Güz Okuma Şenliği 2020

 

 Herkese merhabalar. Bir yaz dönemini daha geride bırakmak üzereyiz. Bazılarımız kendi önlemlerini alarak tatile çıktı, bazılarımız ise benim gibi günlerini çoğunlukla evde geçirdi.Üç aylık süre zarfı boyunca ailemle beraber evimin tadilatıyla uğraştık. Odalara badanalar yapıldı, banyomuzun eşyalarını değiştirdik. Şimdi de salonun koltuklarını yeniletiyoruz. Umarım yaz sizin için de bir şekilde güzel geçmiştir. Korona günlerini geride bıraktığımız zamanları da görürüz inşallah.

 Ev işlerini hallederken kitap okumayı da ihmal etmedim. İyi haber, Yaz Şenliği için doldurmuş olduğum maddeleri tamamladım. Kötü haberse bununla sınırlı kaldım, yani şenlik kitapları hariç başka kitap okumadım. Yazımı 18 kitapla geçirdim. Sonbaharda umuyorum ki seçtiklerim haricinde başka kitaplar da okuyabilirim.

 Yalnız ben ufak bir hile yapmak istiyorum. Şenlik kitaplarımın çoğunu favori türümden yani tarihi aşk kitaplarından ve İngilizce olarak seçtim. Fakat maddelere uymasına kesinlikle dikkat ettim. Uygunluğundan emin olmadığınız kitap olursa bana yazın, açıklamam yeterli gelmezse başka kitap seçerim.😊 O zaman listeme geçiyorum:

1.Kategori (10 puan): İsminde "GÜZ" mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen/olayların "GÜZ"de geçtiği bir kitap.

 Three Nights With A Scoundrel--Tessa Dare/338 sayfa

2.Kategori (10 puan): Adında ya da konusunda "kitap" veya "kitapla" ilgili bir konu geçen bir kitap.

A Measure Of Deceit--Jess Michaels/266 sayfa

3.Kategori (10 puan): Hz. Muhammed ile ilgili bir kitap.

4.Kategori (10 puan): Fantastik türde bir kitap.

Breath Of Magic--Teresa Medeiros/347 sayfa

5.Kategori (10 puan): H G Wells'den veya Sait Faik Abasıyanık'tan bir kitap.

6.Kategori (10 puan) Adalet Ağaoğlu'ndan veya Ursula K Le Guin'den bir kitap.

7.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili bir kitap.

8.Kategori (her biri 10 puan, ekstra 30 puan): Aynı harfle başlayan üç kitap ya da bir yazardan üç kitap.

Jennifer Haymore/Tristan Family Triogy

A Hint Of Wicked--Jennifer Haymore/344 sayfa
A Touch Of Scandal--Jennifer Haymore/375 sayfa
A Season Of Seduction--Jennifer Haymore/334 sayfa

9.Kategori (her biri 10 puan, ekstra 30 puan): Kapağındaki baskın rengi Sarı/Turuncu/Kırmızı olan birer kitap.

Kırmızı: The Duke I Once Knew--Olivia Drake/317 sayfa
Sarı: Into The Flame--Christina Dodd/309 sayfa
Turuncu: Surrender--Amanda Quick/407 sayfa

10.Kategori (her biri 10 puan, ekstra 30 puan): Adında "meyve/sebze" , "hayvan" , "çiçek"  olan birer kitap.

Meyve/Sebze: Gazap Üzümleri--John Steinbeck/560 sayfa
Hayvan: Maymunlar Gezegeni--Pierre Boulle/176 sayfa
Çiçek: The Orchid Hunter--Jill Marie Landis/342 sayfa

11.Kategori (her biri 10 puan, ekstra 30 puan): Adının baş harfleri "G,Ü,Z" olan birer kitap.

G: Gönül Kaçanı Kovalar--Carly Phillips/279 sayfa
Ü: Üç Ölüm--Tolstoy/191 sayfa
Z: Zehiri Kim Verdi--Agatha Christie/189 sayfa

12.Kategori (her biri 10 puan, ekstra 30 puan): Sayfa sayısı "100,200,300"e kadar olan birer kitap.

100'e kadar: Canavar--Stephen Crane/76 sayfa
200'e kadar: The Earl She Left Behind--Anna St Claire/145 sayfa
300'e kadar: Devil In My Bed--Celeste Bradley/263 sayfa

Yorumlar

  1. Kategoriler çok hoşmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün güzel kategorilerle karşımıza çıkmaya devam ediyor 😊

      Sil
  2. Tadilatlat beni fazla rahatsız etmez ama banyo kısmı oldukça zorluydu. Neyse ki o günler geride kaldı 😀 Okuma için de teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  3. Ooo şimdiden belirlemişsiniz bir çok kitabı... ben okudukça bir sonraki kitaba karar veriyorim. Bir nevi o an okuduğum kitap bundan sonra bana ne okuyacağımı söylüyor diyebilirim. Bu nedenle liste yapamıyorim. Yalnız sizin lsitenize bakınca yabancı dilde okuma konusunda ne kadar tembel olduğumu farkettim. Ben de bu dönem ispanyolca ve almanca en az birer kitap okumaya çalışacağım. Iyi okumalar size de 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde ben de kafama ne eserse okuyanlardanım fakat şenlik olunca bir istisna geçiyorum. Liste geldikten sonra maddeleri doldurmayı seviyorum, darısı listemi bitirmeye.😊 Dil konusunda asıl tembel ben olmalıyım, İngilizceden öteye gidemedim.😀 İspanyolcadan kitap okumaya çalışacağım dediniz, gözümde hayalim canlandı. İspanyolcayı mutlaka öğrenmek istiyorum.😍 Güzel geçen bir şenlik olsun hepimiz için😁

      Sil
  4. 10.maddeye ben de Gazap Üzümleri'ni seçtim. Yazarın kalemini çok severim. Bu kitabını da uzun zamandır okumak istiyordum. Şenlik bahane oldu. Beklentim büyük.

    Bol kitaplı ve çok keyifli bir şenlik olur umarım. Ben de katılıyorum ama okuyacağım kitapların çok fazla değişme ihtimali olduğu için liste yapmadım. okudukça listeye yerleştireceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steinbeck'in kalemini ben de seviyorum. Dönemini oldukça keskin bakış açısıyla gözlemlemiş. Umarım ikimiz de bu kitabı severiz.

      Benim listede değişme olur mu bilmiyorum ama şimdilik güzel geçtiğini söyleyebilirim. 4. kitabı bitirmek üzereyim. Umarım listen güzel kitaplarla dolar😊

      Sil

Yorum Gönder