Bir Kariyerin Sonuna Geldik

 Arkadaşlar dün yani 22 Mayıs Cuma gününden büyük bir acımız mevcut. Yaklaşık 4 saat önce bir başarı hikayesinin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Oysa ki ne hayaller kurmuştum, yıllardır beklenen büyük patlamanın senesi bu sene olacak diye beklentilere girmiştim. Ama bir kez daha hayat merhametsiz yüzünü bizlere gösterdi. 

 Bu satırları okurken aklınıza ben geldim büyük ihtimalle. Daha bir kariyere başlamadığım için benim açımdan biten bir durum yok çok şükür. Peki bahsettiğin kişi kim Belle? İşte bu kadın sayın bloggerlar:





 Ah Lady Ah! 10 sene önceki çılgın ama müziği ile bizleri büyüleyen ve yaptıklarına büyük bir aşkla bağlı olan kadının dün itibariyle resmen ölüşüne şahit oldum. Neden mi öldü? Bunu başka bir yazımda açıklarım. Ben daha çok bu ölümü nereden bağladığımı anlatacağım.

 Bilmeyenleriniz olabilir, Gaga normalde 10 Nisan tarihinde yeni albümü Chromatica'yı çıkaracaktı. A Star is Born yükselişinden sonra bir umut bu sefer işini ciddiye alacak, müziği ile bizi doyuracak diye beklerken hooop gitti albüm tarihini 29 Mayıs'a çekti. Tabi bu sırada albümden birçok sızıntılar dolaştı ve hepsi doğru çıktı. Ama biri var ki beni resmen parçaladı. 

 Bu hanım abla ne yaptı dersiniz? Rain on Me diye bir şarkı yapmış. Bu kısımda bir sorun yok ama haberin devamı çok üzücü. Şarkıya düet yapmış. Düet yaptığı kişi de 2010 müziğine kötü şarkılarla katkı sağlamış bir birey. Siz deyin Ariana Grande, ben deyim Bayan Şımarık.

 Dedikodu döndüğü anda itibaren başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü, "Allah'ım ne olur doğru çıkmasın" diye kaç kez dualar ettim. İddia doğrulanınca Gaga'nın müzik kariyerinin bittiğini anlamış oldum. 

 Dün yani 22 Mayıs'ta şarkı bizlerle buluştu. Birkaç saat sonra da klip geldi. Bu şarkıyı dinlemeyeceğim dedim ama merakıma da yenildim. En azından kliple beraber dinleyim dedim. Şöyle ki Gaga benim açımdan herhangi bir meh'lik veya beğenmediğim şarkısına klip çekerse o klip cidden güzel oluyor. 

 Neyse, klip izlendi, şarkı dinlendi. Sonuç: BERBAT, BERBAT BERBAT!!!! Resmen her şeyiyle bir faciaya şahit olduk. Daha başlar başlamaz bir "Oooo tam tahmin ettiğim berbatlıkta" düşüncesi aklımdan geçti. Hele Gaga'nın sonlara doğru yaptığı rap kısımları "Alın size kötü şarkının en kötü kısmı" şenliği olmuş. Klibe bayıldık diyenler de büyük ihtimalle Gaga'nın önceki klipleri doğru düzgün izlememiş insanlar ve Gaga ne yaparsa, derse doğrudur diye düşünen ağır fanlarıdır. Nerede Telephone, Judas gibi şarkıların sanatsallığı, nerede bu k-pop gibi ama daha sıkıcı klip? 

 Bu kısmı kim söylemişti tam hatırlayamadım (Gaga veya Ari) ama Ariana klibe uyum sağladı, istenilen her şeyi ona çok kolay geldi ve hiçbir şeyi sorgulamadı, Gaga'ya güveni sonsuzdu gibi bir şey söylenmişti. Eh, yaptıkları tek şeyin zıplamak olduğu düşünülürse sorgulama olmaması normal değil mi?

 Ha bir de dün Manchester Patlaması'nın 3. yıl dönümüymüş. Bu kısımda büyük ihtimal yanlış anlaşılacağım, yine de elimden geldiğince çevirmeye çalışacağım. Dürüst olalım, bu korkunç olay olmasaydı şu anda Ariana Grande ismi şimdiki kadar popüler olmayacaktı. Azar azar bitecekti şöhret yolundaki adımları. Ama hem bu olay hem de erkek arkadaşının ölümü üst üste gelince gıcık kaptıkları kız herkes tarafından bir sevgi pıtırcığı olarak görülmeye başlandı. 

 Sizi bilmiyorum ama bu kadar kötü olaylar yaşayan birinin önümüze daha iyi işlerle gelmesi lazımdı. Bakın, acısını her an göstersin demiyorum, bazı insanlar ağırlıklarını içlerinde yaşamayı tercih ediyorlar ve Ariana da durum bu şekilde kendini göstermiş. Bunda bir sorun yok, hatta ben bu yöndeki insanların daha güçlü olduğuna inanırım. Fakat bu olayları yaşayan biri karşıma "bir albümünü öylesine yapmış" ve ardından gelen "kötü kız olmak harika" konseptli bir albümle çıkıyorsa üzgünüm, ben bu kişiyi müzikal anlamda kendini geliştirmemiş ve ileride de kendini geliştirmeyecek biri olarak görüyorum. Bu yüzden Ariana'ya karşı içimde ne bir sempati var ne de şarkılarını iyi buluyorum. Fakat bu olayların yanında bir de müzik dünyasının şimdiki halini yani "Ahım gitti, vahım kaldı" hallerini düşünecek olursak Ariana'nın ismini ne yazık ki daha çok duyacağız. 

 Şarkının Manchester yıl dönümünün gününde yayınlanmasının bilerek yapıldığına eminim. İleride Ariana bu ikisini bağlayan bir şeyler söyleyecektir. Kızın menajeri olacak Scoot, sen ne pislik, ne şeytan birisin. Fikir kesin bu zavallıdan çıkmıştır. Taylor Swift'e yaptıkların yetmedi, şimdi Ariana üzerinden reklam kasıyorsun resmen. İleride Ariana'nın başına gelecekleri az çok tahmin edersiniz. Ben kötü kızım havalarının sönüşünü ileriki zamanlarda menajeri ile kavgasında bolca göreceğiz. Kızım 2 gram aklın varsa şimdiden önlemlerini al ve def et şunu hayatından.  

 Konuyu dağıttım gibi göründüğünün farkındayım ama bunu hem şarkı hakkındaki genel izlenimlerim hem de Gaga'ya sövme şenliğim olarak düşünün. İsterseniz Gaga kızgınlığıma kaldığım yerden devam edeyim.

 "If we’re gonna cry we’re gonna cry together, but we’re gonna dance while we do it. #RainOnMe

#LittleMonsters

İki kalp
İki kalp
let it pour
Yağmur damlalarıyla şemsiye
I’m crying on my porch that I use to not be able to leave, I was stuck. Now I dance on it and sing about how I got through it."

Demiş arkadaş. Evet Gaga, seninle beraber ağlıyorum ama bu kadar yeteneksiz insanların eline düştüğün için, sen fark edememiş olsan da müziğe olan tutkun öldüğü için ağlıyorum. Hele şu halini gördükten sonra duvarları yumrukluyorum: 

 Vay be, milleti tarzıyla sürükleyen eşsiz Gaga gitmiş kendini sesi hariç hiçbir özelliği olmayan, yeni yetme bir kıza benzetmiş. Vazgeçtim, aynısı olmuş.Ben bu halini baya baya "Ariana'ya bak" diye izliyordum. Püüü sana verdiğim onca yıllık değerlerime.

 Arkadaşlar, benim açımdan Gaga tamamen çökse de bir de haftaya gelecek olan albüm var. Kim bilir daha neler saçmaladı hanımefendi? Albümde sadece Elton John ile olan düetini merak ediyorum, çünkü tanıdığım Gaga'yı sadece Sine form Above, bir de yanılmazsam 1000 Doves verecekmiş gibi duruyor.

 Haftaya asıl olumsuz eleştirilerimin olacağı "Chromatica Albüm İncelemesi"ne beklerim sizleri.

Yorumlar

  1. Hahah, ne Gaga ne anlattığın diğerlerini biliyorum ama gülümseyerek baştan sona okumuşum eleştirini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver ablam, rezillikler diz boyu :D Asıl haftaya gelecek olan şenliği gör sen. Nasıl da dibe gömeceğim onu :D

      Sil
  2. Arianne Grande ile ilgili anlattıklarından hiç haberim yoktu. Sadece kızın acayip bir taklit yeteneği olduğunu biliyorum. Eşimle ne zaman aklımıza gelse YouTube'tan açıp izlediğimiz bir video var:

    https://youtu.be/xzyIHXej28s

    Diğer konuları hiç bilmiyorum ama bence bu konuda yetenekli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum videoyu, bir ara baya karşıma çıkıyordu. O kısımlar gözümden kaçmış olmalı. Şarkıcı olduğu için ister istemez sesi ile daha çok ilgilendim diyelim :)

      Sil
  3. Lady Gaga deyince et kıyafeti aklıma geliyor sadece. İlgi alanıma girmiyor.

    Bu arada fotoğraflar görünmüyor bende. Tarayıcım da "güvenli değil" uyarısı veriyor. Blogger ayarlardan HTTPS etkinleştirmelisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiki zamanını düşününce sizi şanslı buluyorum. Keşke ben de bu acınası hallerini görmeseydim.

      Fotoğraf sorunu blogu açtığımdan beri mevcut. Nasıl çözeceğimi hala bulamadım. Fakat dediğiniz kısmı düzenleyeceğim. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Gaga hayranı değilim ama bazı şarkılarını severek dinliyorum. Ariana Grande konusunda ise ne desen haklısın bence, ben de şarkılarını kaliteli bulmuyorum ve neden bu kadar sevildiğini anlamıyorum. Bana da inanılmaz yapmacık geliyor. Şarkıyı da merak edip dinledim, videosunu izleyerek. Keşke merak etmeseydim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen sapık olduğumu düşünme ama söylemek zorundayım. Hay ağzını öpeyim senin 😍 Ariana başımıza bir geldi gidemedi. Ne zaman müziğini sevdiğim birinin şarkı çıkaracağını görsem hooop bu cüce de orada oluyor. Müzik camaiası Manchester'dan dolayı kızı korumaya almış vaziyette. Zaten ben son parçanın her şeyinden nefret ettiğime burada paylaşmadım, bir şekil sen de fark etmişsin bunu 😀 Asıl rezilliği haftaya albüm çıkınca bekliyorum ben 😀

      Sil
  5. son şarkısını dinlemediydim, albümü dinlerim tabii, iyi gömmüşsün. bu arada taylor çok severiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın ola Rain on Me'yi dinleme. Yoksa Gaga'ya az da olsa sevgi kırıntın varsa uçar. Zaten bu gidişle Little Monster'lıktan Swiftie geçiş yapacağım gibi görünüyor. En azından Taylor diğer şarkıcılara göre daha müziğine odaklı 😊

      Sil
  6. Okudum ama gerçekten olayları hiç bilmediğimi fark ettim. Neler dönüyor bizim bilmediğimiz neler -_-

    YanıtlaSil

Yorum Gönder