Mim: Seni Sen Yapanlar


  deep aracılığı ile gördüğüm yeni bir mim ile daha sizlerleyim. Kısaca sevdiğim şeylerden ve birkaç özelliğimden bahsedeceğim bu mimde, kendimi sizlere biraz daha tanıtmak istedim. 

 deep'inkiyle aynı bir başlangıçla başlamak isterim. O da uyku severliğim. Ben de deep gibi 8 saat üstü uyumayı çok severim. Yalnız bir düzene girse şu uyku her şey daha güzel olacak. "Gece uyku nedir bilmez, sabah da kalkmak." cümlesi benim için söylenmiş.

 Bebeklere ayrı bir düşkünlüğüm vardır. Belki çevremin kalabalık olmamasından ötürü bunun hasretini çekiyorum ama bebek gördüğüm an yanına gidip sevmemek için kendimi zor tutuyorum.

 Bebeklerden devam edecek olursam çok yakın çevrem benim The Simpsons ailesinin bebişi Maggie'ye ve The Mandalorian'dan Grogu'ya olan sevgimi bilirler. Maggie'yi özellikle annesine olan düşkünlüğünden ve arada gelen psikopat huyundan dolayı çok seviyorum. Grogu ise bir derece daha masum ve şapşal ama mini mini yürüyüşü, koca gözleri, oburluğu vb. özelliklerinden dolayı herkesin kalbini çaldı.

 Kitaplara olan düşkünlüğümü bilmeyen kalmadı sanırım. Özellikle güzel bir historical kitaba hayır demem. Ayrıca bilim-kurgu ve klasikler klasmanına giren kitapları okumayı da oldukça severim.

  İçedönük bir insanım. Evde vakit geçirmeyi daha çok seviyorum. Karantina bu açıdan en çok bana yaradı. Ama evde kaldıkça kişisel bakımımda kendimi saldım. Önceleri fönlü saçlar, düzgün kıyafetler, hafif makyaj ile günümü geçirirken şu anda eşofmanlarım üstümde, dalgalı saçlarımla ev işleriyle uğraşıyorum.

 Blog dünyasına sık uğramıyorum ama yazılarımı okuyunca konuşkan biri göründüğümü düşünüyorum. Fakat işin gerçeği oldukça sessiz biriyim. Dinleyici yönüm daha üstündür. Okul zamanlarımda ders sırasında arkadaşlarla konuşmak yerine anlatılanları sıkılsam bile dinlerdim.

Yorumlar

  1. Ben de uyumayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Dinlemek güzel şey. Bazen karşındaki boş boş konuşsa da dinlemek gerekiyor :) Uyku konusu ise tam bir muamma bence. Sizde de öyle olur mu bilmem ama ne zaman işim olsa sabahları daha fazla uyumak isterim, ne zaman işim olmasa inadına erken kalkıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yerden sonra boş konuşma dinlemek beni oldukça yoruyor 😅 Ben işim olmasa da uyuyan biriyimdir ama psikologlar daha iyi anlar😊

      Sil
  3. Grogu benim de en sevdiğimdir. Çok sevimli değil mi? İyi dinleyiciler aynı zamanda iyi yazarlardır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan sağlığına zararlı bir sevimliliği var Grogu'nun😂 Kendimi asla bir yazar olarak düşünmedim, hayal gücüm kitap yazmaya yetmiyor. Acısı da blog yazılarımdan çıkıyor 😀

      Sil
  4. Evi seveler bile çok sıkıldı artık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, bazen 5 dk bile olsa hava almaya çıkmak isterim ama hastalığı düşününce vazgeçiyorum 😐

      Sil
  5. Uykuya ben de düşkünüm :) Ama The Simpsons hiç izlemedim :)) Küçük bir kitap çekilişi yaptım Ben Kirke kitabı için haber vermeye geldimm 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son sezonu ben de izlemiyorum, dizi iyice yapalım gitsin moduna döndü. Herkes ilk 10 sezonu izleyip bırakın der. Ama ben sonraki sezonları da severim 😊

      Çekiliş için teşekkürler ama katılamacağım, çekilişlere katılmak pek benlil değil 😅

      Sil
  6. Uykuyu çok seviyorum. Bazen hiç kalkmak istemiyorum, tembelliğim tutuyor. Kitapları çok ama çok seviyorum, yazmayı da çok seviyorum. İyi bir dinleyiciyim ama beni gerçekten dinleyen bir arkadaşı bulmakta zorlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, gerçek dinleyici sayısı çok az, çoğunluk sesini duyurmak istiyor. Öyle olunca da bizim gibileri bulmak zor oluyor 🤔 Uykuyu kim sevmez 😁

      Sil
  7. Uykuyu ben de çok seviyorum. Günde 10 saat uyurdum :-) Şimdi daha az uyumaya çalışıyorum. Gündüz uykusunu bıraktım, yaklaşık on beş sene boyunca neredeyse her gün günde 1-2 saat uyurdum. Bu kadar uyuyunca, iş, ev, bebek vb. sorumluluklar da olunca insan kendine hiç zaman ayıramıyor. Bu yüzden gündüz uykularımdan feragat ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O feragatlar iş bulursam bana da uğrayacak. Okul bitti diye boşluğa düşünce uyku sürelerim daha arttı 😀 Tatlı bebiş biraz daha büyüyünce uykulara dönüşler başlar bence, benim annem bir yaşımdan sonra daha rahat uyuyordu😊

      Sil
  8. Seni hiç tanımıyorum ama gerçekten çok samimi buluyorum. Burada kimliksiz olmak ile sanırım, her şeyi açık bir dille ifade ediyorsun. Daha çok yazmanı dilerim çünkü yazılarını okumaktan dolayı keyifliyim. Aslında bu keyif, seninle konuşuyor hissimden kaynaklı. Okudukça konuştuğumuzu hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İnsan kendi kimliğini gizli tutunca yazması daha kolay oluyor. Umarım yazmaya devam ederiz :)

      Sil

Yorum Gönder