Belle'nin Kütüphanesi 2021 Reading Challenge

 


 1 ay önce Kitaplık Kedisi isimli blogger arkadaşımız 2021 için hoş bir challenge hazırlamış. Anladığım kadarıyla 1 sene boyunca verilen maddelerden kendimize uygun olanları seçip tamamlamaya çalışacağız. Kendisinin de bolca İngilizce kitaplar seçmesi çok hoşuma gitti. En azından bu konuda tek olmadığımı gördüğüme sevindim. Bu etkinlikten Kitap Keşfi sayesinde biraz geç de olsa haberdar oldum. İki arkadaşımıza da buradan teşekkürlerimi iletiyorum.💗

1) Bir çocuk kitabı.

2) Polisiye türünde bir kitap.

Av Mevsimi/Linda Howard

3) Kapağında bir yüz olan bir kitap.

Treasure of the Sun/Christina Dodd

4) İsmi "T" ile başlayan bir yazarın kitabı.

An Intivation to Marriage/Tanya Wilde

5) En fazla 120 sayfa olan bir kitap.

Candle in the Snow/Olivia Drake

6) Uzun zamandır okunmayı bekleyen bir kitap.

 Tekinsiz Hikayeler/Sir Arthur Conan Doyle

7) Tarihi bir roman.

Breathless/Laura Lee Guhrke

8) En kısa 600 sayfa olan bir kitap.

Anna Karenina/Tolstoy

9) Başlığında renk olan bir kitap.

Reckless in Red/Rachael Miles

10) Ermeni bir yazarın kitabı.

11) Size hediye edilmiş bir kitap.

12) Bir ressamla ilgili bir kitap.

13) Kurgu dışı bir kitap.

14) Kapağı "beyaz" olan bir kitap.

An Affair to Remember/Karen Hawkins

15) Slovak bir yazarın kitabı.

16) Başlığında bir hayvan olan kitap.

The Tiger's Mistress/Andrea Pickens

17) Sizi mutlu edeceğine inandığınız bir kitap.

Nobody's Darling/Teresa Medeiros

18) Felsefe ile ilgili bir kitap.

19)LGBTQ+ bir yazarın kitabı.

20) Daha önce okumadığınız bir yazarın kitabı.

This Perfect Kiss/Melody Thomas

Yorumlar

  1. İngilizce kitapların yorumlarını özellikle bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ülkemizde pek ulaşılabilir veya okuyanı olmadığı için İngilizce olanların yorumlarını Goodreads'ta yapıyorum. Hesabın varsa takipleşelim, hem senin kitap yorumlarına da göz gezdiririm :)

      https://www.goodreads.com/user/show/78960324-zlem

      Sil
  2. Şahane olmuş fikir oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılım sağlarsanız listenizi görmeyi bekliyorum o zaman😊

      Sil
  3. Anna Karenina'yı ben de okumak istiyorum ya, umarım bu sene içinde olur :D. Bu challengelar çok güzel ama uygulayamıyorum hiç :D.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anna Karenina konusunda ben de senin gibiyim. Umarım sayfa sayısı korkutup da okumaktan vazgeçmem😅

      Ben de bir zamanlar uygulayamıyordum ama şimdilerde bir şekilde başarıyorum. Listeye fazla kitap eklemediğim için kısa sürede biter diye düşünüyorum😊

      Sil
  4. Ne mutlu bana, tatlı ve güzel bir şeye aracılık etmişim:) Çok güzel seçimler yapmışsın, keyifli kitap keşifleri dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim😍 Umarım seçimlerimiz güzel kitaplardan oluşur. Şu an Kış Şenliğini tamamlamaya çalışıyorum ama berbat üstüne berbat kitaplar karşıma çıkıyor😅

      Sil
  5. Bu etkinliğe iki kere ben de katılmıştım ama bu sene başka okuma planlarım olduğu için katılmadım.

    Anna Karanina çok güzel bir kitap. En sevdiğim klasiklerdendir. Tabii uzun olduğu için sıkıcı olduğu yerler var ama bence seversin. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazı olarak yayınlayacağım 1 etkinlik daha var. Sonrasında Nilgün'nün şenlikleri ile beraber 4 tanesine katılmış oluyorum. 5. gerek yok 😂

      Umarım cesaret edip Anna'ya başlarım😊

      Sil
  6. he maşallah yaa kolay gelsiiin :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir etkinlik emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder