Yaz Okuma Şenliği 2020



 Bir kez daha bir şenliğe girmiş bulunuyoruz. Listemi hazırlamış olsam da belirlediğim hedefi bitiremeyebilirim. Şu anda deli gibi historical okumayı özledim. Listeme sevdiğim türü eklemiş olsam da "daha fazlasını istiyorum" krizine girip listemi boşlarsam hiç şaşırmayacağım. 😂 

1.Kategori (10 puan): İsminde "YAZ" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların "YAZ" mevsiminde geçtiği bir kitap.

Yine Falda Sen Çıktın--Kathryn Smith/320 sayfa

2.Kategori (10 puan): Kapağında/adında/konusunda "Erkek/Adam/Baba" olan bir kitap.


Touch of Darkness--Christina Dodd/270 sayfa

3.Kategori (10 puan): İbn-i Sina'yı anlatan veya İbn-i Sina'nın yazdığı bir kitap.

4.Kategori (10 puan): Can Çocuk Yayınları'ndan bir kitap.

5.Kategori (10 puan): Türk klasiklerinden bir kitap.

6.Kategori (10 puan) Hasan Ali Yücel Klasikleri'nden bir kitap.


Ev Sahibesi--Fyodor Mihayloviç Dostoyevski/168 sayfa

7.Kategori (10 puan) Ulu önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.

8.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir "üçleme" veya daha uzun bir serinin "üç" kitabı.


Rakes of Cavendish Square Serisi

The Bedding Proposal--Tracy Anne Warren/363 sayfa
Happily Bedded Bliss--Tracy Anne Warren/354 sayfa
Bedchamber Games--Tracy Anne Warren/288 sayfa

9.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Thomas Mann, Franz Kafka, Alexandre Dumas yazarlarından birer kitap.


Açlık Sanatçısı--Franz Kafka/69 sayfa
Binbir Hayalet--Alexandre Dumas/208 sayfa
Venedik'te Ölüm--Thomas Mann/104 sayfa

10.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Bir Fransız, bir Rus, bir Alman tarafından yazılmış birer kitap.


Dilek Şurubu--Michael Ende/200 sayfa
Gezgin Satıcı--Guy de Maupassant/160 sayfa
İnsan Neyle Yaşar--Lev Nikolayeviç Tolstoy/96 sayfa

11.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri "Y,A,Z" ile başlayan üç kitap.


Yours Until Dawn--Teresa Medeiros/274 sayfa
Ateşli--Aşkın Nur Karataş/512 sayfa
Zacharius Usta--Jules Verne/56 sayfa

12.Kategori (Her kitap 10 puan, ekstra 30 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun üç kitap.


Üç Yazardan Historical Kitaplar

A Dark and Stormy Knight--Kerrigan Byrne/257 sayfa
Beyond The Night--Maya Banks/315 sayfa
Twice Temped by A Rouge--Tessa Dare/394 sayfa

Yorumlar

  1. Ben de historical okumak istiyorum bu aralar. Yaz şenliği listeme dört kitap aldım. Bu hafta listemi paylaşmayı düşünüyorum.

    İkimize de keyifli ve bol okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram'a şenlik için attığın fotoğrafı gördüm. Umarım iyi geçen bir şenlik olur 😍

      Sil
  2. Historical kitapları not ettim :))

    YanıtlaSil
  3. Merhabaaa. Listen çok güzel olmuş. Ben de katılmaya karar verdim ancak listeyi henüz tam hazırlayamadım. Bol bol okuduğumuz edebiyat dolu bir etkinlik olur umarım :)

    YanıtlaSil
  4. Tozlanmış, örümceklenmiş buralar, Belleeee nerdesiiin?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder