/128 sayfa
Dostlarım Aşklarım--Marc Levy/288 sayfa

14.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Baş harfleri alfabeye göre sıralanmış dört kitap


Ölümcül Hata--Linda Howard/344 sayfa
Profesör ve Hizmetçi--Yoko Ogawa/200 sayfa
Sessiz Savaşçı--Michelle Willingham/222 sayfa

15.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap


"Y" harfi ile başlayan dört kitap


Yahuda İskariot--Leonid Andrewey/88 sayfa
Yakın ve Tehlikeli--Linda Howard/324 sayfa
Yıkıma Giden Adam--Alfred Bester/296 sayfa
Yıldız Tozu-- Neil Gaiman/273 sayfa

Okuduğum Kitap Sayısı: 17 kitap = 170 puan
Sayfa Sayısı: 5233 sayfa = 52 puan
11. 12. 13. 15. Kategorileri Tamamladığım İçin: 100 puan
Toplam: 322 puan ile Şenliği sonlandırmış bulunuyorum.

Yorumlar

  1. Senin listenden de okuduğum kitap yokmuş :) Okunacak ne çok kitap var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çooook. Bir nevi lanetli bir durum biz kitapseverler için 😅

      Sil
  2. Güzel liste güzel kitaplar bu şenliği istikrarlı uygulaman da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Şu ana kadar güzel gitti ama yaz şenliği için söz veremiyorum. Historical okumayı özledim,biraz içinde kaybolmak istiyorum 😀

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim :) Yıldız Tozu sevdiğim Gaiman kitaplarından biri oldu.

    YanıtlaSil
  5. Merak ettiğim kitaplar var sınavlarım bitsin okumaya devam :)

    YanıtlaSil
  6. Yorumlardan sonra listeni daha dikkatli inceledim. Benim okuduğum bir kitap çıktı:-) Profesör ve Hizmetçi'yi geçen sene okumuştum.

    Baya verimli bir şenlik olmuş. Tebrikler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Profesör ve Hizmetçi'den daha iyisini beklerdim yalnız. Orta halli bir kitaptı bence :)

      Sil

Yorum Gönder